וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויתרי קלין - מחזירים ספות לחיים

בשיתוף ויתרי קלין

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 8:43

דויד ויתרי יגיע אליכם הביתה, ותוך זמן קצר יחזיר את מראה הספות, מזרונים, רכבים והשטיחים, כך שיראו כמעט כמו ביום בו קניתם אותם

ויתרי קלין/אולפן הנבחרים

מבלי לצאת מהבית, בעלויות משתלמות במיוחד ובזמן קצר, תוכלו לחדש את מראה הסלון שלכם שיראה כמו חדש. דויד ויתרי, הבעלים של ויתרי קלין, יגיע עם כל הציוד הדרוש אליכם הביתה, כמעט לכל מקום בארץ, בין אשקלון לחדרה, ללא עלות נוספת, כדי להחזיר עטרה ליושנה, או במקרה שלו, להבריק את הספות והשטיחים.

הדבר שהוא הכי אוהב זה לראות את הפנים המופתעות של הלקוחות כשהסלון נקי, הוא מספר: "אני אוהב להגיע לבתים של הלקוחות, לדבר איתם תוך כדי, להכיר כל פעם עולם ומלואו, אבל בעיקר, אני מחכה תמיד למבט המופתע שלהם, כשהם מגלים איך הספה נראית אחרי הניקוי.

לפעמים אחרי הניקוי אני בכלל מגלה מה צבע הספה, אי אפשר היה לנחש את הצבע המקורי כשהתחלנו".

העסק שלו פועל כבר שלוש שנים, אחרי שצבר ניסיון כשכיר בתחום, החליט שהוא רוצה להביא את הידע שצבר ללקוחות הביתה ולוודא שהם מקבלים את השירות המוקפד והטוב ביותר". רגע לפני שתקנו סלון חדש, כדאי לבדוק ניקוי הישן: "כלכלית זה ממש משתלם ספה חדשה עולה החל מ 3000 שקל וניקיון של סלון, 3+2 , אצלכם בבית, יעלה 400 ₪ לא עדיף?".

בטיחות לפני הכל

"כל החומרים בהם אני משתמש, ללא יוצא מהכלל, מאושרים לשימוש ובטוחים. אין שום בעיה שיהיו ילדים בבית, נשים בהריון ובעלי חיים בזמן העבודה".

כל ספה והפתרון שלה

סלון ממוצע, כולל שתי ספות, אחת של שלושה מושבים ואחת של שני מושבים (3+2) ייקח בערך שעה וחצי לנקות. אחרי הניקוי יש לתת לספות בערך 24 שעות להתייבשות מלאה, שכן הן נשארות מעט לחות.

"לכל סוג בד יש להתאים את הטיפול המתאים לו" הוא אומר, "אני בודק את הבד, את הכתמים ואומר מראש מה רמת הניקוי שתתקבל. אם אני לא יכול לקבל תוצאה מעולה, אני אעדיף להגיד ללקוח ולהימנע כדי שלא יצא מאוכזב". למשל, "ספת כותנה לרוב זה בעייתי לנקות, אני יכול לשאוב ביניקה, שזה מבטיח טיפול יסודי לקרדית האבק, אבל אם יש כתמים סביר שהם יישארו.
ספה מבד אימפלה, שבנויה משלוש שכבות בד, ועשויה כך שמים לא יספגו לתוכה. לכן, עבודת הניקוי על ספה כזו תארך זמן ממושך הרבה יותר, ניקוי סלון כזה עשוי להיות יקר יותר, אך ניתן להגיע לתוצאות מצוינות בסוף התהליך. ספה מעור אמיתי מעולה לניקוי אבל, היא דורשת עבודה ידנית מוקפדת. בעזרת מברשת וחומר ניקוי ייעודי. ספת עור אחרי ניקוי זה ממש הבדל של שמיים וארץ".

לא הכל אפשרי

"אני בודק את הספה לפני הניקוי, אם יש קרעים, וכו' אני מראה ללקוח. תמיד נשתדל להגיע ל 100% ניקיון או הכי קרוב לכך. הרהיטים באמת נראים כמו חדשים אחרי שסיימנו". יחד עם זאת, הוא מזהיר: "יש כתמים שלא יורדים. כמו צבע, לק וסליים". תקופת הקורונה, העלתה את הביקוש הוא מספר: "מאז הסגר הראשון יש גידול עצום בדרישה, אנשים בבית ויותר רואים את הבלגן והלכלוך. זה מציק בעין. בנוסף, הילדים כל היום בבית, ואין מה לעשות הם עושים יותר נזקים ובזכותם יש לנו עבודה" הוא צוחק.

השיטה

"אני עובד בשיטת הזרקה יניקה - זה אומר שאני מרטיב את הספות בחומר שנקרא פורמולה 90, נותן לחומר לעבוד, ומשפשף. לאחר מכן מזריק מים נקיים לבד ושואב את המלוכלך. בנוסף אני משתמש בקיט חימום, שזה די נדיר, אפקט החימום מגביר את האפקט של החומר וכשהמים חמים הלכלוך מתנקה יותר טוב ויותר מהר".

מזרונים

מזרונים לא רואים ולכן נוטים פחות להקפיד על הניקוי שלהם וחבל, אנחנו ישנים ונושמים את זה. "מזרונים אני מנקה בחומר אחר, בכותון. זה חומר שגם מלבין ומספק 100% חיטוי".

שטיחים ורכבים

"אני יכול לנקות שטיח בבית, אבל בדרך כלל, מעדיף לקחת אליי ולהחזיר תוך 3-6 ימים נקי יבש ומבושם. אם עושים את הניקוי בבית, זה לוקח כשעה ואז יש להשאיר ל-24 שעות בסלון עם חלון פתוח או לתלות לייבוש בחוץ. לא כל שטיח אפשר לנקות בבית ריפודים של רכבים, מכל הסוגים, כולל ריפודי עור ושטיחים, מנקים באותו אופן, נגיע אל בית הלקוח, או לעסק כשהוא בעבודה ובזמן הזה ננקה".

טיפים לשמירה על הסלון שלכם

ויתרי ממליץ לנקות פעם בשנה ניקוי מקצועי את הסלון "כך תשמרו על הבד עצמו והאיכות שלו לאורך זמן. שלא לדבר על כך שתרוויחו סלון יותר יפה. אם נשפך משהו על הספה, עדיף לא להשתמש במגבונים לחים אלא בסמרטוט מיקרו פייבר לח. חשוב לא לנקות נקודתית, אלא לעבור עם כיוון הסיבים לאורך הבד כדי שלא נשאיר סימן. חשוב לדעת, אם יש שתן על המזרון, ברגע שהוא נמצא הרבה זמן במזרון ונספג בו, השתן שורף את המזרן. אם נחכה הרבה זמן, לא יהיה ניתן להסיר את השתן ברוב המקרים אלא רק להלבין את המזרון אבל הנזק יישאר. לכן רצוי לנקות בהקדם, רצוי תוך שבוע. אנחנו מטפלים מבפנים, נכנסים לתוך המזרן. שואבים את הכל ומחטאים אותו ב100%, לא רק מלבינים".

052-6572760

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף ויתרי קלין
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully