וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדיה לובק - מאשת הייטק למאמנת אישית מצליחה

בשיתוף נדיה לובק

עודכן לאחרונה: 3.3.2021 / 20:17

שינוי קריירה באמצע החיים אינו דבר של מה בכך, אבל נדיה לובק הרגישה שהיא חייבת לפנות לכיוון חדש, ועזבה את עולם ההייטק כדי להפוך למאמנת אישית מצליחה

נדיה לובק, מאמנת אישית/אולפן הנבחרים

הכירו את נדיה לובק, מאמנת אישית ועסקית, יזמית, מפתחת מוצרי השראה והתפתחות אישית. היא עלתה לארץ בגיל שש מרוסיה ונאלצה להתמודד תוך זמן קצר עם מות אימה. בשנת 2008 עשתה תואר ראשון במדעי המחשב ועבדה כראש צוות פיתוח בחברת היי טק. לאחר מספר שנים הרגישה שהיא צריכה לעבוד עם אנשים ולכן החלה ללמוד אימון אישי ועסקה בכך במקביל לעבודתה בהיי טק, עד שהחליטה לעזוב את ההיי טק לחלוטין ולהתמקד באימונים אישיים וכיום היא עוסקת בהעצמה אישית.

שאלנו אותה אילו שירותים היא מעניקה:

"אני מעניקה מגוון רחב מאוד של שירותים: אימון אישי, אימון עסקי, מפתחת מוצרי השראה, סרטונים ייחודיים שאני יוצרת, מחברת ספרי ילדים ומרצה. בנוסף אני מעבירה הרצאות להתפתחות אישית ועסקית בנושאים שונים: ניהול זמן, שיווק דיגיטלי והעצמה אישית".

מה ההבדל בין מאמן, מנטור ופסיכולוג?

"אימון אישי שונה במהותו מייעוץ, מנטורינג או פסיכולוגיה קלינית. תהליך האימון מתייחס לנושאים אישיים, עסקיים, מעברים ושינויים בחיים, במערכות יחסים או בקריירה - על ידי בחינת המציאות הקיימת, אבחון האתגרים, ובחירת דרך פעולה שבעזרתה תוכל להפוך את חייך למה שהיית רוצה שהם יהיו".

ספרי לנו על הסרטון שיצרת והפך ללהיט בעולם?

"אני יצרתי סרטון שהפך ללהיט ברחבי העולם - במהלכו הצגתי ותיארתי כישלונות של אנשים מפורסמים שכולנו מכירים ורגילים לחשוב עליהם בתור מוצלחים. המטרה שלי הייתה לחשוף בפני הצופים שהדרך להצלחה רצופת כישלונות ועלינו להתמיד בכל מה שנעשה".

לאתר שלי

לאינסטגרם

nlobak@gmail.com

בשיתוף נדיה לובק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully