וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

joulou - חנות תכשיטים מהפכנית

בשיתוף joulou

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 12:55

הכירו את חנות התכשיטים האינטרנטית שמאפשרת לכם לעצב את התכשיט בדיוק, אבל בדיוק, כמו שחלמתם עליו - ואפילו לוודא מרחוק שהטבעת באמת תתאים

JOULO. יח"צ,
joulou/יח"צ

בישיבת המערכת האחרונה אחת המפיקות הציגה בגאווה שרשרת חדשה מזהב שבעלה קנה לכבוד יום ההולדת שלה בדרך כלל התגובות לתכשיטים לא מייצרות עניין במערכת, אך הפעם כל הנשים והגברים התלהבו במיוחד, בזכות גימור מושלם, חריטה ייחודית וגם משום שהופתעו לשמוע על המחיר האטרקטיבי.

עורך מדור "הנבחרים" ביקש לקבל פרטים נוספים על המקום ממנו נרכשה השרשרת המדוברת, למדנו כי מדובר ב-joulou חנות אינטרנטית מקומית שהציבה רף חדש בעולם התכשיטים בישראל. אחת מנציגות המדור התנדבה לחקור יותר אודות החנות, על כך ועוד בכתבה הבאה.

joulou - הדור הבא של התכשיטים

מאז ומתמיד תכשיטים היו המתנה האידיאלית לנשים, אך בשנים האחרונות אלו הם גם הגברים שקינאו במין היפה, והחלו לענוד תכשיטים מכל הסוגים גם כן. על מנת להנגיש את העולם הזה לנשים וגברים כאחד, ב Joulou החליטו להגדיל ראש, ויצרו חנות אונליין ששינתה את עולם התכשיטים המקומי מקצה אחד לשני. זו באה לידי ביטוי בדמות חווית קנייה ייחודית וחדשנית, כאשר מתעדכנת ללא הפסקה בטרנדים הכי מובילים בתחום.

JOULO. יח"צ,
joulou/יח"צ

joulou - תכשיטים בהתאמה אישית

הדבר הבולט הראשון בחנות של joulou היא היכולת לבחור ולהתאים את התכשיט במדויק. לא בדומה למשהו, לא קרוב לדבר שהיית רוצה, אלא התאמה של 100% בכל הנוגע לצבע, צורה וגודל.

תהליך ההתאמה עצמו נוח, פשוט וידידותי. הדבר הראשון שצריך לבחור הוא איזה סוג של תכשיט רוצים לעצב, כאשר המבחר נע בין:

*שרשראות - אינפיניטי, אות, גורמט, מונוגרמה, חריטה, ילדים, שם ועוד.

*טבעות - בסגנון חותם, חריתה, אות ו Onyx.

*צמידים - סוגי צמידים של טניס, חריטה, רגל, חישוק ועוד.

*עגילים - בצורות של חישוק, תלויים וצמודים.

נכון להיום, לכל תכשיט נבחר ב-joulou יש שישה סגנונות שונים של תכשיטי כסף, ציפוי של זהב וזהב, כך שהמגוון ממנו ניתן לבחור ולהתאים חסר תקדים. האפשרות הזו עומדת בפנינו מהפכנית בצורה שקשה לתאר במילים.

היכולת לבצע את כל הבחירות וההתאמות באתר, החל מסוג התכשיט, צורה, צבע, פונט בעברית , אנגלית ועוד, משנה לגמרי את התמונה שהכרנו עד כה, כי בפעם הראשונה אנחנו יכולים להרכיב מתנה אישית על פי הרגש שלנו בלבד.

joulou - כך בוחרים נכון

השלבים לבחירת התכשיט בהתאמה אישית הם כדלקמן:

*בחירה של סוג התכשיט, שרשרת, טבעת, צמיד או עגיל.

*בחירה של הצורה והצבע המבוקשים.

*בחירה של סוג המתכת.

*בחירת האות, שם, חריטה וכד'.

*התאמת הגודל.

JOULO. יח"צ,
joulou/יח"צ

joulou - הדמייה

במבנה הפשוט והחכם הזה ש joulou פיתחו, אין כל בעיה לבחור את התכשיט המתאים ביותר בלי הצורך להגיע פיזית לחנות. לאחר ההרכבה של התכשיט המבוקש, ניתן לראות את הבחירה על ידי הדמייה באתר, זו משקפת באופן מלא כיצד יראה התכשיט הנבחר.

רק כאשר אתם בטוחים במאה אחוז, ניתן לבצע את ההזמנה, מכל מקום ובכל שעה, ותוך מספר ימים לקבל אותו עד דלת הבית.

joulou - אפליקציה ייחודית, כי הגודל כן קובע

אם אתם שואלים את עצמכם, הכל טוב ויפה, אבל כיצד ניתן לבחור טבעת על האצבע, אם לא מודדים אותה פיזית? ובכן, ב joulou חשבו על הכל מהכל, ומצאו פתרון מושלם לכל שאלה ותהייה.

בכל הנוגע לבחירה של טבעת, לאחר שבחרנו את הטעם, סוג וצבע, כל מה שצריך לעשות זה להוריד את האפליקצייה של החנות, להניח על מסך הטלפון הסלולרי שלכם את הטבעת הנוכחית שברשותכם, לקבל בתשובה את המידה המדוייקת ולבחור אותה באתר, קל, מהר ופשוט.

joulou - תכשיטים לנשים ולגברים

שוחחתי עם בעלת החנות, וביקשתי לשמוע ממנה מה הם התכשיטים הכי מבוקשים בימים אלו, ומי רוכש יותר, נשים או גברים, היא השיבה: "ידעת בדיוק מה לשאול, בשנים האחרונות נוצר טרנד שבו גם הגברים מבקשים להתקשט בתכשיטים אישיים, לכן לא מעט ממי שפונים אלינו ומבצעים רכישה בחנות, הן נשים שרוצות להפתיע את בן הזוג עם תכשיטים לגבר, בעיקר מדובר בצמידים מעור עם חריטה אישית, שרשראות עם חריטה וטבעות חותם.

"בכל הנוגע לנשים, אז תכשיטים לאמהות הם הלהיט המרכזי, בין אם זה שרשראות, טבעות או צמידים, שעליהם חרטו את שמות הילדים, לעיתים זה השם המלא, חלק מעדיפות את האות הראשונה בלבד, חלק בחרו לעשות זאת באנגלית ואחרות בעברית, פשוט בוחרות את הפונט שהן אוהבות ומזמינות".

joulou - גם המחיר משתלם

אם אתם מבקשים להפתיע את יקירכם בדמות תכשיט חדש, בדיוק כפי שהם אוהבים, או חושבים לפנק את עצמכם בטבעת, שרשרת, צמיד או עגילים, ב- joulou מעניקים לכם את ההזדמנות לעשות את כל אלו בכל תקציב שתבחרו.

לכן, אל תגידו זה יקר לי מדי, כנסו עכשיו לחנות, ותראו בעצמכם:

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

joulou - תוכנית לעתיד

ב-joulou מתעדכנים ומעדכנים בחנות את הדגמים השונים ללא הפסקה, הכל על פי צו האופנה והטרנדים המבוקשים, על כך ועוד אני אמשיך לעקוב ולדווח מקרוב.

בשיתוף joulou
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully