וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפוח נפל בידיים טובות

בשיתוף MaciTNow

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 15:32

אם אתם רוצים שהציוד היקר שלכם יהיה בידיים טובות אתם צריכים מומחים. בחברת MaciTNow עובדים הטכנאים והמהנדסים מהשורה הראשונה, שכולם מומחים לשרות ותיקון מכשירי אפל

מעבדת מחשבים. pexels,
מעבדת מחשבים/pexels

מכירים את הסיטואציה שהמקבוק שלכם שבק חיים? אתם נוסעים לרשת ליד הבית, ממתינים בתור שלא נגמר עד שמודיעים לכם שצריך לשלוח את המחשב לבדיקה במעבדה באיזה עיר שלא באמת קיימת ותקבלו עדכון בעודX ימי עסקים ורק אז נחרדים לשמוע שצריך להחליף איזה חלק שעולה כמו מחשב חדש וצריך להמתין עוד 21 ימי עסקים כדי שהמחשב יהיה מוכן. אם זה ככה אצלכם אז כנראה שעוד לא יצא לכם להכיר את מעבדת האקספרס MaciTNow!

מעבדת מחשבים. pexels,
מעבדת מחשבים/pexels

הזמנת תור WhatsApp

בחברת מק איט נאו - חנות והמעבדה הבין לאומית היחידה בישראל שנותנת שירות אקספרס אך ורק למוצרי אפל - יודעים שהזמן שלכם יקר. בלחיצת כפתור אתם יכולים להזמין תור למעבדה ברחוב בזל 1 פינת דיזנגוף מבלי המתנות מיותרות. נותן השירות ימתין לכם על מנת להעניק לכם שירות אישי, תוכלו ליהנות מחוויה פרטית של ביקור בחנות, ואפילו ישמרו בשבילכם מקום בחניה הצמודה לחנות.

אם בכלל לא מתחשק לכם לצאת מהבית/משרד, יתאמו עבורכם איסוף עם שליח או אפילו טכנאי עד אליכם.

חברת MaciTNow הוקמה לפני 11 שנה ובישראל היא נחשבת למרכז השרות הגדול ביותר לתמיכה ותיקון מהיר של מוצרי אפל למגזר העסקי, אם זה מחשבים, אייפדים, אייפונים ואפילו שרתים מבוססי מק. ברשימת הלקוחות של MaciTNow מאות מהחברות הגדולות במשק. הסיבה להצלחתה של MaciTNow היא מקצועיות רבת השנים של העובדים, היחס האישי וכמובן השירות המהיר.

המנכ"ל, אלירן עובד, חי ונושם מחשבים, הוא שירת ביחידה הטכנולוגית של חיל האוויר, ולפני 11 שנה הקים את החברה, שכיום כוללת סניפים בניו יורק וקליפורניה, חנות ומעבדת מחשבים בדיזנגוף ומשרדים במתחם הבורסה, בהם ניתנים שירותים משלימים לחברות מכל הסוגים והגדלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מעבדת מחשבים. Macitnow,
Macitnow/Macitnow

תיקון מק תוך שעה

אלירן, מה הייחודיות של חברת MaciTNow?

"אנחנו קודם כל נותני שרות. כשחברה פונה אלינו אנחנו יודעים שזמן זה הדבר הקריטי ביותר ולכן אנו מתחייבים לתיקון תוך שעה ברוב המקרים, בזמן שהמתחרים שלנו מתחייבים ל-14 ימי עסקים או יותר. זה חשוב במיוחד לחברות ועצמאים, שעבורם שעה אחת בלי מחשב עלולה לעלות מאות שקלים במקרה הטוב ולהשבתה של עובדים. אנו מעסיקים את אנשי המקצוע הטובים והמנוסים בתחום. יש לנו מהנדסים, שיכולים לתקן מחשבים ברמת הרכיב, גם אם המחשב נפל לבריכה והתמלא קורוזיה יש אפשרות לתקן אותו והכי חשוב - להציל את המידע היקר שלכם".

איך תקופת הקורונה השפיעה עליכם?

"כיוון שאנו חלק מחברה אמריקאית, לא סבלנו ממחסור בחלקים. המשלוחים המשיכו להגיע אלינו כרגיל כיוון שבארה"ב לא נרשם מחסור. המלאים אצלנו גדולים ומגיעים מהמעבדה הראשית בקליפורניה מבעוד מועד".

מה היתרון אצלכם בקניית מוצר אפל לעומת הרשתות הפרוסות ברחבי הארץ?

"בזכות היותנו קודם כל מעבדה, כשרוכשים מאיתנו מחשב מקבלים בנוסף לשנת האחריות היצרן האוטומטית, 10% הנחה קבועה ולא תלויה בזמן לכל תיקון עתידי. זה חיסכון שיכול להגיע לאלפי שקלים למחשב בודד. לכן אנחנו מעבדת התיקונים והמכירה האידיאלית למכירה וגם לתיקון מכשירי מק, תיקון איימק תיקון אייפון ותיקון מקבוק. בנוסף אצלינו אין "וינטג'" אנחנו מתחייבים לתקן כל בעיה במחשבי אפל משנת 2010 עד היום".

לחברות ופרטיים. בזל 1 תל אביב

לאתר הבית

פייסבוק:


אינסטגרם

לקביעת תור מהיר דרך וואטסאפ

בשיתוף MaciTNow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully