וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שותפים להצלחה

בשיתוף שיווק בלייזר

2.3.2021 / 16:11

אורן אדרי, בעלי "שיווק בלייזר" מציע ליווי אישי, עם התחייבות ואחריות לתמיד. רק מי שטיפס לבד את הדרך להכנסה פסיבית לכל החיים, יכול להבטיח שתוכנית השותפים בהדרכתו תזניק גם אתכם לפסגה

אורן אדרי.. שרון לובוסי,
אורן אדרי/שרון לובוסי

בגיל 30, אורן אדרי, כמו בשירו של אהוד בנאי, חזר לבית ההורים בבאר שבע, בלי עבודה, לבד. קודח מרצון להצליח במקום מחום. היום בגיל 43, הוא לגמרי לא לבד, עושה המון כסף כבעל קבוצת השקעות, מנטור ומנחה מבוקש.

בבעלותו אתר שותפים מצליח המונה יותר מ-2,500 חברים. ניהול תיקים בשוק ההון. "השנה סיפקנו תוצאות פנומנליות, במסחר בלאו-טק, שזה יחסית סולידי אבל עם ניתוחים פיננסים הוצאנו אחוזים גבוהים מאוד", ובימים אלה שוקד על אפליקציה מהפכנית לילדים שתגרום להם להרוויח בעצמם את דמי הכיס שלהם.

בעצם, הוא בכלל מוזיקאי, אלבום אחד כבר מאחוריו והוא שועט קדימה.

בארבע השנים האחרונות הוא מלמד איך עושים את זה, רשת השותפים שלו מסייעת לבוגרים ולתלמידים להתחיל לשווק ולייצר הכנסה כבר מהשבוע הראשון.

מוזיקאי שעושה הון

"אני מוזיקאי מילדות, השתתפתי בפסטיבל הילדים, אבי מוזיקאי. היתה לי להקה, ניגנתי בכל הארץ עם אומנים מוכרים. הגשמתי די הרבה בתחום ונהניתי בדרך מאוד, אבל בשלב מסוים הבנתי שמוזיקה לא תפרנס אותי והחלטתי שאני עושה 180 מעלות ומתמקד בייצור הכנסה פסיבית, על מנת שאוכל באמת להתפנות למוזיקה לא מהישרדות אלא ממקום של יצירה. זו החלטה לא פשוטה.

התחלתי מאפס, שלוש שנים ראשונות למדתי יום ולילה איך לייצר הכנסה מהבית. אז לא היתה מודעות בארץ. נעזרתי הרבה במידע מחו"ל, למדתי לבד, חקרתי לעומק. התחלתי בעיקר להביא לידים ולקוחות מתעניינים לעסקים. אחרי שהצלחתי בזה המשכתי לכיוונים נוספים.

"לימים, כשעשיתי כסף, הוצאתי אלבום, השקעתי בו המון כסף, אבל נהניתי מכל רגע, הייתי נאמן ליצירה שלי וכסף לא היה פרמטר. מבחינתי המעבר ממוזיקה לשיווק ברשת אפשר לי הגשים את כל החלומות שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

התמדה ועבודה קשה

אי אפשר לא להתרשם מהצלחתו של אדרי, אבל חשוב לו להזכיר, שמאחוריה עומדים שנים של עבודה קשה: "שלוש שנים ראשונות הייתי סגור בבית. כולל שישי שבת. משבע בבוקר על המחשב. רצוף, בלי הפסקות, בלי יציאות, חברים, בילויים, כלום ולא הרווחתי גרוש. גרתי אצל ההורים שדאגו לי, לחצו שאמצא עבודה, כי ראו אותי עסוק, לא חי ולא מכניס אגורה. הייתי נחוש, ידעתי שייקח בערך שלוש שנים. נדרשה נחישות עד שהגיעו הלקוחות הראשונים ואז אלפי לקוחות ומשם חשבתי מה הלאה, איך אני גדל לעבר חופש כלכלי".

אורן אדרי.. יח"צ,
אורן אדרי/יח"צ

"היו המון משברים בהתחלה" הוא מספר, "לבד, עם לחצים מסביב, להצליח להישאר ממוקד על המטרה בלי לזוז מילימטר. כדי להצליח צריך להיות משוגע לדבר, לגלות נחישות בלתי מתפשרת ולהיות מוכן כמה שנים לצלול לזה. ויתרתי על בילויים, בנות, חברים, מערכות יחסים, כל האנרגיה מושקעת רק בכיוון אחד, מהבוקר ועד שאני נרדם העיניים על המחשב. ישנתי שלוש שעות בלילה, במשך שלוש שנים, וצריך לקום כל בוקר עם התלהבות בפרץ אנרגיה שלא ניתן לעצירה. זה קשה אבל הייתה בי התלהבות כי ידעתי שזה אפשרי לייצר הכנסה באינטרנט. ראיתי אנשים שעשו את זה וזה עורר בי השראה.

"פניתי וביקשתי ללמוד מהם, הם סרבו. לא ויתרתי, למדתי ולאט הרכבתי את הפאזל בעצמי, זה לקח זמן אבל השתלם. ללא ספק עשיתי את ההחלטה הכי טובה שיכולתי לעשות עבורי. ידעתי שאני אצליח, אם אחרים עשו את זה, גם אני יכול, זה עניין של ידע והתמדה, וזה השתלם" הוא אומר בגלוי לב.

להעביר את זה הלאה

"אני מקצר את השנים האלה. אני זוכר איך זה היה עבורי, לכן אני נותן את הידע שצברתי ויותר מזה, אני משתף בתוכנית ומאפשר להרוויח כסף יחד איתי כבר מההתחלה". הליווי שלו ייחודי, ישירות מאדרי עצמו: "אני מלווה כל אחד. לכן, כמות המשתתפים מוגבלת, כי זה אישית איתי, אני מפנה לזה זמן, לא מחפש לעשות איזה קורס דיגיטל ולמכור להמונים, אני באמת רוצה שמי שנכנס לזה יצליח. כדי לחסוך את השנים המתסכלות שעברתי".

"כל אחד יכול"

"צריך זיקה למחשב, אבל זהו, 90% זה מיומנות, שנרכשת מתרגול עד שהופך לטבע שני, כל מצליחן, בכל דבר, יעיד שצריך אימונים והתמדה" הוא אומר. מגיעים אליו צעירים אחרי צבא שרוצים גם: "יש בי המון הערכה לכאלה שבגיל צעיר באים ואומרים 'אני רוצה גם, איך עושים את זה?'

"מגיעים גם המון בעלי עסקים שרוצים ללמוד איך למכור ברשת, בטח עכשיו בעקבות עידן הקורונה, ברור ליצרנים שהדרך למכור היא לא רק בחנויות פיזיות. אני מלמד את הפן הטכני וגם איך לכתוב באופן שייצר מכירה. לתת ערך ללקוח, אני תמיד אומר: 'אם תתנו פתרון ירצו את המוצר שלכם והכסף כבר יגיע'. יש המון קורסים שונים של יצירת הכנסה. אני בניתי תוכנית ליווי כי חשוב לי שיגיעו לתוצאות".

אדרי וזוגתו בדובאי. יח"צ,
אדרי וזוגתו בדובאי/יח"צ

אחריות לכל החיים

מצטרפים לתוכנית מקבלים מאדרי הסכם חתום המעניק להם ליווי אישי לתמיד: "תלמידים פונים גם אחרי שנים לעצה או הבהרה. אני לא מגביל בזמן או בשעות. כל אחד מתקדם באופן אישי לפי הקצב שלו. אני כאן עד שיבינו. כשיש הבנה אפשר להיות עצמאי ולפרוש כנפיים, זה נשאר לנצח".

איך זה עובד?

"התלמידים שולחים לי זמינות ואנחנו מתאמים שעה. במועד שקבענו הוא מתקשר ומתחיל שיעור אחד על אחד, אני מתחבר למחשב שלו ואנחנו יחד בכל שלב. בסוף בונים קמפיין ראשון עבורו ואני אתו עד ההצלחה. מכאן יפעל עצמאית, אני זמין לשאלות. אני מתחייב שכבר בשבוע הראשון ייצרו הכנסה דרך קמפיינים שאני משלב אותם ומאפשר להתנסות על אמת. כדי שיחוו הצלחה. זה מעודד ומכניס נכונות ללמוד ולהתמיד.

"הבוגרים משתלבים באתר השותפים שמכיל מוצרים למכירה וקמפיינים. כל המוצרים נבדקו על ידי והם עם כל האישורים הנדרשים. אני מאמין בעזרה הדדית ונתינה, אני חי ככה ומלמד את התלמידים שלי לחשוב כך, זה חוזר ביג טיים".

אורן על גג העולם בבניין בורג׳ ח'ליפה. שרון לובוסי,
אורן על גג העולם בבניין בורג׳ ח'ליפה/שרון לובוסי

חינוך פיננסי

בימים אלה הוא משיק אפליקציה Pubkit פאבקיט לילדים, שמטרתה ללמד חשיבה עסקית בגיל צעיר ולאפשר לילדים להרוויח את דמי הכיס שלהם "השלמת משימות מזכה בנקודות שיוכלו להמיר בכסף. כך לומדים דרך משחק להביא לידים ולשווק ברשת. כך יגדל דור צעיר עם תפיסה כלכלית עצמאית". הוא מסביר.

אם אתם רוצים להיות כמו אורן אדרי, כדאי ללמוד ממנו ישירות. אם יש לכם מזל, אולי עוד יש לו מקום, בדקו כאן והצטרפו להצלחה>>

לאתר>>

לפייסבוק>>

שיווק בלייזר, אורן אדרי: במייל: oren.edree@gmaill.com

בטלפון: 0544-354115

בשיתוף שיווק בלייזר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully