וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרקטורונים בין הכרמים: החוויה של ReGush

בשיתוף ReGush

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 16:10

בא לכם לעשות טיול אתגרי באחד המקומות הכי יפים בארץ ישראל, ועל הדרך להתחבר קצת עם המורשת? נסו טיול טרקטורונים מושלם בגוש עציון

ReGush. יח"צ,
ReGush/יח"צ

האביב הישראלי בפתח, ועם השיתוק העולמי בתחום התיירות הבינלאומית, התיירות הפנים-ישראלית צפויה להגיע לשיאים חדשים. אם אתם מחפשים לנצל את עונת הטיולים כדי להתנסות בחוויות שטרם ניסיתם בעבר, ואם רציתם לראות נופים מדהימים בתיבול הסברים מגניבים ומרתקים, ReGush ("ריגוש בגוש") מציעה לכם טיולי טרקטורונים שווים במיוחד בהרי יהודה.

הטיולים של ReGush נעשים ברכיבה על טרקטורוני "מאבריק" (MAVERICK). כלים בטוחים, חוויתיים, וחדשים לגמרי, מסוגת העילית של טרקטורוני השטח והאקסטרים, שעצם הנסיעה בהם היא אחת החוויות השוות של הטיול. המטיילים מתחלקים לקבוצות של עד ארבעה אנשים לטרקטורון, כאשר הנהג צריך להיות מעל גיל 18 ובעל רישיון נהיגה בתוקף. הטיולים יוצאים מהישוב אלון שבות (עשרים דקות נסיעה מירושלים), כאשר ב-ReGush מציעים מספר מסלולים אפשריים, בפרקי זמן שונים (שעה , שעה וחצי או שעתיים) שכולם עוברים בשבילים, במעיינות ובפינות חמד קסומות בהרי יהודה, וכולם מחברים את המטיילים עם המורשת של עם ישראל. אחד המסלולים למשל, עובר במקווה ייחודי מימי בית שני, ששימש את העולים לרגל בדרכם לירושלים. בנוסף, חולפים על פני אבן מיל רומית, וצופים על המסלול אותו עשתה שיירת הל"ה בדרכה לגוש עציון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ReGush. יח"צ,
ReGush/יח"צ

טבע באקסטרים

הסיורים מועברים על ידי המדריך אריה וינשטוק, שגדל בגוש עציון, ומכיר כל סלע ושיח באזור. ב-ReGush מוציאים זוגות, משפחות, חברות, ימי הולדת, ומתמקדים בעיקר בטיולים קטנים ואינטימיים, המאפשרים ליהנות מהמפגש עם השטח באופן אופטימלי, ולהתאים את ההסברים לכל קבוצה וקבוצה. "הרעיון הוא לחשוף את הסיפור של גוש עציון", אומר ויינשטוק. "אנחנו נוסעים בהרי יהודה וירושלים, וצופים לעבר שפלת יהודה, לנופים עוצרי נשימה, ומגלים יחד טבע והיסטוריה מרתקים. האיזור של הגוש הוא ייחודי ומרתק, ואנחנו עושים זאת בכלים שהם, 'הטופ של הטופ' בטרקטורוני הארץ".

"אולם מעבר לכך", אומר וינשטוק, "אנחנו מטיילים עם אנשים מכל הסוגים. הם באים לכאן כשהם פחות מכירים את האיזור, ולפתע מתחברים ליישוב עתיק עוד מראשית ימי האבות. ביחד עם הנופים והשטח היפהפה, הם מכירים את מהלך ההיסטוריה, כך לדוגמא אנו עוברים עם הכלים בכרמי היין הרבים של האזור, או משקיפים עליהם מנקודות תצפית. אנחנו שואלים, איך זה שיש כאן כל כך הרבה כרמים באיזור? מה הסיפור של האלון הבודד בן ה 700 שנה שנמצא בלב הגוש? ומה הקשר של הישוב אלעזר הסמוך לסיפורי המכבים מחנוכה? הטיול שלנו הוא שילוב אולטימטיבי של חווית אקסטרים מדהימה, נוף מהיפים שיש בארץ ומפגש חי עם ההיסטוריה שלנו בחבל ארץ זה.

ReGush. יח"צ,
ReGush/יח"צ

בשם האב

מי שפוגש באריה וינשטוק, מזהה מיד שיש לו חיבור גדול עם הקרקע של האיזור. באחד מן המסלולים של ReGush, אשר עובר בדרך המעיינות בגוש, החיבור הזה ניכר במיוחד. שניים מהמעיינות המפורסמים ביותר בגוש עציון, שזורים בסיפור אישי משפחתי מרגש ויוצא דופן, שכאשר המטיילים מגלים אותו, חווית הטיול מקבלת משמעות הרבה יותר עמוקה ועוצמתית.

ReGush. יח"צ,
ReGush/יח"צ

אביו של אריה, "דובק" וינשטוק היה פקח הקרקעות המיתולוגי של גוש עציון. דובק האמין שהדרך הכי טובה לחיבור של נערים ונערות לארץ היא עבודת אדמה, ולכן הוא אימץ בני נוער שנשרו ממסגרות חינוך כאלה ואחרות, וחינך אותם לחיבור לקרקע ולאהבת הארץ. יחד הם פרצו שבילים ושיפצו מעיינות, שהיום הם חלק מפינות הקסם המופלאות שמתגלות למטיילים בגוש עציון עם ReGush.

על מנת לתאם טיולי טרקטורונים באיזור ירושלים עם ReGush, ניתן להיכנס לאתר הבית של החברה, לדף הפייסבוק, אינסטגרם, או להתקשר לטלפון 050-4651888 (לא בשבת).

בשיתוף ReGush
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully