וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייט נייט

בשיתוף דייט נייט

עודכן לאחרונה: 3.3.2021 / 15:57

השגרה היא האויב הגדול ביותר של הזוגיות. לצורך כך הקימו דן פלדשטיין ורוני לויתן את דייט נייט - פעם בחודשיים החברה משיקה מארז קונספט חדש לדייט עם פעילות שמגיע בקופסה עד הבית! דייט מושלם בלחיצת כפתור שמגיע עד אליכם

דייטינג, datenight/אולפן הנבחרים

דייט נייט קמה לעולם מתוך רצון לאפשר לזוגות עסוקים; בעבודה, מטלות ובאופן כללי בשגרה, לבלות זמן זוגי איכותי וכיפי יחד באפס מאמץ. פעם בחודשיים יוצאת קופסה חדשה לדייט מיוחד בקונספט אחר. כל המארזים כוללים נשנושים, דרינקים, עזרים ליצירת אווירה ופעילות של כשעה וחצי הכל מתכתב אחד עם השני ועם הקונספט של אותו מארז.

איך ניתן להזמין את המארזים?

"אנחנו מייצרים מארזים לדייטים ביתיים, כל זוג יכול בלחיצת כפתור דרך האתר שלנו להזמין מארז ולקבל אותו - לכל מקום בארץ! בתוך כל מארז יש הוראות שמלוות את הערב ואת הפעילויות. חשוב לנו לעשות הכל מ-א' עד ת' כדי שלזוגות ישאר רק לבלות יחד".

מהן התגובות על המארזים שלכם?

"אלפי זוגות מכל הארץ הזמינו את המארזים שלנו, יש המון לקוחות חוזרים שמחכים כל פעם לקופסה הבאה וזה מחמם את הלב! זוגות 'עפים' על המארזים שלנו ומספרים שהרבה זמן לא היה להם דייט כלכך כיף יחד".

אז אם אתם רוצים קצת לצאת מהשגרה ונמאס לכם לראות טלוויזיה בסוף כל ערב, מוזמנים להיכנס לאתר של דייט נייט, לבחור את המארז שתרצו ופשוט לבלות יחד.

לאתר שלנו

בשיתוף דייט נייט
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully