וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לכאבי הגב עם ד"ר גל גריסרו

בשיתוף ד"ר גל גריסרו

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 12:33

סובלים מכאבי גב או בעיות בעמוד השדרה? אם כן, כדאי לכם להישאר איתנו לראיון עם ד"ר גל גריסרו, כירופרקט מומחה, אשר לרשותו שתי קליניקות באשדוד ובאשקלון

ד"ר גל גריסרו, כירופרקט/אולפן הנבחרים

הכירו את ד"ר גל גריסרו הנו כירופרקט מומחה לבעיות בעמוד השדרה ותנועה. לרשותו שתי מרפאות פרטיות באשקלון ובאשדוד.

שאלנו אותו מהי כירופרקטיקה?

" כירופרקטיקה היא שיטה רפואית העוסקת בטיפול בבעיות מכניות שמקורן בעמוד השדרה. הכירופרקטיקה היא הקשר בין המערכת העצבית והשלד בגוף. אני מטפל בכל נושא בעיות עמוד שדרה ומפרקים, פציעות ספורט, נשים בהריון, כאבי ראש ומתאים לכל הגילאים החל מתינוקות ועד קשישים".

הבנתי שאתה מתמחה בכירופרקטיקה לנשים בהריון?

"אני אכן מתמחה בכירופרקטיקה בהריון - ללא כדורים או צילומי רנטגן, טיפול בעומסים הנוצרים על הגוף, איזון השרירים, הגידים והמפרקים. המטרה בטיפול היא להביא לאיזון בין מערכת השלד למערכת העצבים. טיפול כירופרקטי הוא ממוקד לעמוד השדרה והמפרקים ומתבצע בעיקר בידיים".

איך עובד תהליך הטיפול בפועל?

"בדרך כלל הטיפולים נמשכים בסדרת מפגשים (6 בממוצע), במהלכה יש תהליך הבראה של הגוף בצורה אינטנסיבית. הטיפול הראשון הוא טיפול אבחוני. המטופל מגיע להערכה תפקודית של הגוף ושל עמוד השדרה ולאחר האבחון מתחילים לבנות תכנית טיפולים להמשך. בכירופרקטיקה ישנו צורך בטיפול משמר - לאחר שמגיעים לרווחה בכאבים יש צורך לתחזק באמצעות טיפולים שוטפים אחת לחודש בממוצע".

כפי שראיתם מדובר במומחה בתחום. אז אם אתם צריכים טיפול כירופרקטיקה, צרו קשר עם ד"ר גל גריסרו.

0547773408

אתר

בשיתוף ד"ר גל גריסרו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully