וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מאשה בר, העסק שלכם יתחיל לשגשג

בשיתוף מאשה בר

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 12:40

הכירו את מאשה בר, מעצבת גרפית ובונה אתרים. היא, הקימה את העסק מתוך שליחות לעזור לאימהות שאפתניות להקים עסק מצליח ללא ויתור על זמן איכות עם הילדים והמשפחה

מאשה בר, בונה אתרים/אולפן הנבחרים

מאשה בר, הקימה את העסק מתוך שליחות לעזור לאימהות שאפתניות להקים עסק מצליח, בלי לוותר על הזמן עם הילדים והמשפחה. היא מבינה עד כמה קשה לשלב אימהות וקריירה, ולכן תחילה רצתה לסייע לבעלות עסקים בשיווק העסק, לאט לאט גדלה וכיום מעניקה שירות להמון עסקים וחברות.

האם בעקבות הקורונה חלה עלייה בביקוש לכניסה לעולם הדיגיטל?

"זה בדיוק הזמן לעלות מדרגה בעסק ולייצר נוכחות בלתי נשכחת אונליין - כיום, במיוחד בשל הקורונה, המון אתרים מבינים את החשיבות של הדיגיטל והחנויות אונליין. הבעיה היא שלא כולם יודעים כיצד לעשות זאת נכון ובונים את האתר ואת החנות בצורה יעילה ומושכת - אני יודעת להקים את האתר בצורה שפונה לקהל כמה שיותר רחב".

תני לנו בבקשה טיפים לאתר או חנות אונליין מוצלחים?

"מועדוני לקוחות ורשימת תפוצה במייל יכולה מאוד לסייע לבעלי עסקים להשיג טראפיק קבוע לאתר שלהם מה שיכול להוביל ללקוחות פוטנציאליים. בנוסף - נראות האתר וממשק ידידותי ונוח מאוד מסייעים לכך".

מדוע כדאי לפרסם תכנים ברשתות החברתיות?

"מדובר בפלטפורמה חזקה מאוד כיום שמאפשרת להגיע לקהל מאוד רחב תוך זמן קצר. בנוסף, זה מסייע לבנות את המותג וגם לבנות אמון ומערכת יחסים עם לקוחות פוטנציאליים".

אז אם אתם בעלי עסק שרוצים לתקוע יתד בעולם הדיגיטל ולא יודעים כיצד לעשות זאת, מעתה יש פיתרון פשוט - צרו קשר עם מאשה בר.


0547576156


אתר

בשיתוף מאשה בר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully