וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Bina & Bino - המתנה המושלמת לרך הנולד

בשיתוף Bina & Bino

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 8:37

כל אמא זוכרת את הרגע המרגש של לידת הילדים. אט אט מתחילות לזרום לבית החולים ובית היולדת מתנות מקסימות, אך לא בהכרח שימושיות. בדיוק לשם כך הקימה אנדי סחייק את Bina & Bino, מותג לבגדי תינוקות ואריזות מתנה להורים טריים

bina&bino/אולפן הנבחרים

אין אמא שלא מתרגשת במיוחד ביום בו היא יולדת. כאשר היא חוזרת לביתה המתנות מתחילות להגיע, ואת חלקן היא נאלצת להחליף משלל סיבות. לצורך כך הקימו גילי ואנדי סחייק את Bina & Bino, מותג לבגדי תינוקות ואריזות מתנה שימושיות לרך הנולד.

שאלנו את אנדי ושותפתה גילי, מה הרקע שהוביל לפתוח את החנות?

"לפני שנתיים נכנסתי להריון עם הילד הראשון שלי, ובדומה לעוד הרבה אימהות לא ידעתי מה עליי לקנות על מנת להתכונן ללידה. לשמחתי, יש לי אמא מדהימה שהגיעה מחו"ל עם מזוודה מלאה במוצרים שימושיים ופרקטים! אני מהר מאוד הבנתי שהרבה מהמוצרים שאני משתמשת בהם כל יום לא זמינים בישראל ולאימהות אין גישה אליהם. העסק החל בתור עסק לאריזות מתנה מלאות במוצרים פרקטים. עם הזמן, הורים רצו את המוצרים לעצמם וכיום האתר מותאם לשני הצרכים".

מהו מוצר הדגל שלכן?

"האוברול הוא מוצר הדגל שלנו. אנחנו יודעות שאימהות לא רוצות לבזבז זמן יקר בהחלפת החיתולים, לכן ייצרנו ועיצבנו, את האוברול הייחודי שלנו עם רוכסן דו כיווני. ניתן לפתוח אותו מהחלק העליון או התחתון- לבחירה. כך ניתן לחסוך זמן יקר בהחלפת החיתולים. בנוסף, ניתן לסגור או לפתוח את פתחי הרגליים להענקת חום נוסף. עוד דבר שחשבנו עליו בייצור הבגד המיוחד הזה היא האפשרות לסגור או לפתוח את פתחי הידיים, מה שמונע מהתינוק לשרוט את עצמו".

אילו עוד מוצרים יש באתר?

"ניתן למצוא שק שינה בעל רוכסן דו כיווני, שמאפשר את הדרך הבטוחה ביותר לשינה עבור התינוקות. אין צורך בשמיכות נוספות במהלך הלילה. בנוסף, יש לנו כובעי גרב, מגבות עשויות במבוק, טטרות ועוד. הקולקציה שלנו מתחילה ממידות מאוד קטנות שמתאימות לפגים ועד גיל שלוש".

מהו סוד ההצלחה שלכן?

"ברגע שאתה עושה משהו שאתה אוהב, משהו שאתה מעריך ומעל הכל משהו שאתה מאמין בו, ההצלחה מגיעה מעצמה. אימהות שפנו אלינו בפעם הראשונה, ממשיכות להגיע אלינו בפעם השנייה והשלישית. בשנה האחרונה החלפנו שלוש פעמים את המחסן שלנו בשל הביקוש הרב למוצרים".

ספרו על שירות הלקוחות הנהדר שלכן?

"נכון, שירות הלקוחות שלנו הוא בחזון החברה. לקוחות מתייעצות איתנו על איזה מידה כדאי להזמין, איזה מוצר להזמין בהתאם לשלב ההתפתחותי, מה המטרה של המוצרים. לא קורה מצב שלא יהיה מענה תוך שעות ספורות. חשוב לנו לתת מענה אישי ומקצועי. יצרנו קהילה באינסטגרם של אימהות, בה הן מתייעצות, משתפות בקשייהם, מספרות סיפורים אישיים ומבינות שאנחנו פה אחת עבור השנייה".

במותג Bina & Bino תוכלו למצוא את המתנה האולטימטיבית ליולדת, שתהפוך אתכם ליקירי ליבה של האם הטרייה.

אתר

אינסטגרם

פייסבוק

052-888-7306

בשיתוף Bina & Bino
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully