וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ד"ר מוחמד שולי אתם בידיים טובות

בשיתוף ד"ר מוחמד שולי

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 8:38

בקליניקה של ד"ר מוחמד שולי, בכפר כאבול שבצפון, תוכלו למצוא את הציוד המשוכלל ביותר שרופא שיניים יכול להצטייד בו בימים אלו, כמו גם רמת מקצוענות שאי אפשר לוותר עליה בתחום רגיש כל כך

ד"ר מוחמד שולי, רופא שיניים/אולפן הנבחרים

מרפאת השיניים של ד''ר מוחמד שולי ממוקמת בכפר כאבול, בצפון הארץ ובה, הוא עובד עם ציוד וטכנולוגיה המתקדמת ביותר הקיימת כיום.

אילו טיפולי שיניים אתם מבצעים בקליניקה?

"אנחנו מבצעים את כל טיפולי השיניים: טיפולים כירורגים, שיקום הפה, יישור שיניים, השתלות, ציפויים, כתרים ועקירות. הטיפולים מתחילים תמיד בשיחת אבחון ויעוץ עם המטופל, לאחריה בונים תכנית טיפול בהתאם להעדפותיו ומתחילים בטיפול".

ספר לנו על הציוד בקליניקה?

"במרפאה יש את הציוד והמכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר המאפשרים להעניק למטופלים את הטיפול הטוב ביותר - כך למשל ישנו מכשיר חדשני לטיפולי שורש באמצעותו ניתן לדעת פרטים רבים כגון אורך השן ועומק הטיפול הנדרש על מנת להשיג תוצאות איכותיות יותר".

מה הייחודיות של המקום?

"במרפאה מתמחים בטיפולים יעילים ומהירים - כיום עם הטכנולוגיה החדישה ניתן לבצע את הטיפולים במהירות שיא וביעילות רבה, אין צורך להמתין במרווחים ארוכים בין טיפול לטיפול. בנוסף על כך, מקפידים להעניק לכל מטופל יחס אישי וליווי צמוד לכל אורך התהליך מתוך הבנה כי אנשים רבים נרתעים מטיפולי שיניים".

כשהולכים לטיפול שיניים, אנחנו רוצים לדעת שאנחנו בידיים טובות. אז בפעם הבאה שאתם זקוקים לרופא מומחה, צרו קשר והגיעו לקליניקה של ד"ר מוחמד שולי.

0502206344

בשיתוף ד"ר מוחמד שולי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully