וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל יוספיאן ילמד אתכם לעשות כסף בשוק ההון

בשיתוף דניאל יוספיאן

עודכן לאחרונה: 3.3.2021 / 20:16

עם התפתחות הטכנולוגיה נוצרו דרכים חדשות להרוויח כסף ודניאל יוספיאן הוא אחד מאלו שעושים זאת נכון. הוא הקים קורס אינטרנטי למסחר בשוק ההון ועל כך ועוד בכתבה הבאה

דניאל יוספיאן, קורס בשוק ההון/אולפן הנבחרים

הכירו את דניאל יוספיאן, שהקים קורס אינטרנטי של מסחר במניות לפני כשנה בעקבות ההצלחה שלו כסוחר מניות. דניאל, נמצא כעת בלימודים בחו''ל ומי שמנהל עבורו את השיווק הוא שותפו, דניאל לוי.
השניים הכירו בצבא במסגרת השירות שלהם בגבעתי והתחילו לסחור בשוק ההון. עד מהרה, הבינו כי מדובר באלטרנטיבה מצוינת לעבודה שגרתית ולכן הקימו קורס ללימוד בשוק ההון וליווי חבר'ה צעירים על מנת להעלות את המודעות בקרבם ובעיקר לגרום להם להבין כי לא מדובר בהשקעה מסובכת או מורכבת, ובאמצעות לימוד פשוט ניתן להתחיל לסחור באחריות.

שאלנו את דניאל יוספיאן, למי מתאים הקורס:

"הקורס מתאים למי שאין בכלל ידע בשוק ההון, הוא כולל לימוד מקיף החל מהטמעת היסודות של שוק ההון, מונחים ומושגים נפוצים וכמובן אסטרטגיות מסחר יעילות. הקורס כולל שעות של שיעורים ללימוד עצמי של שוק ההון: כיצד הוא פועל, כיצד למצוא מניות אטרקטיביות והשקעות לטווח קצר וארוך".

מה הייחודיות שלכם?

"אנחנו מעוניינים ביצירת קהילה שיתופית: כל תלמידי הקורס מקבלים גישה לקבוצת וואטצאפ הכוללת 200 תלמידים ששם הם מקבלים ערך אקטואלי כגון חדשות לגבי חברות מומלצות, דוחות כספיים, סקטורים שונים וכו'. הקבוצה יוצרת שיתוף פעולה בין המשקיעים. החזון שלנו בסופו של יום הוא להעניק אופציה לחיילים משוחררים ואנשים צעירים לעשות כסף גם בדרכים אחרות".

מסתבר שאפשר כיום להרוויח כסף טוב גם בלי עבודה מאומצת או פיזית. לא מאמינים? פנו לדניאל יוספיאן, שילמד אתכם בקורס שלו איך עושים זאת נכון.


0506913132

בשיתוף דניאל יוספיאן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully