וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלו את הרף: בדוד מטבחים מגדירים את המטבח מחדש

בשיתוף דוד מטבחים

עודכן לאחרונה: 3.3.2021 / 12:30

מטבח חדש על הפרק? רוצים לבשל או לארח במטבח שתמיד חלמתם עליו? מתכננים לבנות את המטבח המושלם? דוד מטבחים יכניסו יוקרה, קדמה טכנולוגית ואיכות אל המטבח שלכם

דוד מטבחים. רגב כלף,
דוד מטבחים/רגב כלף

המטבח הפך בשנים האחרונות למרחב החשוב ביותר בבית. הנראות של המטבח היא מה שמכתיבה את רף העיצוב של בית, אולם כל מטבח מעוצב מתחיל בתכנון נכון. תכנון מטבחים נחשב לעניין קריטי ומהותי בעת בנייה ושיפוץ הבית: עליו להתחשב במרחב הקיים, תוך ביצוע התאמות נדרשות ללקוחות עצמם, צרכיהם והרגליהם בשימוש בחלל המטבח. כמו כן, תכנון מקצועי של המטבח, שואף להביא למקסום נפח האחסון, שילוב והעמדה נכונה של מוצרי החשמל, תכנון משטחים פונקציונאלים, התאמת חומרי החזיתות לנתוני המטבח הקיימים, שילוב פרזול מתקדם ועוד.

עיצוב מותאם לכל לקוח

דוד מטבחים היא הגלגול הנוכחי של נגריית קיבוץ חצרים, אחת הנגריות המקצועיות החלוציות בארץ, אשר הוקמה בשנות ה-50. לפני כשלוש שנים, הועברה הנגרייה מהקיבוץ אל פאתי העיר באר שבע, וכיום החברה משווקת מטבחי יוקרה איכותיים בכל רחבי הארץ. אף על פי שמדובר בנגרייה גדולה, בדוד מטבחים מעניקים יחס אישי ומשפחתי לכל לקוח, לצד שירות איכותי ללא פשרות.

כל לקוח הפונה אל דוד מטבחים, נהנה מפגישת ייעוץ מול אחת ממעצבות הבית של החברה, אשר רוקמת ובונה לו את הדרך אל המטבח המושלם. לאחר תהליך תכנון בהתאמה אישית ובחירת החומרים על ידי הלקוח, המעצבת בונה ללקוח הדמייה תלת-מימדית ממוחשבת, הממחישה את שילוב התכנון עם כלל החומרים שנבחרו, באופן שהוא הכי קרוב למציאות שבדרך. גם את החומרים אמיתיים זוכה הלקוח לראות ולהרגיש, החל מדוגמאות הצבע של חזיתות המטבח, ועד מגע עם הפורניר המגוון שיחפה את הדלפק. כך למעשה זוכה הלקוח להתרשם מהמטבח לפני ההתקנה, והוא יכול לחוות, להתלבט, להתלהב ולהתרגש מן התהליך, וניתן להתחיל בהתקנה בלב שלם.

דוד מטבחים. מאור מויאל,
דוד מטבחים/מאור מויאל

בעבודת הנגרייה מקפידים להשתמש בציוד המתקדם ביותר, לרבות מכונות CNC לחיתוך העץ, ובמכונות קנטים אוטומטיות. תפעול המכונות נעשה כחלק מפרויקט מיוחד של הנגרייה עם החוג להנדסת מכונות באוניברסיטת בן גוריון, מתוך מטרה לשלב שימוש בציוד טכנולוגי מתקדם לצד מלאכת הנגרות הוותיקה.

בדוד מטבחים מקפידים לעבוד עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר, הן בחומרי הארגזים המרכיבים את תוצרי הנגרות, וכלה בחומרי החזיתות המצפות את דלתות המטבח. גם נושא הפרזול נעשה ללא פשרות, ובדוד מטבחים מקפידים להשתמש אך ורק במערכות הפרזול של חברת בלורן, המשווקת בישראל של חברת Blum, החברה האיכותית והמובילה בעולם בייצור פתרונות פרזול למטבח ונגרות. האיכות של דוד מטבחים רכשה את שמה בזכות, ולאחרונה אף פורסם אחד מהמטבחים שייצרה במגזין בינלאומי לעיצוב מטבחים.

שדרוג המטבח בתקופת הקורונה

ניר אילוז, מנכ"ל דוד מטבחים, קרא לחברה על שם בנו דוד. לפי מנכ"ל דוד מטבחים, הקורונה הביאה לעלייה בשדרוג מטבחים בישראל. "הקורונה הושיבה הרבה אנשים בבית, וכתוצאה מכך, המון אנשים חיפשו דרך להשתדרג", אומר מנכ"ל דוד מטבחים. "אם נסתכל על הטרנדים בתחום של עיצוב מטבחים, נכון להיום הצבע השחור הוא הדומיננטי בעיצוב מטבחים בחיפוי ננו, שזה חיפוי מתקדם העשוי מ-HPL (פורמייקה) בגימור אולטרה מט. עם זאת, בתקופה האחרונה אנחנו מזהים גם לאחרונה שימוש בחזיתות פורצלן, וכן גם מעבר לחיפויים בצבעים חמים יותר".

דוד מטבחים. מאור מויאל,
דוד מטבחים/מאור מויאל

אם חשקה נפשכם במטבח חדש ודקורטיבי, בדקו את הביקורות בעמוד הפייסבוק של דוד מטבחים. ניתן לפנות אליהם גם דרך אתר הבית, או בטלפון 073-740-2616.

בשיתוף דוד מטבחים
  • עוד באותו נושא:
  • מטבחים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully