וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפינוק המושלם: מתוקים ומאפים על טהרת השחיתות

בשיתוף בת אל קאשי

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 15:31

הישר מהקונדיטוריה הביתית מצליחה בת אל קאשי לספק את כל החשקים המושחתים שלכם. היא אופה עוגות, עוגיות ומכינה קינוחים מיוחדים בתוך מארזים מפנקים וכיפיים לחגים, לימי הולדת, לבידוד ולכל אירוע שתחשבו עליו בהתאם לבקשותיכם

בת אל קאשי. יח"צ,
עוגות של בת אל קאשי/יח"צ

כמה פעמים מצאתם את עצמכם יושבים בבית ומפנטזים על קינוח מתוק ומפנק מבלי לטרוח, לקנות מצרכים, לחפש מתכונים, לערבב ולאפות או לחילופין לצאת למסע חיפושים בין מאפיות וקונדיטוריות? היום כבר יש בשורה לחובבי המתוקים והעוגות כשרבים כבר מבינים כי רכישת מאפים וקינוחים מקונדיטור באפייה ביתית היא גם יותר אישית וגם מונעת מאיתנו את הטרחה הגדולה. גם עבור המשקיענים (לא בגזרת המטבח) מדובר בפתרון מצוין למחווה רומנטית או ידידותית, לבני או בנות זוג, לחברים וגם לאירוח. בשונה ממאפיות גדולות בהם מכינים קינוחים ומאפים מראש, קניית קינוחים מקונדיטור שמכין את המוצרים באפייה ביתית נעשית בהזמנה אישית בהתאם לטעמים ולצרכים של הלקוח, מה שמבטיח טעמים הרבה יותר מדויקים.

קינוחים לכל אירוע

הכירו את בת אל קאשי (24), בעלת קונדיטורית בוטיק ביתית, אינטימית וכשרה שמקפידה להכין עבורכם קינוחים באפייה אישית ובאהבה גדולה לכל מטרה: ימי הולדת, מסיבות, חתונות, אירועים מיוחדים או כשסתם בא לכם להתפנק או לפנק מישהו אחר. בת אל מציעה מגוון עצום של קינוחים, עוגות ומאפים על טהרת השחיתות שאי אפשר להפסיק לאכול אותם. כל המוצרים נאפים יום יום מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר, וניתן למצוא מארזים לחגים וימי הולדת עם קינוחים מעוצבים כמו עוגות מוס, עוגיות מיוחדות ומאפים מנחמים וכיפיים לכל אירוע ובהתאם לבקשת הלקוח.

מאחר שהגיעה מבית דתי, עובדת במטבח מופרד וכשר, ופונה לקהל הדתי ולאוהבי הפרווה. למעשה, בת אל מאמינה שניתן להמיר כל קינוח לפרווה, אפילו את העוגות הכי גבוהות, ועדיין לשמור על הטעם העשיר והמיוחד. אחד מהמאפים הייחודים שיצרה הוא קינוח עם בצק עלים, בתוכו שמה מילוי של בקלאווה עם אגוזים, פיסטוק ושערות קדאיף עם מלא סירופ מתוק.

בת אל קאשי. יח"צ,
מאפים של בת אל קאשי/יח"צ

אפיית בוטיק מכל הלב

אחד הדברים שמייחדים את בת אל בתור קונדיטורית הוא מתן שירות מעל ומעבר לכל לקוח. "אני נותנת יחס חם ומנסה כמה שיותר להתחבר ללקוחות ולתת להם הרגשה שהם קונים בקונדיטוריה ביתית ולא במאפייה. אני מאמינה שאפייה ביתית היא יותר אישית כי אני מכינה כל קינוח לאדם ספציפי, וכך יודעת בדיוק למי אני מכינה. אני מרגישה את הלקוח דרך מה שאני מכינה עבורו וכל מארז נארז מכל הלב. אני נותנת לכל אחד את ההרגשה שזה מוצר בוטיק, משהו אישי ממני ללקוח, שירגישו שהשקעתי בהם. בזכות כך אני מקבלת הרבה מחמאות וממליצים עלי ללקוחות מפה לאוזן".

בת אל קאשי. יח"צ,
עוגות של בת אל קאשי/יח"צ

הפכה את התשוקה למקצוע

מאז שהייתה בת שש, אהבה בת אל להיכנס למטבח ולעזור לאמה באפיית העוגות. "עד היום אני מכורה למטבח. אני אוהבת את העשייה, את הריח והחוויה. אני מחייכת כשאני מכינה את הקינוחים והמאפים, אני הבחורה הכי אופטימית שיש, יודעת להסתכל על הכל בחיובית מדבקת. מאוהבת בעסק שלי ולהיות במטבח".

בת אל קאשי. יח"צ,
בת אל קאשי/יח"צ

היא החליטה להקים את העסק בשנה האחרונה, לאחר שהביקוש לקינוחים המיוחדים שלה עלה. "תמיד הייתי מכינה לשכנים ולחברים עוגות וקיבלתי מלא מחמאות, אז החלטתי להתחיל למכור עוגות וחלות לשבת", סיפרה בת אל. במקביל למכירת העוגות והחלות לשכנים, החלה ללמוד קונדיטוריה ואפייה בצורה מקצועית, ועם הזמן החליטה לפתוח את קונדיטוריית הבוטיק מהבית, כשבן זוגה עזר לה להקים את המטבח הטוב ביותר לאפייה ביתית.

בת אל קאשי. יח"צ,
עוגות של בת אל קאשי/יח"צ

שולחנות קינוחים לאירועים

טרנד השולחנות המתוקים לאירועים וימי הולדת הפך לקונספט חובה בכל אירוע מרשים ומושקע, ובת אל מציעה גם לכם לקחת בו חלק. בקרוב היא משיקה שירות חדש ובו מציעה תפריט עשיר ושופע של קינוחים ביתיים מפנקים מפוזרים על השולחן עם פירות מקורמלים ומחיות מנגו, פסיפלורה, תותים ועוד. הרעיון הוא לשדרג את האירוע עם שולחן מתוקים מעוצב כחלק מהאטרקציות שמשדרגות את האירוע ומוסיפים לו נראות מדהימה ואפקט של "וואו".

לסיכום, אפשר להבין מה מתכון ההצלחה של הקונדיטוריה הקסומה של בת אל קאשי - רצון כן ואמיתי לשמח אנשים. מעבר לחומרי גלם משובחים, יצירתיות באפייה, טעם מעולה, כישרון ואסתטיקה, נמצא המגע האנושי. כשכל עוגה שנארזת נשלחת מתוך תשוקה להביא חיוך לאנשים, זה כנראה המרכיב הסודי לקינוח המנצח.

טלפון להזמנות: 050-2662010

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף בת אל קאשי
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully