וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל פחד! אוראל צחייק מאסטר NLP תחזיר לכם את הצחוק

בשיתוף אוראל צחייק

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 11:30

השנה האחרונה הובילה לחרדות ודיכאונות בקרב רבים מאיתנו ואם גם אתם או מישהו מהקרובים אליכם סובל מכך, כדאי מאוד שתכירו את אוראל צחייק, מאסטר NLP, בעלת התמחות בילדים ונוער

אוראל צחייק, מאסטר ב-NLP/אולפן הנבחרים

הכירו את אוראל צחייק, מאסטר NLP בעלת התמחות לילדים ונוער. היא עוסקת בתחום במשך ארבע שנים לאחר שסיימה ללמוד תואר בפסיכולוגיה וקורסים בNLP וטיפול בילדים.

מה הייחודיות של הטיפול ב- NLP?

"בניגוד לשיטות אחרות, השיטה הזו מתמקדת בהענקת כלים לפתרון משברים או בעיות. כלומר, יש כן היבט פרקטי יותר משיטות אחרות כגון פסיכולוגיה וכו'. לא מדובר בתהליכים ארוכים אלא קצרי מועד, מה שמאפשר לפתור בעיות בזמן קצר מאוד. תקופת הקורונה גרמה לכולנו להיות בתקופת של חוסר ודאות ועבור חלקנו זה מתבטא באמצעות חרדות: חשוב להדגיש שלא מדובר במילה גסה, זה חלק מהחיים שלנו וחשוב מאוד שנדע לטפל בכך והNLP היא שיטה מצויינת כדי להתמודד עם זה".

בנוסף הבנתי שאת מלמדת גם בבתי הספר?

"בייחוד בתקופת הקורונה, הקושי ללמוד מרחוק והריחוק החברתי הובילו ילדים רבים 'ללכת לאיבוד'. חשוב שנדע לטפל בהם כבר כעת כדי למנוע נזקים ארוכי טווח. במסגרת שיעורי תל''ן (שעות נוספות) מכניסים במערכת שעה שבועית לכל כיתה החל מגילאי יסודי ועד לגילאי התיכון. בשיעורים אלו אני מעניקה כישורי חיים וכלים להתמודד עם קשיים שעוברים על הילדים. את התוצאות הראשונית של הטיפול ניתן לראות כבר לאחר המפגשים הראשונים, תוצאות ארוכות טווח מתקבלות בדרך כלל לאחר חודשיים-שלושה".

אם הקורונה הייתה קשה גם לכם או הילד שלכם נקלע לתקופה לא נעימה, צרו קשר בהקדם האפשרי עם אוראל צחייק, ותתחילו את החזרה למסלול.

0542531151

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף אוראל צחייק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully