וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולעת בסטייל: מעצבת הצמות הכי חמה באינסטגרם

בשיתוף Ester Jambar hairstyle

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 11:42

בשנה האחרונה טרנד הצמות השתלט על עולם עיצוב השיער, אך יש מי שהייתה כאן לפני כולן: Ester Jambar hairstyle, מעצמה של בחורה אחת עם כישרון יוצא דופן, שמינפה את כל מה שלמדה מהתרבות האתיופית לקריירה שכולה יצירה

Ester Jambar hairstyle. טל חמדי, איפור: קים סט,
Ester Jambar hairstyle/טל חמדי, איפור: קים סט

הצמות שבעבר היו נחלת הקהילה השחורה וקיבלו ביטוי רק בתרבות ההיפ הופ, הן הדבר הכי לוהט היום; כל מובילות דעת הקהל באינסטגרם ובטיקטוק עולות על צמות באופן קבוע, בקליפים, בהפקות אופנה ואפילו בשלטי חוצות - הטרנד כאן כדי להישאר.

אסתר ג'מבר, מעצבת הצמות הידועה בארץ, לא אחת מאלו שתופסות טרמפ על הגל, הצמות הן אצלה בשורשים. כבת לעדה האתיופית, כבר בגיל צעיר ג'מבר נחשפה לעיצובי צמות מיוחדים: "מאז ומתמיד הייתי מסדרת לעצמי את השיער, בצורות לא שגרתיות. כל יום מחדש חברות מהשכונה היו מחכות לראות מה עשיתי הפעם".

התרבות זורמת בעורקיה של אסתר. בעבודות שלה היא משתמשת באלמנטים האותנטיים והתסרוקות המסורתיות שלמדה מבית, ולוקחת אותן לשלב הבא. "אני מאוד אוהבת לקחת את מה שנחשב מיושן ולחדש, להתאים לטרנדים מובילים כרגע ואפילו לפרוץ את התקרה הזאת, לקחת את זה למקום הכי אקסטרים שיש, תסרוקות לא שגרתיות, במיוחד פה בישראל".

החותם הייחודי של אסתר מיצב אותה כאוטוריטה בתחומה; לא רק שנשים ונערות מכל הארץ עומדות בתור בשביל עיצוב צמות, היא מוזמנת באופן קבוע לפסטיבלים והפקות אופנה וסטיילינג נחשבות.

מאסטר-קלאס

בשנים האחרונות, עם עליית הטרנד שהפך לקונצנזוס, היא הבחינה בביקוש ללמוד את הטכניקה של קליעת צמות, ופתחה קורסים וסדנאות לעיצוב צמות, המותאמים לשלושה קהלים שונים: קורס בן ארבעה מפגשים שמיועד למעצבים שהבינו שהיום - אין דבר כזה תסרוקת בלי צמות, סדנא חד פעמית שהיא זמן איכות לאם ובת, בה אסתר מלמדת את האימהות שיטות פרקטיות לעשות תסרוקות קלות ומגניבות לבית ספר, וקורס מורחב, ארוך ומקצועי, שאסתר מנחה בשיתוף מכללות ללימודי מקצועות הביוטי.

Ester Jambar hairstyle. טל חמדי, איפור: קים סט,
Ester Jambar hairstyle/טל חמדי, איפור: קים סט

בתקופת הקורונה אסתר לא זנחה את לקוחותיה, והדריכה קורסים וסדנאות בזום. בנוסף, היא העלתה לרשתות סרטוני הדרכה וטיפים לעיצוב השיער, ושיווקה מארזים של סטים למוצרי שיער. כעת, אסתר מרחיבה את הפעילות אונליין עם אתר חדש, בו תוכלו למצוא את כל התכנים הכי מעניינים על עיצוב שיער ואת ההמלצות החמות שלה.

כמי ששמה דגש על שיקום השיער, אסתר משווקת מוצרים מיוחדים שישמרו על הלחות הטבעית שלך וישחררו אותך מהתלות במחליק: "הצמות מבחינתי הן פתרון מושלם למי שרוצה להיות מוקפדת ובסטייל, בלי לפתח תלות במחליק. במשך שנים ראיתי בשיער שלי בעיה - הוא היה יבש וקשה לסירוק, והפתרון הקל היה להחליק אותו. בדיעבד, זו הייתה טעות. גיהוץ השיער הוא תהליך שמזיק אנושות לשיער, פתרון אמיתי וארוך טווח הוא שיקום השיער. ברגע שהחלפתי את השמפו והמרכך הרגילים במוצרים ללא מלחים ופראבנים, השיער שלי נעשה גמיש, קל לעבודה, ולא נזקקתי יותר למחליק. לכן הכנסתי את המוצרים האלה לאתר שלי. אני מעלה רק את המוצרים שאני משתמשת בהם באופן אישי, ושאני בטוחה שיכולים לסייע לכל אחת לשקם את השיער שלה".

אסתר מבטיחה לשלב מוצרים מעניינים נוספים באתר. על פאות צמות למשל, כבר שמעתן? "מדובר על סוג של כובע דמוי קרקפת שמודבקות לו צמות, ומדמה בצורה מושלמת שיער טבעי, הכי רחוק מהפאות המגושמות של פעם. זה פתרון חדש שכרגע הוא בחיתולים, עד עכשיו השתמשו בו בעיקר בהפקות אופנה, ובקרוב יהיה זמין לרכישה באתר שלי, גם עבור לקוחות פרטיות שפשוט רוצות לחסוך זמן וטרחה בסידור השיער".

Ester Jambar hairstyle. טל חמדי, איפור: קים סט,
Ester Jambar hairstyle/טל חמדי, איפור: קים סט

את ידועה מאוד במקוריות שלך, בתסרוקות ייחודיות שמושכות את העין ולא רואים בשום מקום אחר. מה מניע אותך לחפש את הדבר הבא, ללמוד ולהתפתח?

"לכל הלוקים הידועים והמוכרים מהמסורת שגדלתי בה, יש מקום אצלי בלב, והם מבחינתי הבסיס להכל. אבל כזאת אני, דברים צפויים ורגילים משעממים אותי. היצירתיות שלי זו המתנה שבורא עולם נתן לי, ואני לא מתכוונת להישאר בקופסה. אם הראש שלי הולך לכיוונים מסוימים, אני לא עוצרת אותו, להיפך - אני נותנת לו להיפתח".

ובכל זאת, רוב הכלות לא עושות צמות אפריקאיות לחתונה שלהן. לא מפתה אותך לצאת לפעמים מהנישה שלך?

"בתחילת דרכי היו שואלים אותי את השאלה הזאת: 'למה את עושה את זה? לכי תלמדי מקצוע, ואם כבר את מתעסקת בשיער, אז למה שלא תעשי תסרוקות לכלות? שם הכסף הגדול', אבל בעולם תסרוקות הערב יש מעט מקום לביטוי עצמי, ואני לא נמשכת לבנאלי. בתקופה האחרונה למשל אני מתחברת מאוד לעיצוב האפריקאי, ועושה ממנו כל מיני תסרוקות ייחודיות שמביאות לי המון חשיפה, כי הן בולטות ברשת. אני כל יום מחדש פותחת את תיבת ההודעות שלי ומקבלת הצעות מהפקות ומאנשים מפורסמים יותר ופחות, שרוצים את השירות שלי, וזה רק בזכות זה שנשארתי נאמנה לעצמי והמשכתי ליצור את מה שבער בי".

בגיל 26 כבר פתחת קורסים, עשית הפקות, את נחשבת למעצבת הצמות הכי שיקית בסביבה ויש לך קהל לקוחות נאמן ונוכחות חזקה ברשת. מה החלום הבא?

"החלום שלי הוא לפתוח בית ספר לאומנויות השיער המערבי. אני רוצה ליצור פלטפורמה שמקדשת סטייל יותר משוגע, פחות שגרתי, שיכניס עניין, הדברים הכי יפים נעשים בלי בייביליס ומחליק. אני רוצה להעביר הלאה טכניקות ייחודיות, זה עולם שלם שיש ביקוש להכיר וללמוד".

Ester Jambar hairstyle

054-8385351, בפייסבוק ובאינסטגרם

בשיתוף Ester Jambar hairstyle
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully