וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קידום אתרים עם ריגו מרקטינג יכניס אתכם לעניינים

בשיתוף ריגו מרקטינג

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 8:43

בעלי עסק או חברה? מעוניינים להתקדם לעולם הדיגיטל? הכירו את "ריגו מרקטינג", חברה לקידום אתרים בבעלותו של עידן בן אור

ריגו מרקטינג/אולפן הנבחרים

הכירו את ריגו מרקטינג, חברה לקידום אתרים בבעלותו של עידן בן אור. הוא החל בתחום קידום האתרים כבר בגיל 16 וקידם את האתרים המובילים בישראל. לאחר מכן החליט להקים את ''ריגו מרקטינג'' במטרה להציב סטנדרט חדש בעולם קידום האתרים בארץ.

תחום קידום האתרים בישראל תופס תאוצה, ולא בכדי. כיום, הקורונה הדגישה לבעלי העסקים את החובה לנוכחות משמעותית בדיגיטל ובזה ReGo מתמחים.

אך מדוע קידום אתרים נחשב לתחום כל כך מבוקש? ובכן, הסיבה לכך טמונה בעובדה שהיום, מי שמחפש שירות, מוצר או אפילו מידע - יפנה לגוגל, ובתוצאות החיפוש שיוצגו בפניו, הוא יוכל למצוא את מבוקשו. אבל איך אפשר להופיע במיקומים הראשונים בגוגל, ולהגדיל את החשיפה של העסק? שאלה מצוינת - התשובה לכך היא כמובן... קידום אתרים (או במילים אחרות, SEO).

הכירו את חברת קידום האתרים ReGo Marketing

חברת "ריגו מרקטינג" הוקמה על ידי עידן בן אור, מי שעסק שנים בתחום השיווק והקידום, באופן מקצועי ובתפקידים בכירים. כיום החברה מונה צוות עובדים מנוסה, בין היתר אנשי SEO ואנשי תוכן, שמנהלים פרויקטי קידום בארץ ובעולם. כבר בתחילת דרכה, החברה הציבה לעצמה מספר סטנדרטים בולטים, כדי לספק ללקוחותיה את השירות האיכותי ביותר בתחום, וזה בהחלט אלמנט שמלווה את עידן והצוות עד היום. "הסטנדרט שהחברה הציבה לעצמה הוא גבוה במיוחד - לא לוקחים פרויקט שאנחנו לא בטוחים כמעט ב100% שנצליח להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור הלקוחות", עידן מספר ומוסיף כי אחוזי ההצלחה של החברה הם בסביבות ה- 90%.

מרימים הילוך: בוחרים את חברת קידום האתרים המקצועית ביותר

אם נסתכל על תחום קידום האתרים, נוכל לראות שכיום יש מגוון רחב של ספקים, בין אם מדובר על חברות ובין אם מדובר על מקדמי אתרים שעובדים באופן עצמאי. בלא מעט מקרים, הבחירה באיש המקצוע האידיאלי ביותר לתפקיד עשויה להיות מאתגרת. איך בכל זאת בוחרים? עידן מסביר כיצד תוכלו להשוות בין ההצעות שתקבלו מחברות קידום האתרים:

"הדבר החשוב ביותר הוא שקיפות. צריך לבחור בחברה שמשקפת ללקוח באופן סדיר את התוצאות העתידיות ואת משך הזמן שהם צופים שייקח עד להשגתן". כמו כן, עידן מציין בפנינו שתהליך קידום האתר כולל מספר שלבים (כמו מחקר מילים, מחקר מתחרים, אופטימיזציה לאתר, בניית קישורים ועוד), וחשוב לוודא שהצעת המחיר שקיבלתם מחברת הקידום, אכן כוללת את כל השלבים החיוניים לקידום האתר.

חברת ReGo יצרה לעצמה מוניטין נרחב בעולם הדיגיטל, וכיום יש לה עשרות לקוחות בארץ ובעולם. עם זאת, החברה הצליחה ליצור לעצמה נקודות בידול מרשימות, שהופכות אותה לאחת החברות המובילות ביותר בתחום, ופה נשאלת השאלה: מהי הייחודיות של החברה?

"במהלך השנים בנינו תהליכי עבודה שהוכחו כיעילים, וחילקנו את כל תהליך הקידום לכמה מחלקות על מנת לספק שירות מקצועי ואיכותי יותר. כיום, אנחנו מספקים את כל השירותים הנחוצים לקידום האתר ברמה מקצועית, ומעניקים לכל אלמנט את תשומת הלב המרבית, החל מאפיון ממוקד של תכני האתר ועד לאופטימיזציה טכנית בסטנדרט הגבוה ביותר".

החברה מאמינה בתוצאות שמדויקות ללקוח ובתהליכים ממוקדי מטרה, וזה אחד הערכים שמובילים את הצוות של "ריגו מרקטינג", ופה עידן מסביר: "אנחנו לא מחזיקים אף לקוח בהתחייבות. אנחנו מתעקשים שהלקוח יבין את התהליך ורואים את עצמנו כשותפים לצמיחה של כל לקוח" הוא מסכם.

אם כן, ריגו היא חברה עם סטנדרט גבוה מאוד לקידום אתרים, שמספקת את מגוון השירותים הנחוצים לקידום אתר באופן מקצועי ויסודי. עידן בן אור, בעלי החברה, יעשה הכל כדי שכולם יכירו אתכם בעולם הדיגיטל, וכמובן - שתוכלו לממש את הפוטנציאל של האתר שלכם, ולהגיע למיקומים גבוהים במנוע החיפוש.


הבלוג של עידן בן אור

ריגו קידום אתרים

בשיתוף ריגו מרקטינג
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully