וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבר אלי בפרחים

בשיתוף מוחמד פתחי

3.3.2021 / 10:52

מוחמד פתחי, בן עשרים מטירה כבש את העולם בסידורים והעיצובים המיוחדים שהוא מוציא תחת ידיו. עיצוב בפרחים הצלחה בינלאומית

עיצוב פרחים לראש. יח"צ,
עיצוב פרחים לראש/יח"צ

מוחמד פתחי מהישוב טירה במשולש עוד לא בן עשרים וכבר יש לו עסק משגשג והוא נחשב למעצב פרחים מבוקש, המוזמן להפקות אופנה בינלאומיות. הצעיר מטירה, הוא בן הזקונים למשפחת פתחי, לא חלם שהחיים יכוונו אותו, התלמיד הראלי, בתפנית מפתיעה לתחום העיצוב ועוד בפרחים.

היום הוא מעסיק עובדים, עסק עיצוב הפרחים שלו מתרחב. והעיצובים שלו מבוקשים ברחבי העולם ובקרב כלות ומעצבות אירועים איכותיים בארץ.

סידור שולחן מתוקים

הכל התחיל כשאחותו התחתנה, הוא התנדב לסדר את שולחן המתוקים. השקיע בסידור ועיצוב השולחן ובמיוחד פיסל נקודות מרכזיות בשולחן מפרחים. התוצאה הייתה מרהיבה, והוא יצר לכלה גם את הזר וקישוט הראש. האורחים ובמיוחד האורחות התפעלו, וידידות מבית הספר ביקשו ממנו שיכין להם לנשף ומסיבות סוף השנה. בהמשך אורחים אחרים שנכחו בחתונה וראו את היצירה המלכותית, ביקשו גם. וכך הוא התגלגל מאירוע אחד למשנהו.

יצירה ייחודית

את הפרחים הוא קונה מכל הארץ, מחפש את האיכותיים והמתאימים ביותר. את הסגנון של כל זר הוא יוצר בעצמו, במגוון סגנונות לפי רצון הלקוחות. "אני מחפש שכל זר וסידור יהיה מיוחד. במגוון סגנונות, מודרני, בוהו שיק, רומנטי או אלגנטי. תמיד הפרחים מתכתבים על כל העיצוב והסגנון ונותנים מראה חד פעמי מיוחד וייחודי". הוא מספר.

הוא מחפש ברשת, מסתכל ולומד על עיצובים שונים. "אני כל הזמן מתעדכן, מסתכל, רואה עיצובים, אבל זה רק כהשראה, אני יוצר דברים מקוריים, שהם היד שלי".

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

כולם מפרגנים

ההקפדה על האיכות של הפרחים, הדיוק והעיצובים יוצאי הדופן, גרמו לכך, שכבר בגילו הצעיר, "גילו" אותו מעצבות אירועים, גני אירועים וסלוני כלות שביקשו לשדרג את המראה באופן מיוחד. ההזמנות התחילו לזרום, ופתחי מצא את עצמו, פותח עסק ולומד באוניברסיטה של החיים. "אני מאוד אוהב את מה שאני עושה, זה ממלא אושר להיות חלק מהרגעים הכי חשובים בחיי אנשים. אני מאמין שבעתיד אלמד, אבל בינתיים אני לומד המון על אנשים, על עסקים ועל החיים. יש לי המון תמיכה מהמשפחה, מאמא שלי, האחיות שלי וידידות שלי שמפרגנות מלא ומעודדות ועוזרות לי בפועל".

זר של מוחמד פתחי. יח"צ,
זר של מוחמד פתחי/יח"צ

"זה מדהים כמות הפרגון והעזרה שאני מקבל מהמשפחה והחברים. גם כשאני מוזמן להפקות בחו"ל, העסק ממשיך לעבוד כרגיל בזכותם. עוזרים לי במשלוחים, בהזמנות. במה שצריך. אני מרגיש שהם גאים בי". הוא אומר.

מלווה בשמחות

"הכי מרגש אותי שהלקוחות הופכים להיות חברים, אני חלק מהחיים שלהם. ברגעים הכי שמחים. למשל כשמישהו מזמין ממני זר מיוחד כדי להציע נישואים, ואז הם חוזרים שוב שאעצב להם את מסיבת האירוסין ואז את החתונה. וכך הלאה. כבר יש לי לקוחות כאלה. שחוזרים אלי בכל אירוע משמעותי בחיים שלהם. זה מדהים ומרגש וגם מאתגר, מאלץ אותי לגוון ולעשות כל פעם משהו אחר שידהים אותם".

מגיעות אליו כלות מכל האזור ואף הארץ. מזמינות דרך הרשת סידורים שראו ורוצות דומה. פרחי מבצע משלוחים ופועל בשיתוף פעולה הדוק עם מעצבות.

ימי קורונה

התקופה הזאת היתה מאתגרת, ודווקא בגלל שאי אפשר היה להתחתן באולמות או גני אירועים ומלונות, אנשים יותר התחתנו בבית, בחצר או במקומות אחרים והיה צריך להפוך סתם חצר למשהו קסום שיגרום לכלה והחתן להרגיש מיוחד, "דווקא עכשיו עיצוב אירועים והשימוש בפרחים היה חשוב יותר מתמיד. באמת הצלחנו לייצר אווירה קסומה ואלגנטית שגרמה לאנשים להרגיש שהם בעולם אחר" הוא אומר.

מוחמד פתחי עם זר שעיצב. יח"צ,
מוחמד פתחי עם זר שעיצב/יח"צ

כובש את העולם

העיצובים המיוחדים שלו, ההקפדה והאלגנטיות גרמו לכך שהפקות אופנה ובעיקר צילומי כלות בעולם, הזמינו אותו להגיע ולעצב את הזרים בהפקה "מאוד מרגש לטוס ולהיות חלק מהפקות גדולות, לפגוש אנשים כל כך מוכשרים בתחום ולזכות להערכה על העיצובים שלי" הוא מסכם.

להזמנות: מוחמד פתחי 050-6789787

להתרשמות מהעבודות מוזמנים לאינסטגרם>>

בשיתוף מוחמד פתחי
  • עוד באותו נושא:
  • פרחים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully