וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SH Digital Marketing - מי שלא מקודם לא קיים

בשיתוף SH Digital Marketing

2.3.2021 / 16:36

בעשור האחרון, עולם קידום האתרים הפך להיות הנישה השיווקית המרכזית של כולם, החל מעצמאיים, דרך עסקים קטנים ועד לחברות הגדולות

SH Digital Marketing. יח"צ,
SH Digital Marketing/יח"צ

כאשר בודקים לעומק את עולם הקידום עולות מספר שאלות, בין היתר, באיזה סוג של קידום כדאי לבחור, אורגני או ממומן? האם לקדם בגוגל בלבד, או לתת דגש גם ברשתות החברתיות, כמו פייסבוק ואינסטגרם? האם להוציא את מלאכת הקידום לחברה חיצונית, או עדיף לעשות זאת באופן עצמאי?

במדור "הנבחרים" ביקשנו לשוחח עם המומחים לעניין, ולאחר בדיקה של מספר נותני שירות בתחום, בחרנו להציג בפניכם את חברתSH Digital Marketing, מאחר וזו מעניקה מעטפת שלמה הכוללת:

*קידום בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין.
*ניהול קמפיינים ממומנים.
*בניית אתרים ודפי נחיתה.
*כתיבת תוכן מקצועי.
*שירות עיצוב של לוגואים, בנארים, מסמכים ועוד.

מפיק מטעם המערכת שוחח עם מי שעומדים מאחורי הקלעים ומתמחים בקידום של עסקים קטנים ובינוניים, על כך ועוד בכתבה הבאה.

SH Digital Marketing - נעים להכיר

המהפכה הדיגיטלית שהביא האינטרנט לפני למעלה מ 25 שנה, לא עוצרת לרגע, כאשר זו מעניקה ומוסיפה לנו אין ספור אפשרויות של חידוד מסרים, גילוי של ביטויים נפוצים, מילות חיפוש רלוונטיות ועוד, כך שהמציאות הזו מתחדשת חדשות לבקרים.

לפני כשנה וחצי, בני הזוג אורלי וארתור שייקין, החליטו להקים חברת בוטיק אשר תעזור לקדם עסקים קטנים ובינוניים בדיוק בנישה הדיגיטלית הזו. אורלי בעלת תואר ראשון בניהול והתמחות בנדל"ן, ובמסגרת לימודיה התמקצעה גם בתחום השיווק.

ארתור צבר ניסיון מעשי בשטח, תחילה בעולם המסחר האלקטרוני, כאשר בין היתר הפיק ויצר קורסים דיגיטליים לקהל הרחב, ולאחר מכן סיים בהצלחה את לימודי PPC מטעם גוגל וקיבל הסמכה בינלאומית, ובנוסף למד קידום של הרשתות החברתיות השונות.

כאשר הגעתי למשרד החברה ברחוב העצמאות 45 בחיפה, ביקשתי לשמוע מהם על איזה סוג של קידום הם ממליצים, אורגני או ממומן, על כך אורלי השיבה: "זו בדיוק השאלה והטעות שעושים רבים בשוק, כי עוד לפני שבוחרים בסגנון הקידום עצמו, יש עבודה מקדימה שצריך לעשות, חקר מעמיק שנועד לשים על השולחן את כל המאפיינים של העסק, ורק לאחר מכן ניתן לגשת למשימה עצמה. מי בעל העסק, באיזה עסק מדובר, מה השירות או מוצרים שהוא מעניק? מה הוא צריך בדיוק, לאיזה קהל יעד מכוון, מי המתחרים שלו? מה היתרון היחסי של העסק או המוצר שלו?

"כמו כן אנחנו בודקים את מידת ההצלחה או כישלון של קמפיינים קודמים, בכל הנוגע לפרסום ושיווק, כך ניתן להסיק מסקנות נוספות, ועוד המון פרמטרים שעוזרים לנו להבין מה המטרה והיעדים שאנחנו מבקשים להשיג".

SH Digital Marketing - לקוחות מרוצים

שיתוף הפעולה של אורלי וארתור, כאשר כל אחד מביא תובנות וכלים אחרים, מוכיח את עצמו בשטח בצורה מעוררת כבוד, בארץ ובעולם. על חלק מהפעולות שהם מבצעים בשטח בימים אלו ארתור סיפר לי: "יש לנו לקוחה בשם רוזנה נדל, היא עוסקת בתחום הקוסמטיקה. כאשר עשינו מולה את שיחת ההיכרות, למדנו כי היא פעילה בשטח כבר במשך 30 שנה, אך נשארה תחומה בסטודיו קטן.

"ידענו כי על מנת לקדם אותה, נוכל לעשות שימוש בעובדה שהיא סופר מנוסה בתחום, אשת מקצוע שראתה וטיפלה כבר בהכל, כי זה למעשה היתרון היחסי שלה מול אחרות. התוצאה לא איחרה לבוא, תוך שנה בעזרת שיווק באינסטגרם ופייסבוק, היא גם עברה לסטודיו גדול יותר, והיתה צריכה לגייס אנשי מקצוע נוספים סביבה, כי הגיעו אליה המון לקוחות חדשים.

"כמו כן, אנחנו מקדמים מסעדה שנמצאת בפלורידה, ארה"ב. שם המסעדה הוא "בוקה סטייק", בתחילה הענקנו להם שירות של עיצוב גרפי וכתיבת תוכן, ובגלל שמצאנו חן בעיניהם, עברנו לנהל עבורם גם את הקמפיינים ברשתות החברתיות. בזכות החשיפה שיצרנו להם, הם הצליחו להגדיל את קהל הלקוחות, וזה לא הולך ברגל בשנת הקורונה. ממש עכשיו אנחנו בעיצומו של קמפיין נוסף ברשתות החברתיות, של בית עסק בשם "סלון כלות - בת שבע".

"המשווק הקודם של בית העסק הזה בחר בשיטת עבודה בה הוא הציג את המוצר הזול והתמקד במכירתו, אנחנו לעומת זאת העדפנו לבנות אסטרטגיית שיווק חדשה, ללא הצגת מחירים, כך מיתגנו את המקום מחדש עם תוצאות שלא איחרו לבוא. הצלחנו להוריד את העלות שהיא שילמה עבור ליד מקמפיין אחר שעשו עבורה, מ- 30 שקלים לעשרה שקלים בלבד, והיא קיבלה לידים הרבה יותר איכותיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
SH Digital Marketing - אורלי שייקין. יח"צ,
SH Digital Marketing - אורלי שייקין/יח"צ

SH Digital Marketing - סוד הקסם

לאחר שסיפרו לי על הפעולות המקצועיות והציגו בפניי את המספרים והתוצאות המרשימות, שאלתי את אורלי וארתור מדוע אחרים נכשלים או לא מצליחים להגיע ליעדים כמוהם, אורלי הציגה קו מסוים שמצאתי בו המון היגיון: "אני אגלה לך סוד מקצועי קטן אבל משמעותי, כאשר התחלנו להתניע את הקמת החברה, ערכנו לא מעט שיחות סמויות ללקוחות אקראיים, ביקשנו ללמוד מה בדיוק היו הדברים שהם לא היו מרוצים מהם. אחד הדברים שחזרו על עצמם פעם ועוד פעם, היה ש"מכרו" להם תוצאות ורודות כאשר לא היה סיכוי להשיג אותן.

"אני אחדד את הנקודה, כאשר לקוח מגיע אלינו ואומר כי התקציב שהוא מבקש לשים על קידום ממומן של אתר האינטרנט שלו הוא 2,000 שקלים בחודש, אנחנו לעולם לא נבטיח לו כי בתמורה הוא יקבל מספר אסטרונומי של לידים תכף ומיד או בכלל, כי זה פשוט בלתי אפשרי. אומנם מדובר בסכום כסף מכובד, אבל כאשר יוצאים לקמפיין ממומן, אין זבנג וגמרנו. צריך ללמוד את שוק, להכיר את הדקויות, יש ב"משחק" הזה לא מעט פעולות של ניסוי וטעייה, וזה יכול לקחת זמן, ולא תמיד תכף ומיד צריך להוציא את כל הכסף. אנחנו לעולם לא נבטיח כי נשיג כמות מסויימת של לידים מראש, כי זה לא הוגן ולא מקצועי להבטיח דברים שאי אפשר לדעת כי ניתן לעמוד בהם".

ארתור ביקש להוסיף דבר נוסף: "הליווי שאנחנו מעניקים הוא ליווי אישי לאורך כל הדרך. אנחנו דואגים לעדכן את הלקוחות בכל צעד ופעולה, על מנת שתהיה שקיפות מלאה. הלקוחות מקבלים תוצאות של קמפיינים באופן קבוע, ואנחנו מעודדים אותם להצטרף אלינו לסיעור מוחות משותף, כך שנוכל לחדד את הדברים עד שמגיעים לאסטרטגיה המנצחת. אין גם כל התחייבות מצידם של הלקחות כלפינו, גם אם יצאנו למסע משותף, הם יכולים לעצור את הכל בכל פרק זמן שימצאו לנכון, כי לפעמים יש בעיות תקציב שצצות להן, או כל סיבה אחרת, כך שהכל נעשה בצורה מקצועית".

SH Digital Marketing - ארתור שייקין. ארקדיי ליטוין,
SH Digital Marketing - ארתור שייקין/ארקדיי ליטוין

SH Digital Marketing - קורס דיגיטלי

למדתי כי מעבר לשירותים השונים שאורלי וארתור מעניקים, הם גם בנו קורס דיגיטלי שנועד לתת את ההכשרה הבסיסית ומתקדמת לכל בעל עסק שמבקש לקדם את העסק שלו באופן עצמאי. בין היתר הקורס מספק את הכלים החשובים בשיווק, וניתן למצוא בו הדרכות על אסטרטגיות שונות, בניית קמפיינים, בניית תוכן, טירגוט של קהל יעד, עיצוב חכם ומקורי ועוד.

כל התכנים בקורס מבוססים על שיטות הפעולה המוצלחות שאורלי וארתור ביצעו בשטח, כאשר הם דואגים להוסיף עוד ועוד תכנים תוך כדי תנועה. מאחר והקורס אינטרנטי, ניתן לחזור על כל השיעורים בכל מקום ובכל זמן.

SH Digital Marketing - תוכניות לעתיד

"להמשיך להעניק ליווי לעסקים קטנים ובינוניים, זו ההתמחות שלנו, לעזור להם לצמוח. אם בתקופת הקורונה הקשה הצלחנו לשמור על עשרה בתי עסק שונים, שלא יסגרו או יפשטו את הרגל, את שלנו עשינו, ניצחנו את הסטטיסטיקה, לכן מכאן והלאה השמיים הם הגבול", סיפר לי ארתור בגאווה רגע לפני שנפרדנו לשלום.

SH Digital Marketing - יצירת קשר

אם גם העסק שלכם זקוק ליד מקצועית מכוונת, אורלי וארתור שייקין הם המוחות שאתם צריכים.

טלפון: 054-8114405

השארת פרטים

מייל: sphdigital.info@gmail.com

פייסבוק

אינסטגרם

ערוץ יוטיוב

בשיתוף SH Digital Marketing
  • עוד באותו נושא:
  • שיווק
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully