וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכשיטים של רוית - הצלמת המקצועית שהפכה למעצבת תכשיטים

בשיתוף By perry name jewelry

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 13:33

משבר הקורונה אילץ את רוית פרי סופר לחשב מסלול מחדש: מצלמת מקצועית הפכה לתכשיטנית שמגשימה ללקוחות שלה את כל משאלותיהם

By perry name jewelry. רוית פרי,
By perry name jewelry/רוית פרי

2020 הייתה עבור רבים מאיתנו שנה של חישוב מסלול מחדש, התכנסות פנימה וחיפוש עצמי. משבר הקורונה אילץ אנשים רבים למצוא חלופה מקצועית לפרנסה, ולשאול את עצמם שאלות לגבי התשוקה והייעוד שלהם.

אחת מאותם אנשים היא רוית פרי - צלמת ומאפרת עצמאית בת 42 מתל אביב שכבר שנים עובדת עם נשים בצילומי היריון משפחתיים: "אני מתעסקת בתחום הצילום והאיפור כבר שנים, ולפני הקורונה הייתי מתעסקת רק בזה ומצלמת בעיקר נשים בהיריון. בעלי עובד בתחום האירועים, וכשהתחילה הקורונה לשנינו נפסקה העבודה, גם אצלו באירועים וגם אצלי בצילומים המשפחתיים".

By perry name jewelry. רוית פרי,
רוית פרי/רוית פרי

דבר במעשים, לא במילים

הטוויסט בעלילה הגיע בחודש נובמבר האחרון, כשרוית ישבה בגינה שבשכונה עם חברה והבחינה בצמיד יוצא דופן על ידה: "באחד מבקרי הקורונה חסרי המעש בשכונה, ישבתי עם חברה וראיתי על היד שלה צמיד שממש אהבתי, לא ראיתי אף פעם צמיד כזה בשום מקום. היא סיפרה שחברה שלה שלחה לה אותו מחו"ל, ואני החלטתי באותו רגע שאני הולכת לעשות לעצמי צמיד כזה".

אחרי שהצליחה ויצרה לעצמה צמיד כמו של חברתה מהגינה, הבנות האחרות בשכונה התלהבו, והשמועה שרוית מכינה צמידים עברה מפה לאוזן: "פתאום אני קולטת שכולם סביבי מתלהבים מהצמידים שאני מכינה. קיבלתי מבול של הזמנות מכל הבנות בשכונה, והיה לי ממש קשה להאמין שזה קורה, אבל היו כל כך הרבה הזמנות שהחלטתי שאני פשוט הולכת על זה".

רוית קנתה חומרים ליצירות השונות: חרוזים, אבנים, פנינים, חוטים, סוגרים ונכנסה לפעולה. כחלק מההחלטה של שינוי כיוון, רוית הפכה את עמוד האיפור שלה באינסטגרם לעמוד הבית של התכשיטים החדשים - By perry name jewelry, העלתה לשם עבודות, והקהל ראה, התלהב, תייג והרעיון החובבני של רוית תפס תאוצה והפך לטרנד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
By perry name jewelry. רוית פרי,
By perry name jewelry/רוית פרי

תכשיטים בעיצוב ובהזמנה אישית

הקונספט של התכשיטים מורכב משם בעל משמעות של קרוב או מילה חזקה שקרובה ללב הלקוח שהזמין אותו. רוית בונה ומרכיבה את הצמיד על פי השם שקיבלה, ויוצרת מסביבו את כל התפאורה שמורכבת מאבני חן, פנינים, אבני סברובסקי, ציפויי זהב ועוד חומרים איכותיים בהם היא אוהבת להשתמש. "התכשיטים נורא אישיים, בדרך כלל הם נושאים שם של אהוב או של ילדים, זה משהו מאוד אישי ומאוד קרוב ללב, אני ממש נהנית לראות את הלקוחות שלי מתרגשות כשהן עונדות אותם".


יש להדגיש, שהתכשיטים של רוית פונים לשני המינים, ואת כל התכשיטים היא עושה מההתחלה ועד הסוף, לפי הזמנה והרצון של הלקוחות: "מאוד מאוד חשוב לי הקשר האישי, אני מאוד אוהבת אנשים וחיבורים. לפני שאני מתחילה לעבוד, אני יושבת עם הלקוח או הלקוחה שמסבירים לי בדיוק מה הם רוצים". לאחר מכן, רוית מתחילה את העבודה על היצירה בסבלנות אין קץ, ולדבריה בכלל מדובר בריפוי בעיסוק ובתרפיה, בזמן שהיא "משחילה חרוז חרוז".

By perry name jewelry. רוית פרי,
By perry name jewelry/רוית פרי

להפוך חזון למציאות

בסופו של יום, רוית מנצלת את היצירתיות והאינטליגנציה שלה ליצור, בין אם מדובר בסדרת תמונות בסטודיו כצלמת, או תכשיטים בהזמנה שהיא מוכרת באינסטגרם: "יש לי חזון בראש, ואני פשוט מוציאה אותו לפועל בצורת תכשיט. אני ממש נהנית מלעבוד על התכשיטים האלה עד שאני מרוצה ועד שאני יודעת שהלקוחה שלי תהיה מרוצה. אני יכולה לפרק ולהרכיב את הצמידים והשרשראות עד שאני ארגיש שהגעתי לתוצאה המושלמת".

את כל היצירות של רוית אפשר לראות בדף האינסטגרם, וגם להזמין אותם דרך שם באופן ישיר בהזמנה אישית עם בקשות פרטניות מהאמנית: "יש אנשים שרואים שם משהו שהם אוהבים ומבקשים אחד כזה במדויק, ויש משהו כמו בערך 70 אחוז מהלקוחות, שרוצים דברים חדשים ואני משתדלת לזרום איתם עד כמה שאפשר".

עמוד אינסטגרם

By perry name jewelry. רוית פרי,
By perry name jewelry/רוית פרי

אז האם הצלמת התל אביבית עשתה הסבת מקצוע לתכשיטנית? בעולם כל כך לא יציב, התשובות אף פעם לא ברורות, אבל מה שכן ברור לרוית הוא החיפוש היומיומי אחר התשוקה שלה: "אני עדיין מאוד אוהבת את הצילום ומאוד מחוברת לעולם הזה. אני באופן כללי מאוד אוהבת ליצור, לחשוב ולעשות. בעולם שלנו, צריך לחדש ולהמציא את עצמך כל הזמן מחדש וזה מה שאני מנסה לעשות. ממש לא ויתרתי על צילום ובימים אלה בנוסף לנשים בהיריון, אני גם מצלמת את התכשיטים שלי".

בשיתוף By perry name jewelry
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully