וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם אלי שחף - יוצרים שינוי אמיתי

בשיתוף אלי שחף

8.4.2021 / 12:44

הכירו את אלי שחף, מומחה לבניית כוח רצון ושינוי הרגלים, חבר אירגון המאמנים, מאסטר NLP, בוגר קורסי אימון והנחייה רבים

אלי שחף, "הרגלים מנצחים"/אולפן הנבחרים

הקורונה הביאה אנשים רבים לחישוב ודיוק מסלול מחדש בעולם העסקי המשתנה. אלי שחף, יזם, מנכל ומייסד מספר חברות ביניהם חברת הרגלים מנצחים בע"מ המציעה קורסים , אימונים אישיים וסדנאות בשינויי הרגלים.

שאלנו את אלי איך הוא מכוון להצלחה

"ההגדרה שלי להצלחה היא: לקום כל בוקר ולהתרגש וקראת היום שמצפה לך. להשיג מטרות זה נחמד, אבל רוב האנשים משגים מטרה ואז מאבדים אותה. אנחנו בהרגלים מנצחים יוצרים שינוי אמיתי - אנחנו לא עוזרים לאנשים להגיע לפסגה, אלא לחיות בה. הדרך לעשות זאת היא ליצור שינוי בתת המודע שלנו. כל התוצאות שאליהן אנו מגיעים בחיים, כל האמונות, ההרגלים, וכתוצאה מכך הפעולות שלנו - מונעות ממה שנמצא בתת המודע שלנו. הסיפור שלו מאמין תת המודע יוצר את התוצאות שאנחנו רואים בחיים, ולכן שינוי לא יגיע רק דרך התנהגות. אפשר 'להכריח את עצמנו' להתנהג אחרת, אבל זה לא מחזיק זמן מעמד אם הפעולות עומדות בניגוד להגדרה שבה אנחנו מגדירים את עצמנו עמוק בתת המודע. התוצאות האלו מתמוססות, ולכן קשה לשמור עליהן. שינוי לטווח ארוך יוצרים על ידי עבודה עם תת המודע, בכלים פרקטיים וקלים להבנה, בגובה העיניים".

אז מי מכם שמתלבט איך להמשיך ולהתניע את העסק ואולי בכלל לפתוח בקריירת אימון בהסמכה בינלאומית עם המון בשר בשוק החדש. ההמלצה שלנו - אלי שחף הרגלים מנצחים.

0544932120

אתר

לתכנית אנלימיטד לבעלי עסקים

לקורס המאמנים בשיטת אלי שחף

לקורס ההרגלים

בשיתוף אלי שחף
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully