וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סחלב פראי - פרחים טריים ושלל הפתעות

בשיתוף סחלב פראי

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 14:33

מי לא אוהב לקבל פרחים ריחניים ומתנות כמו: שוקולדים, בלונים עם נצנצים, בובות חמודות ושלל הפתעות? אפשר לומר שדי קשה למצוא אנשים שכאלו, ואת כל המתנות הנפלאות הללו אפשר למצוא ב"סחלב פראי", העסק המשפחתי של משפחת כהן, אשר קיים כבר 25 שנים ונמצא במושב חלץ

סחלב פראי. יח"צ,
סחלב פראי/יח"צ

משפחת כהן תמיד דואגת שלקוחותיה הרבים והמגוונים יהיו מרוצים, גם אם הדבר ידרוש התייצבות בביתה של אם החוגגת יום הולדת בשעה 10:00 בבוקר, כשההזמנה נלקחה שעה וחצי לפני כן.
פייר, אנחנו ב"נבחרים" הופתענו מהאיכות הגבוהה ומהשירות האישי.

סחלב פראי. יח"צ,
סחלב פראי/יח"צ

הכירו את משפחת כהן - הבעלים של "סחלב פראי"

על העסק הפורח מנצחים הבת המוכשרת - אושר כהן, האימא - פרי כהן, והיחצנית שמרכזת את כל ההזמנות - לאורה זר, ששם משפחתה, כפי שניתן להבין, ממש מתאים לעסק. האב שפירא הוא אדם שמאוד אוהב פרחים, ובכלל - יופי ואסתטיקה, לאחרונה הוא גם סיים קורס הפקת אירועים לצורך העשרה.

לפני הקורונה היה ממוקם העסק בנקודת מכירה בקניון, אך לאחר שסגרו את הקניונים, עבר העסק למושב חלץ והמשפחה החלה לספק משלוחים ללקוחותיה, אשר המשיכו ליהנות מפרחים הטריים, שמגיעים הישר מהמגדלים. "לדברי אושר כהן: אנשים מאוד מתלהבים מאיכות הפרחים ומרמת השירות שלנו. אנו מציעים שפע סוגים של פרחים, ביניהם: כלניות, סחלבים, רקפות, ורדים בכל הצבעים, חרציות, צבעונים, שושן צחור, ליזיאנטוס, נץ החלב, שלא צריך מים ופרחים נוספים. אנחנו עובדים בשיטה של חבר מביא חבר וכמות הלקוחות שלנו מאוד גדלה.

"הוספנו לשירותינו גם מתנות מגוונות, כמו: בלונים, בלונים עם נצנצים, בלונים עם הדפסות, שהבת שלי עושה, זרים של פרחים מלאכותיים, פרחי סבון, המון ממתקים איכותיים, בובות, קופסאות של חד קרן, כוסות, ובנוסף אנו עורכים סרטוני וידיאו לזוגות עם שירים אהובים".

אושר אומרת שהמתנות משתנות בתדירות גבוהה, שלמעשה, אין מתנות זהות ובכל פעם הם מספקים מתנה ייחודית, בהתאם לרצון של הלקוח. אם ההזמנה נלקחת למשל מלקוח דתי -אושר תספק לו ממתקים כשרים בהשגחת בד"צ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סחלב פראי. יח"צ,
סחלב פראי/יח"צ

לשמח את כל מי שאוהבים

ההזמנות הרבות מגיעות ממגוון אנשים שאוהבים פרחים ורוצים לשמח את עצמם, את בני המשפחה, את בני או בנות הזוג, את החברים ואנשים אחרים. חלק מהלקוחות של העסק הם לקוחות קבועים שמזמינים פרחים בכל שבוע ויש לקוחות שמזמינים משלוחים לכבוד ימי הולדת, חגי ישראל, יום האשה ויום האהבה. ישנן גם הזמנות לכבוד מסיבות הפתעה, ובנוסף, אנשים מזמינים משלוחים לבתי חולים. כמו כן, אנשים מזמינים פרחים ומתנות לאנשים כדי להכיר תודה.

ליאורה זר מספרת שלאחרונה, בתקופת הקורונה, הייתה קופת חולים שביצעה הזמנה ענקית של זרים כדי לשמח את כל האחיות באזור שדרות. קופת החולים קנתה לאחיות זרים בתוספת מכתב תודה על כל מה שהן עושות למען הקופה והאזרחים בתקופת הקורונה. משפחת כהן סיפקה לקופת החולים בסביבות 100 זרים. בנוסף, היה בית ספר שהזמין למורים קרוב ל- 140 משלוחים של זרים.
אפשר להבין שמשפחת כהן בהחלט מצליחה לעמוד בעומס.

איכות, טריות ואמינות

"הסיסמה שלנו היא: 'איכות, טריות ואמינות', אומרת פרי , וממשיכה: "אנחנו משתדלים מאוד לספק מענה לכולם ודואגים לכך שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים. אם למשל יש דרישה לעציצים - אנחנו נדאג לכך שיהיו לנו בדיוק את סוג הצמחים המבוקשים. אנחנו מאוד אמינים ואפשר לסמוך עלינו. באופן כללי אנחנו מספקים משלוחים לקריית גת, אשקלון ואשדוד, אבל אם מדובר על לקוחות קבועים - נגיע גם רחוק יותר. אפשר אפילו להזמין מהיום להיום. שעות הפעילות הן כל היום ואת כל ההזמנות מקבלת אשה אחת, כך שהכל מאוד מסודר."

סחלב פראי. יח"צ,
סחלב פראי/יח"צ

אפשר לסמוך על סחלב פראי - מצילים בדקה ה-91

הסיפורים של לאורה מראים עד כמה השירות של המשפחה אישי. מקרה אחד התרחש ביום שבת. השעה הייתה 08:30 בבוקר כשלקוחה לחוצה ששכחה את יום ההולדת של אמא שלה צלצלה אל לאורה וצעקה: "תצילו אותי!" בשעה 10:00 הגיע אל האם זר פרחים יפה.

במקרה אחר, צלצלה אמא של חייל שנשאר בבסיס והתגעגע מאוד לחברה שלו. שפירא דאג לכך שתגיע אל החברה מתנה בשמו של החייל.

סחלב פראי הוא עסק שעושה לאנשים שמח ומספק פרחים טריים ומתנות מפנקות במהירות ועם הרבה אהבה. במידה שאתם רוצים לשמח את בני המשפחה, החברים, הקרובים, המכרים או את עצמכם - מה יש? לא מגיע לכם? אתם מוזמנים לפנות אל סחלב פראי וליהנות מאיכות, טריות ואמינות.

המלצות:

"אין עלייך אלופה.......
שירות מעולה פרחים מהממים......
שבורא עולם יאיר עלייך שפע של ברכה והצלחה
ונשמח איתך תמיד."


"חייבת להגיד שזה אחד הדברים המרגשים.
לא ברור בכלל אתם מדהימים וכייף לי לפרגן לכם
הכי בעולם
שירות יחס סובלנות
והפרחים שלמות.
תודה רבה שוב פעם
שבת שלום."

"אני לא יודעת אם יש יותר יפה אני לא יודעת אם יש אנשים
יותר מיוחדים משפירא ולאורה.
שירות כיד המלך אוהבת אותכם ים.
ותודה לכם על הכל.
זר שאני ואחיות שלי הזמנו לאחותי המלכה
יום הולדת שמח."


פייסבוק

אינסטגרם

וואטסאפ

לאורה - 0586935906

בשיתוף סחלב פראי
  • עוד באותו נושא:
  • פרחים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully