וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפולי שיניים רק במאסטר שן

בשיתוף מאסטר שן

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 8:46

הכירו את מרפאת השיניים "מאסטר שן" באשקלון. מקום עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר והרופאים המקצועיים ביותר. ד"ר אלכס שקרוב הוא הרופא הבכיר במרפאה - צפו בריאיון עמו

מאסטר שן/אולפן הנבחרים

הכירו את מאסטר שן, מרפאה לטיפולי שיניים מתקדמים באשקלון. נמצא איתנו לראיון ד"ר אלכס שקרוב.

אילו טיפולי אתם מעניקים במרפאה?

"במרפאה מעניקים את כל טיפולי השיניים: טיפולים כירורגיים, שיקומיים, שתלים, כתרים, סתימות, עקירות ועוד. בנוסף למרפאה ישנה מעבדה שפועלת במקום ומאפשרת לבצע את הטיפולים הכי מורכבים במהירות וכך ניתן לבצע טיפולי שתלים, כתרים וציפויים עוד באותו היום".

מה מייחד את המרפאה?

"במרפאה מתמחים בטיפולים אסתטיים כגון ציפויי שיניים מסוג למינט ואף יישור שיניים שמתבצע בשיטה גרמנית מתקדמת. אנחנו מקפידים להעניק לכל מטופל יחס אישי וליווי צמוד לכל אורך התהליך. במרפאה יש את הציוד והמכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר המאפשרים להעניק למטופלים את הטיפול הטוב ביותר: מבצעים סריקה דיגיטלית לכל המטופלים ואף צילום CT ללא עלות במסגרת הטיפול. מדובר בצילומים שעולים מאות שקלים במקומות אחרים".

איך עובדת תוכנית הטיפול בפועל?

"אנחנו בונים תכנית טיפול אינדיבידואלית בהתאמה אישית לכל מטופל - לא מבצעים טיפולים אחידים אלא דוגלים בכך שכל מטופל צריך לקבל טיפול המותאם אישית אליו ולכן מבצעים אבחון מעמיק בטרם ניגשים לטיפול. חשוב לציין כי אנחנו מעניקים אחריות מלאה על כל הטיפולים למשך שלוש שנים".

אז מי מכם שזקוק לטיפול שיניים, ב"מאסטר שן" תקבלו את הטיפול הטוב והמקצועי ביותר.

0507633889

פייסבוק

בשיתוף מאסטר שן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully