וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאקויה פרויקטים בעץ ואבן בע"מ - מכניסים את הטבע הביתה

בשיתוף סאקויה פרויקטים בעץ ואבן בע"מ

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 12:19

האב חובב נגרות, הבת היא אדריכלית נוף - כשהם שילבו את כשרונותיהם והידע שלהם יחדיו - נוצר העסק שמאפשר לכל אחד ליהנות מבריכה פרטית בביתו

סאקויה פרויקטים בעץ ואבן בע"מ. יח"צ,
סאקויה פרויקטים בעץ ואבן בע"מ/יח"צ

גינה פרטית יפה, דק ופרגולה, מאפשרים לנו להתחבר לטבע, שכל כך בריא לנו. הצמחייה, ההימצאות באוויר הפתוח תחת השמש או הישיבה בחוץ לעת ערב עשויים לשנות את איכות החיים שלנו, ואם ישנה בריכה בשטח - הרי שהמצב רק משתפר. יחד עם זאת, סבורים רבים שההנאה הצרופה הזו דורשת השקעת זמן וסכומי כסף עצומים. אז נכון שאפשר להשקיע סכומים גבוהים מאוד בהפיכת החלום למציאת, אך הדבר אינו חובה, לא אם מוצאים את האנשים הנכונים.

אנו, ב"נבחרים", שמחים להציג בפניכם את העסק המשפחתי: "סאקויה פרויקטים בעץ ואבן בע"מ", אשר יכול להגשים לכם את החלומות, ואפילו במהירות.

סאקויה פרויקטים בעץ ואבן בע"מ. יח"צ,
סאקויה פרויקטים בעץ ואבן בע"מ/יח"צ

כשאב הייטקיסט ונגר מילדות ובתו אדריכלית הנוף יוצאים אל השטח

העסק המשפחתי של שאול פן ובתו - עדן - סאקויה פרויקטים בעץ ואבן בע"מ, קיים משנת 2008. שאול הוא הייטקיסט שעוסק בנגרות כתחביב מגיל 7, שילוב מעניין ביותר, ובתו - עדן היא אדריכלית נוף. השניים חברו יחד, שילבו את הידע שלהם מתחומי עיסוקם והפכו לחברה מצליחה, המספקת מגוון שירותים תחת קורת גג אחת. כך שהם מבצעים את כל העבודות הקשורות לגינה, גגות ומרפסות - אם מדובר על תכנון של אדריכלות נוף ועד הקמת בריכות, גינון, מטבחי חוץ, תאורה, דקים פרגולות, כל מה שהלקוחות רוצים שקשור למרחב הפתוח.

בין לקוחות החברה, מוסדות ציבוריים, כמו חברת הבנייה "תדהר" שהינה גוף גדול ועד לקוחות פרטיים, כאשר העבודה מתבצעת בביתם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סאקויה פרויקטים בעץ ואבן בע"מ. יח"צ,
סאקויה פרויקטים בעץ ואבן בע"מ/יח"צ

קבלני בריכות המספקים פתרון מלא

עדן ושאול מתמחים בתכנון, עיצוב ובנייה של בריכות ואחד הדברים המיוחדים ביותר אצלם הוא שהם מספקים מענה מלא, המותאם לכל לקוח. "כשאנחנו מגיעים ללקוח ומקימים לו בריכה בחצר, יש צורך לעצב את כל המרחב מחדש: את הצמחיה, הריצוף ואת כל האלמנטים האחרים. אנו מבצעים את כל העבודות הדרושות כדי להגיע לתוצאה שהלקוח רוצה", אומרת עדן ושאול ממשיך: "לצורך מתן מענה אישי לכל לקוח, תיאום ציפיות וכדי לאפשר ללקוח לקבל את כל המידע באופן הברור ביותר, עדן יוצרת הדמיה בתלת ממד ברזולוציה גבוהה, כך הלקוח יכול לדעת בדיוק כיצד תראה סביבת הבית שלו עוד לפני שהוא סוגר את העסקה, כאשר מתבצעות התאמות לפי שינויים שהלקוח מבקש ורוצה.

"ההדמיה מאפשרת להתאים חומרים, גוונים, צמחיה, תאורה ואף לשנות פרטים מסוימים כדי להגיע לתוצאה מושלמת בשביל הלקוח. היכולת שלנו לראות את הגינה מזוויות שונות עוזרת לנו את לעצב את הגינה בצורה הטובה ביותר בשביל ליצור גינה שלמה. תיאום ציפיות הוא דבר שמאוד חשוב לנו, ככה אין הפתעות ואנו יודעים שאנחנו באותו ראש ויכולים לצאת לדרך".

אם נסביר מעט על הבריכות ששאול ועדן מספקים, נוכל לציין כי החברה בונה סוגים רבים של בריכות מתועשות, כמו למשל: בריכות מפנלים מאלומיניום, פנלים טרמופלסטים, קלקר ועוד, אבל המומחיות של החברה היא הקמת בריכות מעץ.

בריכה מעץ היא בריכה המורכבת מקורות עץ אורן בחתך 15*15 שיושבת על יציקת בטון ומצופה ב- pvc איכותי. לבריכות אלו יש יתרונות רבים, מלבד העליות הנמוכות אל מול בריכת בטון, ניתן לבנות אותן בהתאמה מושלמת ללקוח מבחינת גובה וגודל המתאים לשטח.

בגלל שלבריכה מעץ אין רגלים שתומכות בה, ניתן לנצל את השטח הנתון לבריכה בצורה מקסימלית. היכולת של החברה להקים בריכת גלישה או חצי גלישה מעץ, שהוא חומר מבודד, מאפשרת שמירה על חום המים בצורה הטובה ביותר.

סאקויה פרויקטים בעץ ואבן בע"מ. יח"צ,
סאקויה פרויקטים בעץ ואבן בע"מ/יח"צ

בריכה היא לא רק לעשירים וכבר מזמן לא סמל סטטוס

שאול ועדן מציינים כי המחיר תמיד ידוע מראש ואינו משתנה, דבר חשוב מאוד, והם עושים את כל המאמצים ומקפידים להתאים את התקציב ללקוח. "חשוב לנו שאנשים ידעו שבריכה בבית היא לא רק לעשירים ושאפשר לבנות בריכות מדהימות בעשרות אלפי שקלים ולא במאות אלפי שקלים", אומרת עדן.

הפרויקטים בחברה יכולים להיות בעלי היקף גדול ולכלול הקמת בריכה, עיצוב החצר או הפנטהאוז, עיצוב תאורה והתקנת דק. כמו כן יכולים להיות פרויקטים קטנים יותר שמתמקדים בבניית פרגולה או התקנת דק בלבד.

יתרונות גדולים בחברה אחת

מעבר למקצועיות הגבוהה שמאפיינת את העסק המשפחתי, עדן ושאול מקפידים להעניק יחס אישי לכל לקוחותיהם ותמיד מסבירים לאנשים בצורה ברורה, מהן האפשרויות שלהם ועובדים בשקיפות מלאה. עצם העובדה שהם מנהלים את כל התהליך וחוסכים ללקוחות כאבי ראש והתנהלות מול בעלי מקצוע שונים, הם מאפשרים חוויה שירות נעימה ונגישה לכל לקוח. יתרונות אלו משמעותיים ביותר, שכן אין הרבה קבלני בריכות שעושים הכל מ-א' ועד ת'.

יתרון גדול נוסף הוא האפשרות לקבל הדמיה באיכות כה גבוהה ולהבין בדיוק מה תהיה התוצאה הסופית. מעבר לכך, הם מקפידים על עבודה בהתאם ללוחות זמנים, עם התארגנות מראש מבחינת התכנון, החומרים וסגירת קצוות, כך שהכל יהיה מוכן וברור כדי להתחיל בפרויקט. תוך כדי העבודה, הכל מתבצע בצורה מהירה ועל הצד הטוב ביותר.

רוב הפרויקטים אורכים כשבוע עד שבועיים וחצי, במקרים שבהם הפרויקט מאוד גדול. המטרה היא לעשות את העבודה בצורה האיכותית ביותר ולהשאיר את הלקוחות עם גינה יפה, לה הם כל כך מחכים, בעיקר בחודשים החמים.


אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו כבר חולמים על בריכה פרטית עם מים כחולים, דק ופרגולה, כשסבבנו צמחיה יפה. אם גם אתם מעוניינים ליהנות מהחלום הזה, חשוב שתדעו שיש כאן חברה שיכולה להגשים לכם אותו, כל זאת בהתאם לתקציב שלכם ולרצונות שלכם.

המלצות

"חיפשנו מישהו שיאגד הכל תחת גג אחד. לא תכנון לחוד, בריכה לחוד, דק לחוד וכו' . והגענו לסאקויה. פגשנו את שאול ועדן שהפגינו מקצועיות הוגנות והכי חשוב מתן שרות מהלב. גם יותר משנה לאחר גמר הפרויקט (שיצא מדהים ראוי לציין), הם תמיד זמינים לכל שאלה ונותנים מענה מכל הלב לכל בעיה או שינוי שבא לנו פתאום לבצע. מומלצים בחום!"

"סאקויה בנו לי לפני כשנה בריכת עץ מדהימה ! משלב התכנון, החפירה והבנייה ועד שלב הגימור, תוך כדי ירידה לפרטי הפרטים, שאול והצוות לא חסכו זמן ומשאבים ! ולאורך כל הדרך ועד היום עם רמת שירות מעולה!!! ממליץ בחום !!! מקצוענים ברמות הכי גבוהות שיש !!"

"חברה מעולה. שירות אדיב .רמת ביצוע יוצאת מן הכלל. אנחנו מרוצים מאוד מהעבודה ונהנים יום יום מהתוצר הסופי."


לאתר הבית

לפייסבוק

בשיתוף סאקויה פרויקטים בעץ ואבן בע"מ
  • עוד באותו נושא:
  • בריכות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully