וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה להכיר ! החבר'ה שעצרו הכל כדי להגן עליכם מהקורונה

בשיתוף PROTECT IL

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 16:58

PROTECT IL הוא מיזם שהוקם במטרה לתת מענה לצורך בהתמגנות מנגיף הקורונה, תוך הקפדה על מוצרים מגוונים ואיכותיים, שירות מעולה ומחירים הוגנים ללקוח הפרטי והעסקי. ב-PROTECT IL מציעים גם גאדג'טים ומוצרי צילום שיהפכו את הצילום הביתי שלכם לאיכותי ומרשים

protect il/אולפן הנבחרים

"לפני הכל, אנחנו כאן - עבורכם", אומרים פה אחד בעלי העסק PROTECT IL, אלחנן בן רחמים ובועז נחום.

באתר החברה תוכלו למצוא מגוון סוגי מסכות (מסכות כירורגיות, מסכות בד, מסכות צבעוניות לילדים, וגולת הכותרת - המסכה השקופה החדשה), כפפות, מדי חום ללא מגע לשימוש פרטי, מדי חום לעסקים, אלכוג'ל, מטליות חיטוי אישיות וכל מוצר שיבטיח לכם הגנה מקסימלית מפני נגיף הקורונה.

מה היתרון של רכישת המוצרים דרככם ולא למשל בסופר?

"היתרון הוא בכך שהאתר שלנו הוא נגיש, סופר ידידותי למשתמש וקל לתפעול והמוצרים הם מוצרי איכות הנמכרים במחירים הזולים ביותר בשוק. הלקוח נכנס לאתר ומוצא בקלות בדיוק מה שהוא מחפש. אין צורך לטרוח, ללכת לסופר, להתלבש, לחכות בתור, ועוד חלילה להסתכן בהדבקה.
עד 72 שעות מקסימום המוצר כבר מגיע עם שליח עד פתח הבית".

ומהן התגובות שאתם מקבלים?

"לשמחתנו, קהל הלקוחות הפך להיות המשווק הכי טוב שלנו! אנחנו מקבלים המלצות מפה לאוזן ובזכות זה נחשפים על בסיס יומי לקהלים חדשים, רחבים ומגוונים. הלקוחות מספרים שהם חוזרים אלינו בזכות המחירים ההוגנים והשירות האישי שאנו מעניקים לכל לקוח ולקוח, ואין משהו יותר מספק עבורנו מלקבל את הפידבקים האלה מלקוחות, חדשים וקיימים. בנוסף, אנחנו דואגים להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק בנוגע להנחיות משרד הבריאות כדי לכוון בצורה הטובה ביותר את לקוחותינו מה המוצר הנכון והמתאים ביותר לצרכיהם האישיים או העסקיים כדי לעמוד בהנחיות אלו באותה נקודת זמן.

מהיבואן היישר לצרכן

בועז, פתח עם שותפו, אלחנן, את החנות האינטרנטית בחודש מרץ 2020 מיד כשמגפה מסתורית החלה להתפשט בעולם. ההתמגנות מפני הנגיף הצריכה שימוש במוצרי חיטוי ומיגון שונים. השניים זיהו שסוחרים בתוך השוק הזה פשוט מפקיעים מחירים תוך ניצול ציני של הפאניקה הציבורית ממנו.
"החלטנו שבמקום להתלונן על הבעיה - אנחנו נהפוך להיות הפתרון שלה. המומחיות שלנו היא באיתור מוצרי איכות במחירים מאוד אטרקטיביים. אנו מרגישים מחוייבות לגלגל את המחיר הזול הזה ישירות - לקהל לקוחותינו.

בנוסף, אנו מייבאים עצמאית מוצרים מחו"ל, כך שנחסכים פערי התיווך והלקוח מקבל את המוצר ישירות מהיבואן לצרכן". אחד המוצרים שבחרו בPROTECT IL לייבא הוא המסכה השקופה החדשה. "זו מסכה שמאוד מתאימה למטפלים, מורים, ונותני שירות.

המסכה השקופה מהווה פתרון מדהים גם לאוכלוסיית כבדי השמיעה, שאיכות התקשורת שלהם עם הסביבה נפגעה משמעותית בתקופת הקורונה בשל ההכרח לעטות מסכה המסתירה את רוב איזורי ההבעה בפנים. "קיבענו את המחיר של המסכה הזו אצלנו על 39 שקלים בלבד, חצי ממחיר השוק. למה? כי אפשר וכי זה הדבר ההגון לעשות".

בועז מדגיש שהמוצרים עומדים בתנאי התקן המחמירים של הגורמים המוסמכים ובנוסף יש נגיעה אישית שלהם בכל מוצר ומוצר הנמכר בחנות: "אנחנו לא מוכרים משהו שאנחנו לא בודקים על עצמנו. אנחנו בודקים כל מוצר ומוצר, משתמשים בו ברמה האישית, לפני שאנחנו מוכרים אותו. מי שקונה אצלנו יקבל מוצר איכותי שעומד בתקנים, והוא יכול להיות רגוע ב-100% שהוא עשה קניה טובה, בטוחה ומשתלמת".

ישנה תחושה שאנחנו לקראת מיגור המגפה.

"לצערנו, לא עושה רושם שהקורונה עומדת להיעלם מחיינו. גם מחוסנים וכמובן אנשים שהם לא מחוסנים עדיין מחויבים וככל הנראה אף יחוייבו לעטות מסכות במקומות ציבוריים עוד חודשים רבים.
אנו חוששים להגיד את זה, אבל יש סבירות די גבוהה שהמסכות הולכות ללוות אותנו כנראה גם מעבר לשנה הקרובה".

גאדג'טים ומוצרי צילום

תופעה נוספת שהגיח לחיינו בשנה האחרונה בעקבות מגפת הקורונה היא העבודה מהבית ובעקבותיה אף שיווק אישי ועסקי באופן עצמאי - מהבית.

על מנת לתת מענה לצורך הולך וגובר זה, החליטו השניים לפתוח מחלקה ייעודית לגאדג'טים וציוד נלווה לצילום ולהציע שלל מוצרים נוספים ללקוח.

"הרבה מאוד אנשים התחילו לעבוד מהבית. זיהינו את המגמה ואת הצורך באמצעים איכותיים לצילום ביתי ברמה גבוהה ופעלנו מיד כדי לתת מענה מקיף והולם לכך".

באתר PROTECT ILתוכלו למצוא כיום גם מוצרים כגון תאורת רינג (RING LIGHT), מיקרופונים, אוזניות, חצובות - כל המוצרים שיהפכו את הצילום הביתי לצילום איכותי, כיפי, נוח לתפעול ושווה לכל כיס. המוצרים מתאימים הן לאדם הבוגר המקיים פגישות בזום או שואף לקדם את העסק שלו דרך סרטוני וידאו וסטילס איכותיים, והן לאנשים בכל קשת הגילאים שרוצים לעלות תכנים לרשתות החברתיות כמו אינסטגרם וטיק טוק.

"איכות הצילום מאוד משפיעה על דעת הקהל עליך - מי אתה, מה הייחוד שלך ואיך אתה נתפס כעסק", מסביר בועז, "לכן חשוב שהצילום יהיה מקצועי עם תאורה נכונה ועם סאונד באיכות גבוהה. אצלנו תוכלו לרכוש את המוצרים המתאימים לכם ביותר במחירים מצוינים, כאשר חלק מהמוצרים הינם ביבוא בלעדי וניתן להשיגם רק אצלנו".

מעולם התיאטרון לעולם היזמות

בועז הוא מה שנקרא בז'רגון העיתונאי "המציא את עצמו מחדש". בן 38, שחקן תיאטרון ומפיק עצמאי. לפני פרוץ הקורונה הוא עוד הספיק להעלות מספר פעמים את המיוזיקל המצליח מברודווי "אבניו קיו", אותו הפיק באופן עצמאי בשיתוף עם סינמה סיטי גלילות, אולם הקורונה טרפה את הקלפים ומה שהיה מפעל חייו בשנתיים האחרונות קרס לנגד עיניו. אולם מהר מאוד בועז התעשת והבין שעולם התרבות לא יחזור כל כך מהר למה שהיה קודם. גם כיום, כשעולם התרבות מתחיל לחזור אט אט לשגרה, בועז לא ממהר לחגוג. "לא ברור באיזה נפח של פעילות ותחת אילו מגבלות אם בכלל ומתי עולם התרבות יחזור למה שהיה".

המטרה: להקל על יוקר המחיה

שותפו לעסק, אלחנן בן רחמים, שמגיע מתחום הליווי העסקי בעולם האירועים והלוגיסטיקה, ביום בהיר אחד באמצע מרץ 2020, פשוט נותר ללא עבודה ופרנסתו נעצרה ללא כל הכנה מוקדמת.
כאיש משפחה שפרנסתה תלויה בו, כשהבין שגם לא יקבל שום פיצוי מהמדינה, החליט לקחת את סט הכישורים שלו כיבואן במשך שנים רבות, לחבור לבועז ולהקים את PROTECT IL מתוך שאיפה להגשים חלום ישן שנח לו במגירה - להקל במשהו על יוקר המחיה הגבוה הקיים בישראל לפחות בתחום אחד בו יכולה להיות לו השפעה עליו.

מה שבטוח, גם כשתחומי העיסוק הקודמים של השניים יחזרו לפעילות מלאה, העסק החדש שפתחו חד משמעית כאן כדי להישאר. "אנחנו פועלים כאן מתוך חזון ערכי לאפשר לאנשים החיים במקום כמו ישראל, שבו יוקר המחיה הוא גם ככה מהגבוהים במערב, לקבל תמורה הוגנת עבור הכסף שלהם.
תמורה שמתבטאת הן ביחס האישי והן באיכות המוצר, שמגיע אליהם ישירות עד פתח הבית ומותאם במיוחד לצרכיהם, כך שכל רכישה אצלנו תעלה להם חיוך גדול על הפנים. חיוך שכולנו כל כך זקוקים לו בעידן הזה, במציאות הנוכחית".

לכניסה לחנות

למחלקת הגדג'טים והתאורת רינגלייטים

לרכישת המסכה השקופה

פייסבוק

בשיתוף PROTECT IL
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully