וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היופי שלך בידיים שלו!

בשיתוף ד"ר צח שרוני

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 13:39

אם אתם לא מרוצים מהאף שלכם וחולמים על אף מושלם גשו לד"ר צח שרוני, מנתח פלסטי בכיר, המתמחה בניתוח אף בשיטה הפתוחה. השיטה הפתוחה מאפשרת למנתח לשלוט באופן מוחלט על הניתוח ומבטיחה את התוצאות הטובות ביותר, הן מבחינה אסתטית והן מבחינה רפואית

ד"ר צח שרוני, מנתח פלסטי בכיר/אולפן הנבחרים

ניתוחים פלסטיים הפכו בשנים האחרונות לעניין שבשגרה. הכירו את ד"ר צח שרוני, מנתח פלסטי בכיר המבצע מגוון ניתוחים פלסטיים ובעל מרפאה פרטית בחיפה. אחת ההתמחויות החשובות של ד"ר שרוני היא ניתוחי אף בשיטה הפתוחה.

מה הכוונה בניתוח אף בשיטה הפתוחה?

"קיימות שתי שיטות עיקריות לביצוע הניתוח: השיטה הפתוחה והשיטה הסגורה. בשיטה הסגורה הניתוח מבוצע דרך חתכים הנחבאים בתוך האף. החסרונות הם בכך ששדה הראייה של המנתח קטן יותר ומבחינה טכנית המנתח מוגבל בפעולות שהוא מסוגל לבצע לעיצוב הסחוסים. בשיטה פתוחה הניתוח מבוצע דרך חתך בקולומלה (העור שבין הנחיריים). בשיטה הפתוחה המנתח רואה את כל מה שהוא עושה בצורה הטובה ביותר. בנוסף, שיטה זו מאפשרת למנתח מרווח פעילות עצום. ניתן לשלוט באופן מוחלט באורך ורוחב הסחוסים ואף להאריך או לעבות אותם במידת הצורך. ניתן לשלוט גם בזויות ובמנח של הסחוסים ולעצב אותם באמצעות תפרים, וניתן לוודא סימטריה מוחלטת שלהם בסוף הניתוח."

מה האני מאמין שלך כרופא?

"האני מאמין מתחלק לשניים: בתור מנתח פלסטי אני מאמין ביופי טבעי, כלומר שלא צריך לראות שהבחורה בעצם מנותחת. אנחנו לוקחים את היופי הטבעי שלה ומדייקים אותו. זה האני מאמין האסתטי. יש את האני מאמין הרפואי, שכאשר אנחנו עושים ניתוח אסתטי, אסור לנו לגרום לנזק רפואי. הבעיות העיקריות לאחר ניתוח אף הן בעיות נשימה. אני מאמין שצריך להימנע מזה בכל מחיר".

ואיך מונעים את בעיות הנשימה?

"כאשר משלבים ביחד ניתוח קוסמטי וניתוח רפואי ודואגים למעבר אוויר בזמן הניתוח הקוסמטי, פותרים למעשה כ- 99 אחוזים מבעיות הנשימה לאחר מכן".

מה הדבר הכי חשוב בבחירת מנתח פלסטי?

"הדבר החשוב ביותר הוא נסיון המנתח. שנים של נסיון בסופו של דבר הן הגורם העיקרי לרמת המיומנות של המנתח, והדבר נכון בכל תחום ובכל סוג של ניתוח."

מהו לדעתך היתרון שלך על מנתחים אחרים?

"אני חושב שיש לי מספר יתרונות. בראש וראשונה ה"אני מאמין" והדאגה למראה טבעי יחד עם תפקוד תקין, ובנוסף ההקפדה והירידה לפרטים הקטנים, יחד עם נסיון רב שהצטבר במהלך שנים של ביצוע ניתוחי אף פתוחים".

מטופלות מכל הארץ

ד"ר שרוני עוסק בפלסטיקה שנים רבות, במהלכן ביצע אלפי ניתוחים, בתחומים רבים ומגוונים בכירורגיה הפלסטית המשחזרת והאסתטית.
המרפאה של ד"ר שרוני, בה ניתנים ייעוצים ומבוצעים מגוון טיפולים אסתטיים, יחד עם פעולות כירורגיות זעירות, ממוקמת במרכז הכרמל בחיפה, אבל לניתוח אף פתוח מגיעות אליו כ-20 בנות בחודש, מכל רחבי הארץ.

למה בנות נוסעות שעות לחיפה, כאשר ישנם מנתחים רבים כל כך במרכז?

"אני חושב שהסיבה לכך זה הנסיון הרב שצברתי והאני מאמין של השאיפה לאף הטבעי, יחד עם תיקון מחיצה ושיפור הנשימה, שזהו דבר נדיר יחסית אצל המנתחים הפלסטיים. בנוסף, יש מיומנויות שקיימות אצלי בחיפה שלא קיימות במקומות אחרים, כמו תיקונים של ניתוחים כושלים, טיפול באפים שבורים, שחזורי אף מורכבים עם צלע, ועוד, ולשם אלו אנשים באים במיוחד".


אתר

בשיתוף ד"ר צח שרוני
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully