וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטאליסטית: אמנית המתכת ששווה לכם להכיר

בשיתוף איאת בלעאוי

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 10:50

איאת בלעאוי הופכת חלומות ליצירות מתכת דקורטיביות, שישדרגו את עיצוב הבית שלכם בצורה שלא דמיינתם

עבודות של איאת בלעאוי. יח"צ,
עבודות של איאת בלעאוי/יח"צ

מדי פעם אנחנו מרגישים שאנחנו פשוט חייבים לרענן את עיצוב הבית שלנו, ועולה בנו החשק להוסיף פריט דקורטיבי כזה או אחר כדי לשדרג את הבית. בדרך כלל הנטייה שלנו הולכת לכיוון של תליית תמונה חדשה בסלון. התמונות כבודן במקומן מונח, אולם בכל הנוגע לעיצוב בתים, לרוב מדובר בעוד מאותו הדבר, ואין בהן אמירה עיצובית עדכנית ומעניינת.

אמנית המתכת איאת בלעאוי מציעה אלטרנטיבה מרגשת מאד לעיצוב הבית שלכם, שנותנת לבית או לעסק שדרוג בלתי צפוי: יצירת אומנות במתכת, הנעשית על ידי חיתוך לייזר שנעשה במכשור מתקדם המאפשר דיוק מירבי, מה שמאפשר לאיאת לעשות קווים דקים ועדינים במיוחד, ולהפיח רגשות וחיים ביצירות המתכת שלה.

עבודות של איאת בלעאוי. יח"צ,
עבודות של איאת בלעאוי/יח"צ

חריטה אומנותית

איאת בלעאוי נולדה וחיה בשפרעם. בילדותה התלוותה לאביה, אמין, בעבודתו במסגריה הפרטית שלו, ועם הזמן למדה להתעסק ולעבוד עם מתכות במיומנות רבה. לפני כמה שנים, עברו במסגריה ממכונת חיתוך בפלזמה למכונת חיתוך מתקדמת בלייזר, המאפשרת חיתוך מהיר בדיוק מירבי וחסר תקדים. איאת החלה לייצר חיתוכים שונים במתכת בעזרת המכונה והעלתה לאינסטגרם שלה. לאט לאט החלה איאת לצבור מתעניינים רבים, והעיצובים השונים הפכו מבוקשים בקרב חובבי ההום סטיילינג למיניהם.

איאת: "אני מעלה עיצובים שונים לאינסטגרם, ואנשים שרואים את העיצובים מזמינים לרוב בהתאם למה שפרסמתי. יש כאלו שגם יודעים מראש שהם רוצים עיצוב מסוים, ואז אני מכינה עבורם בהתאמה אישית. יש לקוחות פרטיים שפונים אלי, אבל בעיקר אני מקבלת פניות ממעצבי פנים וסטייליסטים לבית, שרוצים להביא ללקוח שלהם אומנות יפה ומקורית בעלויות נמוכות. אני עושה בעיקר יצירות אומנותיות לבית, אבל גם דברים מסורתיים כמו מַעֲקִים מעוצבים, שלטים גדולים בנושאים שונים, כיתובים בכל השפות, הקדשים דתיים ועוד".

"בכל עיצוב שאני מייצרת", אומר איאת, "אני רוצה לרגש את הלקוח. אני רוצה שהוא ידע שזה לא סתם עיצוב על הקיר, אלא יש שם אהבה, רגש כלשהו. אני נותנת משהו מהנשמה שלי בכל יצירה. עיקר העבודות שלי הן וריאציות שונות של אהבה ויחסים, ויש בהן המון רומנטיקה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עבודות של איאת בלעאוי. יח"צ,
עבודות של איאת בלעאוי/יח"צ

את העבודות המהממות של איאת תוכלו למצוא בדף האינסטגרם שלה, באתר הבית, או בדף הפייסבוק.

בשיתוף איאת בלעאוי
  • עוד באותו נושא:
  • מתכת
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully