וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולי בוהדנה - מעצבת שיער ליפות והמצליחות

בשיתוף שולי בוהדנה

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 14:42

שולי בוהדנה, כוהנת עיצוב השיער, מטפלת שנים בנשות עסקים עסוקות ומוכרות. איך ליהנות מעיצוב שיער כמו הסלבס

שולי בוהדנה. יח"צ,
עבודה של שולי בוהדנה/יח"צ

הסוד השמור של כל אשה מוצלחת, מטופחת ועדכנית הוא מעצבת שיער צמודה שמכירה את השיער שלה היטב ויודעת לגרום לכל יום להיות "יום שיער מדהים". שולי בוהדנה היא הסוד השמור מאחורי ההופעה העדכנית והמוקפדת של נשות עסקים רבות.

בוהדנה זכתה למעמד של מגה ספרית ומעצבת שיער. היא מקבלת בביתה שביבנה באופן אינטימי, נשים מצליחות, מודרניות, מעודכנות ובעיקר עסוקות.

בין לקוחותיה מגוון נשות עסקים, נשים עצמאיות וקרייריסטיות ידועות, נשות צבא קבע, מנהלות, וגם סטודנטיות צעירות המתרוצצות בין לימודים, עבודה וחיי בילוי סוערים. המשותף לכולן, הוא היותן עסוקות ובעלות מודעות גבוה לאסתטיקה.

שולי בוהדנה. יח"צ,
עבודה של שולי בוהדנה/יח"צ

דיסקרטיות וזמינות

עבור נשים מצליחות הופעה ייצוגית ומטופחת היא כלי עבודה הכרחי. על פי רוב, הן גם אימהות, רעיות, ובעלות חיים מלאים ועסוקים. עבורן בוהדנה היא הפתרון המושלם.

היא מתאימה את הזמינות שלה ללו"ז העמוס שלהן. הן יודעות שהן יכולות לקבוע אצלה תור כמעט בכל יום ושעה.

בוהדנה מודעת לכך שזמן הוא המצרך היקר ביותר עבורן, ולכן היא מקפידה עליו בקנאות. הן לא צריכות להמתין בתור. מרגע שהן מגיעות היא כל כולה מאה אחוז איתן.

העובדה שהמספרה שלה ממוקמת בבית מאפשרת אינטימיות. אף אחת אחרת לא יודעת שגווני השמש שלך הם מעשה ידיה של ספרית ולא מהחופשה האחרונה, ואף אחת לא ראתה איזה מספר הצבע שלך, או שהשיער המלא שלך הוא בעצם לא לגמרי שלך.

לנשים שחשוב להן להראות מושלם תמיד, ולשמור את סודות היופי שלהן קרוב, בוהדנה היא קוסמת ואשת סוד כאחד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

יחס אישי של כוכבת

בעולם כבר מכירים את תופעת מעצבת השיער הצמודה. מסתבר, שלא חייבים להיות כוכבת על, וזה לא קיים רק בסרטים. בארץ, לפעמים למספרה בבית יש תדמית של ספרית צעירה ולא מנוסה, או משהו שעושים על הדרך, כהשלמת הכנסה. אנחנו מניחים שמעצבי השיער מובילי הדעה הנחשבים מחזיקים מספרות ענק במרכז העיר עם הרבה מאוד עובדים וריהוט מעוצב ויקר. במקומות כאלה, בדרך כלל, העובדים הזוטרים עושים את רוב העבודה ומעצב השיער הנחשב, רק נותן את הטאץ' הסופי. מאחורי בוהדנה ניסיון של 30 שנה בהפקות ומקומות שרוב מעצבי השיער רק חולמים להגיע אליהם.

"זו הבחירה שלי לעבוד מהבית, מבחינת הלקוחה זה יתרון. לא מתבזבז זמן, הן יודעת שהן זוכות לטיפול הכי מקצועי בכל שלב. רוב הלקוחות שלי הן נשים קרייריסטיות, נשים אקדמיות שזמן מאוד חשוב להן, ויחד עם זאת הן מצפות לאיכות מקסימלית. אין להן זמן מיותר לבזבז על תיקונים, או על שיער שלא טופל בקפידה ודורש מהן מאבקים כל בוקר. הן לא מסתפקות בפחות מהטוב ביותר, בטח כשמדובר בהופעה שלהן" היא מסבירה.

כבר שנים מגיעות אליה נשים, שיודעת שכל שלב בתהליך נעשה אך ורק בידיה המקצועיות של מעצבת עם מעל שלושה עשורים, כזו שמכירה את כל הבעיות וסוגי השיער.

מהפקות קולנוע וטלוויזיה ועד יבנה

היא בתחום עיצוב השיער כבר מגיל 14. אחרי שלמדה בבית ספר מקצועי לספרות וכבר במקביל עבדה בפועל. מגיל 17 היא עצמאית, היתה בבעלת מספרה בבת ים, בהמשך ניהלה סלון כלות מצליח. משם הוזמנה להיות מאפרת ומסדרת שיער ותסרוקות בערוץ 2 בטלוויזיה, וכן שמשה כמעצבת השיער בהפקות גדולות לאופנה וסרטי קולנוע. כך הפכה למותג בתחומה. את הניסיון הזה היא חולקת עם הלקוחות שלה.

שולי בוהדנה. יח"צ,
שולי בוהדנה/יח"צ

Up to day

למרות ניסיונה, היא לא נחה על זרי הדפנה וכדי להצדיק את המוניטין שלה עבור הלקוחות המתוחכמות וה"איניות" הפוקדות את המספרה, היא מקפידה להתעדכן ולהשתלם כל הזמן, מביאה להן את הפתרונות המושלמים המותאמים להן. כך למשל התמחתה בהחלקות שיער, תוך הקפדה על שימוש אך ורק בחומרים מאושרים על ידי משרד הבריאות. "חשוב להתאים את ההחלקה לסוג השיער. ואם לא מתאים ללקוחה החלקה - אני לא אעשה לה, אני לא מחפשת רק לעשות, אני מסתכלת על הטווח הארוך, לא לגרום נזק".

היא מומחית בעיבוי והארכת שיער באמצעות שזירת יחידות שיער טבעי ברמה הגבוהה ביותר בהתאמה אישית בהתאם לגוון שיערה הטבעי ולהעדפתה האישית של כל לקוחה. לסובלות משיער דליל באזור הקדמי, יש לבוהדנה פתרון שנראה טבעי ואינטגרלי מהשיער הטבעי, חוץ ממנה ומהלקוחה אף אחד לא ידע שזה לא שיערן המקורי.

"חשוב לי שכל לקוחה תרגיש שהיא קיבלה את הטיפול הכי מקצועי ללא פשרות, בלי שזה יבוא על חשבון היחס האישי. אני יודעת שככל שהשיער מלא יותר, עשיר יותר ובוהק יותר כך הביטחון של האישה עולה. הלקוחות שלי הן נשים מצליחות ואני מאמינה שחלק מההצלחה שלהן נובע גם מהביטחון שלהן בעצמן. אני שמחה שאני יכולה לגרום לכך".

תספורת עם קואוצ'ינג

מעבר לחסכון בזמן והמקצוענות, ביקור במספרה של בוהדנה היא חוויה אינטימית. בשל העובדה שהן באות אליה הביתה, אחת על אחת, נוצר קשר אישי וחם. היא דואגת להכיר כל לקוחה חדשה שמגיעה אליה, ללמוד מה הצרכים שלה ואיך היא מתנהלת, כדי להמליץ לה על הפתרון המותאם עבורה. כך נוצרת מערכת יחסים אישית וזו הסיבה שהלקוחות שלה שומרות לה אמונים שנים רבות כל כך.

"הן משתפות, אנחנו משוחחות, זה זמן אינטימי, רק שתינו, אצלי בבית, אני מקבלת אותן עם כוס קפה, זה מרגיש כמו לבוא לחברה. אז הן משתפות ומתייעצות. אני נותנת להן השראה, פותחת ערוצי חשיבה, מקשיבה להן. משתפת מניסיון חיי".

אם את רוצה טיפול אישי ממעצבת שיער יוקרתית, צמודה, ממש כמו לסלבס צרי קשר: שולי בוהדנה, רחוב הצדף 16, יבנה.

052-2517542

אתר

אינסטגרם

פייסבוק דף עסקי

בשיתוף שולי בוהדנה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully