וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תהפכו את הבית שלכם לבית חלומות

בשיתוף מהנא אלסייד אחמד אדריכלות ועיצוב פנים

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 10:38

עומדים בפני שיפוץ? עברתם לדירה חדשה? המשפחה מתרחבת ואתם רוצים לשנות את חללי הבית? מהנא אלסייד אחמד, בעל משרד אדריכלות ועיצוב פנים, יעזור לכם לעשות את זה נכון מבחינה אסתטית ופרקטית שתהנו מהחלל בצורה מקסימלית

הדמיה למרפסת - צמחיה לתוך חלל המגורים. יח"צ,
הדמיה למרפסת - צמחיה לתוך חלל המגורים/יח"צ

כל פריט, צבע, צורה וחומר משפיע על מצב הרוח שלנו ומעורר רגשות שונים, ולכן עיצוב נכון של חלל הבית יהפוך אותו למקום שנעים לשהות בו, בעיקר בימים אלה, בהם אנשים נמצאים בעיקר בבתים, אם למטרות עבודה או אירוח. לפני שאתם רוכשים ספה חדשה, משפצים את המטבח או שוברים קיר חשוב להתייעץ עם איש מקצוע שמבין בתחום האדריכלות, עיצוב פנים והום סטיילינג, אולם בעיקר שישמע את הצרכים, הרצונות והחלומות שלכם על מנת להפוך את ביתכם לא רק לבית חלומות, אלא שיהיה פרקטי ומתאים לצרכים המשפחתיים.

"כשאני נפגש עם לקוח אני רוצה להבין את הראש שלו", אומר מהנא אלסייד אחמד, בעל משרד אדריכלות ועיצוב פנים במג'דל שמס. "למשל, אם הלקוח אוהב טבע, אני אכניס אלמנטים של טבע לתוך הבית, כמו צמחייה או ממש להשתמש בסלעים כאלמנטים עיצוביים. אם במטבח יש תנור מודרני, לא מתאים ארונות בסגנון כפרי".

הדמיה משרד מרכז הביטוח - כפר מג'דל שמס. יח"צ,
הדמיה משרד מרכז הביטוח - כפר מג'דל שמס/יח"צ

משלב ההיתרים עד עיצוב רהיטים

מהנא ניחן לא רק בחוש אסתטי וטעם טוב אלא בעיקר בהבנה של צרכי הלקוח. "הרבה פעמים אנשים נדלקים על ספה שנראית מאוד יפה בתצוגה, אבל היא לא מתאימה לגודל של הסלון או לסגנון. אני מלווה את הלקוח וקונה איתו את הרהיטים או שולחים לי תמונות של הרהיט ואני מייעץ האם הגודל או הסגנון של הרהיט מתאים לבית".

מהנא מלווה אתכם לאורך כל הדרך, החל משלב התכנון של הבית, רכישת הרהיטים, ואפילו, אם צריך, ליווי תהליך היתרי בניה בוועדות לתכנון ובניה השונות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
הדמיה לחלל כניסה - בית מגורים. יח"צ,
הדמיה לחלל כניסה - בית מגורים/יח"צ

שירותי תלת מימד

מהנא, בן 30, עם נסיון של שבע שנים בשטח. בעל תואר הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים ממכללת תל חי, חי ונושם אמנות ועיצוב מילדות. לאביו נגריה גדולה במג'דל שמס, שמספקת נגרות מכל הסוגים לכל תושבי הצפון כבר 33 שנה.

מעבר לעבודתו כמעצב בפנים מהנא נותן שירותי תלת מימד למשרדי הנדסה ואדריכלות, הוא חבר באגודת מעצבי הפנים בישראל, מעביר קורסים ללימודי עיצוב בתלת מימד. גם הלקוחות שלו נהנים מהתמחותו בתלת ממד. הם מקבלים הדמיה ממחושבת כיצד ייראה הבית שלהם בתום תהליך העיצוב, דבר שמקל במקרה זה גם על המעצב וגם על הלקוח.

הדמיה למטבח - שיפוץ בית קיים. יח"צ,
הדמיה למטבח - שיפוץ בית קיים/יח"צ

מהנא, מה סגנון העיצוב המועדף עלייך?

"אני אוהב את הפשוט, קווים פשוטים ומנימליסטיים וצבעים חמים".


לאתר הבית

טלפון: 050-2981608

מייל:
Mhnnasa@gmail.com

מהנא אלסייד אחמד אדריכלות ועיצוב פנים. יח"צ,
מהנא אלסייד אחמד אדריכלות ועיצוב פנים/יח"צ
בשיתוף מהנא אלסייד אחמד אדריכלות ועיצוב פנים
  • עוד באותו נושא:
  • אדריכלות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully