וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'תכנון אונליין' - תכנון אדריכלי בקליק, בלי לצאת מהבית

בשיתוף תכנון אונליין

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 19:49

שיפוץ דירה, ייעוץ אדריכלי או תכנון בנייה, לא חייבים להיות מתישים מבחינה נפשית, פיזית וכלכלית. האדריכל גיל כהן, ייסד שירות חדשני ומהפכני - אדריכל מקוון - שמאפשר לכל אחד לתכנן לעצמו את הבית, הדירה או חלק ממנה, בקליק

תכנון אונליין/אולפן הנבחרים
גיל כהן 1. יח"צ, באדיבות המצולמים
תכנון אונליין – אדריכל בקליק/באדיבות המצולמים, יח"צ

שיפוץ דירה קומפלט, או כל אחד מהחדרים (החל משיפוץ חדר אמבטיה, תכנון מטבח, חלוקת דירה או פריסת אריחים בחדר רחצה), עלול לגרום לכאב ראש, בלשון המעטה. רק המחשבה על איתור אנשי מקצוע טובים, ייעוץ אדריכלי, אינסטלציה או תכנון תאורה, יכולים לגרום לזיעה קרה. כך גם אצלי, כמי שעומדת לרכוש דופלקס שדורש תכנון אדריכלי, שיפוץ משמעותי ועיצוב פנים. שוחחתי עם עשרות אדריכלים, כל אחד עם סגנונו הייחודי, כיוון שונה ועלות מוערכת אחרת. אז אם גם אתם מדמיינים אבק, קירות הרוסים והמוןןן עצבים, יש לי חדשות טובות. לאחרונה גיליתי שירות מדהים ומשנה חיים - אדריכל מקוון. 'תכנון אונליין' הוא מיזם שהוקם תחת חסות סטודיו 'גיל אדריכלות' ועוסק ב תכנון אדריכלות אונליין. הצטרפו אליי למסע, כדי לגלות איך עושים את זה נכון, ואת הרווח הנפשי והכלכלי, שאפשר לקבל ברגע אחד.

'תכנון אונליין' - שירות נגיש וחסכוני

המיזם הוקם במטרה לאפשר לכל מי שנמצא בשלב התכנון האדריכלי, תהליכי בנייה או רגע לפני תחילת שיפוצים, ליהנות מייעוץ אדריכלי. השירות הנגיש מתאים לכל כיס, כך גם לגבי חסכון בזמן. בראש המיזם עומד האדריכל גיל כהן, אשר צבר ניסיון משנת 2007 בתחום הבניה הפרטית והרוויה.

איך זה עובד?

שירותי האתר כוללים: שרטוט אדריכלי, תכנון מטבח, תכנון חדר רחצה, תכנון חלוקה והעמדת ריהוט, תכנון אינסטלציה, תכנון תאורה וחשמל, תכנית הריסה או בנייה לביצוע ועוד, כולל יום ליווי עם אדריכל למי שחפץ בכך. השירות מאפשר לכל משתמש לחלק את התכנון האדריכלי לתוכניות נפרדות, שאינן תלויות זו בזו, וכך לזקק ולבחור את התוכנית הדרושה בלבד. לאחר שעניתם על השאלון והתייחסתם לאלמנטים המרכזיים של כל תוכנית, תקבלו תוכנית ביצוע שנבנתה על ידי אדריכל, המותאמות לכם באופן אישי ולכל הצרכים שלכם. כל זאת באמצעות טכנולוגיה נגישה, מענה אנושי ומהיר ועמידה בלוחות הזמנים.

כאן מתחיל המסע שלי, שמסתיים עם המלצה חמה

בידיים רועדות (מה לי ולאדריכלות?) והרגשה שזה אכן עומד להצליח, ניגשתי לאתר והתחלתי לגלוש. he Had Me at Hello, האתר מעוצב בפשטות המשלבת תחכום, ומאפשר לכל מי שבאמת רוצה אבל לא מבין בתחום, להוריד את חומות הייאוש הניצבות בינו לבין עולם האדריכלות ושיפוץ הבית. בנוסף להיותו מזמין, מאפשר דף 'הזמנת התוכניות', המפרט את כל הפעולות שניתן לעשות, חווית משתמש נעימה וברורה.

בחירת התוכנית וקבלת תמחור מלא

בחרתי בהזמנת 'תכנון אינסטלציה', הפעילות שנראית לי הכי מפחידה, כי מי יודע מה יש שם מתחת לבלטות. הדף שעלה היה מחולק לשניים. בצד ימין נדרשתי להכניס נתונים (גודל במ"ר, פורמט תוכנית קיימת, זמן לקבל תוכנית ועוד). בצד שמאל, תוכניות לדוגמה ולהשראה. אין ספק כי הקו הפשוט, הברור והנגיש, ממשיך לאורך כל הגלישה באתר. גם העיצוב המרשים והלא מתיימר, מוסיף נקודות לחוויית הגלישה הנעימה, המנוגדת לחששות העומדים בפני כל מי שעומד לשפץ את ביתו או את אחד מהחללים בו. גם המחיר לקבלת התוכנית הספציפית, מוצג באייקון ירוק, ברור ומודגש.

גיל כהן 2. יח"צ, באדיבות המצולמים
דף הזמנת תכנית באתר/באדיבות המצולמים, יח"צ

פרטי ההזמנה, כולל בקשות מיוחדת

לצד פרטי ההזמנה, ישנו שאלון המציג שאלות שמטרתן לחדד ולמקד את מטרות ויעדי התכנון האדריכלי. במקרה שלי, התבקשתי לציין האם יש צורך בנקודות מים עבור המקרר, להתייחס לנוכחותו של מכשיר מים ולרשום הערות מיוחדות, במידה ויש. הרקע העיצובי המקסים, ממשיך ללוות את האתר ולהעניק לגולש הרגשה שמלווה אותו צוות מיומן ומקצועי.

אני רק שאלה!

אין ספק כי בכל רגע נתון, עלולה להתעורר שאלה: 'מה עושים עכשיו'? אילו מידות אני אמורה להכניס'? 'מה אני עושה אם אין לי תוכנית מקורית'? אל דאגה, לכל שאלה תשובה. לאורך כל הדרך, ילווה אתכם אייקון מודגש בצבע ירוק, המאפשר להציג שאלה ולקבל מענה מקצועי, כדי שתוכלו לסיים את התהליך בצורה הכי טובה ונכונה.

רגע לפני סיום

השלב האחרון הגיע, מילאתי פרטים מלאים והתבקשתי לשלם עבור השירות. בסיום התהליך מקבלים מייל המאשר את ביצוע ההזמנה.

קבלת תוכנית לביצוע

לאחר הזמן המוקצב, מתקבלת תוכנית מסודרת וברורה לביצוע ישירות למייל, וזה אומר שתוכלו להגיש אותה לאיש המקצוע (קבלן, אדריכל או מעצב) ולהתחיל לעבוד!

מרוצה ומלאת גאווה, על שהצלחתי לסיים את המשימה בקלות ובהנאה צרופה, ניגשתי לגיל כהן (39) מהרצליה, בוגר הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים, המייסד והבעלים של 'תכנון אונליין', כדי לקבל מידע נוסף על המיזם המרשים, יש לומר הגאוני, שיכול לעזור לרבים כל כך מבחינה רעיונית וכלכלית.

לאחר הזמנת התוכניות, מי מכין אותן עבור הלקוח?

"אני או כל אחד מאנשי המקצוע השייכים לצוות האיכותי שלנו, מכינים את התוכניות על בסיס השאלון והבקשות של הגולש. מאחורי כל תוכנית, כל שרטוט קיים, ישנו איש מקצוע - אדריכל אונליין ולא אלגוריתם או בוט. חשוב לי גם להדגיש, שגם אם קיים קושי אצל הגולש להציג תוכנית משורטטת בשלב התכנון, הוא יכול לשרטט את הקיים על דף נייר, ואנחנו ונהפוך אותו לשרטוט מקצועי".

גיל כהן 3. יח"צ, באדיבות המצולמים
דוגמא לתוכנית לחלוקה והעמדת ריהוט המתקבלת באתר תכנון אונליין/באדיבות המצולמים, יח"צ

האם 'תכנון אונליין' מייתר את עבודת האדריכל?

"בהחלט לא. מדובר על אדריכלות פנים נטו ולא באדריכלות כללית, היתרי בנייה או פיקוח על תהליך הבנייה עצמו."

כל אחד יכול להשתמש ב'תכנון אונליין'?

"בהחלט! וגם אם יש קושי במהלך הדרך, אפשר לפנות אלינו בכל שלב לקבלת מענה ועזרה. למעשה, האתר מיועד לכל מי שרוכש דירה חדשה או יד שנייה, וגם לגולשים שמעוניינים לשפץ נכס, פרטי או מסחרי".

איך לא חשבו על זה קודם?

צוחק: "בהחלט. היה חשוב לי להקים את 'תכנון אונליין', במטרה להנגיש את כל השירותים האדריכלים ליצירת מודלים ספציפיים, וכדי לאפשר לכל משתמש פוטנציאלי לקבל את השירות המבוקש. כך יכול כל אחד לזכות בייעוץ אדריכלי וגם לאפשר רמות מחיר שונות. הרעיון בבסיס 'תכנון אונליין' הוא לאפשר למי שמעוניין לשפץ את הנכס שלו או חלק ממנו, לעשות זאת בצורה מודולרית שיכולה להוביל לחסכון בזמן ובכסף.

"קחי לדוגמה עלות תכנון של דירה 120 מ"ר בשוק החופשי נע בין 8-20 אלף ₪. באתר ניתן לקבל את השירות בכ- 4500 ₪ עבור אותו תכנון, 60% פחות".

ביג לייק! מומלץ בחום, מניסיון...

לכניסה לאתר>> https://www.archonline.co.il/

עמוד פייסבוק

עמוד אינסטגרם

**Icons made by Freepik, Smashicons, Pixel perfect, Nikita Golubev, Gregor Cresnar and smalllikeart from www.flaticon.com

בשיתוף תכנון אונליין
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully