וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הפומרניאן - כלבים מבית טוב

בשיתוף בית הפומרניאן

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 13:20

מאז פרצו הרשתות החברתיות לתודעה ולכיס של כולנו, החל לצבור תאוצה טרנד הכלבים הגזעיים. יצאנו לבדוק איפה מגדלים את הכלבים הטובים ביותר, ממה יש להיזהר בקניית כלב גזעי, ומה ההליך הנכון והבטוח לעשות זאת בלי דאגות

בית הפומרניאן. יח"צ,
בית הפומרניאן/יח"צ

ממה צריך להיזהר בקניית כלב בחו"ל

אופיר משה, הבעלים של בית הפומרניאן, שעוסק בייבוא חוקי של כלבים גזעיים מסוג פומרניאן ופודל טוי לארץ, מסביר ממה צריך להיזהר כשמייבאים כלב מחו"ל. "יש המון עקיצות בתחום הזה" הוא אומר, "נורת האזהרה הראשונה שצריכה להידלק היא כאשר רואים פרסומת שמבטיחה כלב ברמה גבוהה במחיר נמוך מדי. צריך להבין כי זה לא הגיוני, כלבים בייחוס גבוה לעולם לא יימכרו במחיר נמוך, וזה מעיד גם על הכלב עצמו וגם על בית הגידול שמאחוריו.

"בנוסף, מומלץ לוודא כי מי שעומד מאחורי הפרסומת הוא אכן אדם אמין ולדאוג לכך שהעברת הכסף נעשית רק לאחר קבלת הגור. במקרים רבים אנשים התבקשו להפקיד כספים מראש ולאחר ההפקדה לא קיבלו את הגור ולא היה להם למי לפנות כי המפרסם נעלם עם הכסף. אפשר לראות בקלות איזו חברה עובדת עם תהליך ייבוא ומסירה מסודר ועם כל הרישיונות, ההיתרים והתעודות הנדרשות, אלו דברים חשובים שאסור להתפשר עליהם".

בית הפומרניאן. יח"צ,
בית הפומרניאן/יח"צ

הכלב הוא מעל הכל

החברה של אופיר היא אחת החברות המקצועיות בארץ בייבוא של כלבים גזעיים מסוג פומרניאן ופודל טוי, שני הגזעים המבוקשים ביותר כיום. אופיר מספר כי הליך הייבוא התקין שמונע תרמיות והבטחות שווא מתחיל בבחירת מדינת הגידול של הכלב. חשוב לוודא כי הכלב מקבל תנאי גידול מיטביים, לא חווה התעללות או גדל בכלוב בתנאים שיזיקו להתפתחות התקינה שלו. "אנחנו מייבאים בעיקר מבלרוס ומרוסיה, מדינות הנחשבות מצטיינות בגידול כלבים, ועובדים רק עם בתי גידול מסודרים ולא עם מגדלים פרטיים". אופיר מספר כי בבלרוס או רוסיה נמצא אדם מטעמו שאחראי על הסדרת העניינים הבירוקרטים שם, כולל בדיקת בתי הגידול ותנאי המחייה של הכלבים. כל גור מקבל בוק של תמונות וסרטונים, ככה הלקוחות יודעים בדיוק מה הם צפויים לקבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בית הפומרניאן. יח"צ,
בית הפומרניאן/יח"צ

עולה חדש לפניך

כאשר הכלב נוחת בישראל, נערך המפגש הראשון בין הגור לבעלים המיועד. אופיר אומר כי בשלב הזה הגור עובר את כל הבדיקות הרפואיות הנדרשות ומאושרים כל הפרטים לגביו. הלקוח שמגיע לראות את הכלב עדיין יכול להתחרט, אם כי קשה להתחרט ברגע שרואים במציאות את הכלבים המקסימים האלה. לאחר מסירת הגור, העברת הכסף מתבצעת, ומתחיל שלב האילוף והגידול. אופיר מסביר כי גם בשלב הזה הם מלווים את הלקוחות, מייעצים כיצד לאלף את הגור לעשיית צרכים, כיצד לגדל אותו בצורה נכונה, ועוזרים בהשגת מידע מבתי הגידול המקוריים שלהם ידע רב בגידול הגזעים האלה, "ניתן לשאול כל דבר ולכל שאלה ניתן לספק תשובה מקצועית", הוא אומר. כל תהליך הרכישה הזה נבנה עבור הלקוחות על מנת ליצור שקיפות מלאה, שהלקוח ידע בדיוק איזה גור הוא מקבל ושיש את כל התעודות והאישורים הנדרשים. בנוסף, אופיר מדגיש, כי בביצוע העסקה הלקוח לא מסכן את הכסף שלו כי למעשה החברה של אופיר היא זו שערבה לכל פרטי העסקה.

בית הפומרניאן. יח"צ,
בית הפומרניאן/יח"צ

כל גור הוא כמו ילד

החברה של אופיר עוסקת בעיקר בהבאת כלבי משפחה, אך לא רק, יש להם קשרים בכל בתי הגידול הנחשבים בבלרוס וברוסיה וביכולתם להשיג כלבים נדירים, צאצאים של זוכי תערוכות, כלבים ממגדלים ספציפיים והם עושים כל מאמץ למלא את כל הבקשות של הלקוחות. תקופת הקורונה הייתה עמוסה במיוחד עבורם, נראה שפתאום כולם רצו חבר פרוותיי וחמוד להעביר איתו את הסגר, ואופיר מבטיח שהם עובדים קשה תחת המגבלות על מנת לעמוד בביקוש הגדול. בכל יום עולים תמונות וסרטונים של הגורים לדף הפייסבוק שלהם ואתם מוזמנים לבקר שם ולבחור לכם כלבלב חדש.

בית הפומרניאן

טלפון: 055-9209586

כתובת: ניתאי הארבלי 32, ירושלים

פייסבוק

בשיתוף בית הפומרניאן
  • עוד באותו נושא:
  • כלבים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully