וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני בן הרוש - אוטוריטה בתחום המשכנתאות

בשיתוף דני בן הרוש

2.3.2021 / 15:47

במצב הפיננסי הנוכחי, כדאי לכל אחד לקבל טיפים ועצות מועילות מיועצים יודעי דבר. כזה הוא בדיוק דני בן הרוש, רואה חשבון המעניק ייעוץ פיננסי וייעוץ ללוקחי המשכנתאות

דני בן הרוש, יועץ משכנתא/אולפן הנבחרים

הכירו את רואה חשבון דני בן הרוש העוסק בתחום ראיית חשבון וייעוץ פיננסי מזה 25 שנה. מתוכן עבד 15 שנה במשרדי רואי חשבון מובילים ומשנת 2011 כעצמאי.


מהו סוד ההצלחה שלך?

"קיבלתי מתנה שלא ניתן לכמת בהסברים או במילים - יכולת אנליטית בין הגבוהות בעולם. אני מחשב חישובים מדהימים בראש ללא מחשבון מה שמעניק שליטה מלאה בכל החישובים האפשריים. נוסף על כך, חשוב לי להבהיר שמתוך אג'נדה אני מסייע בשירותים גם למעוטי יכולת, ודואג שכל אחד מהם ישלם בהתאם לאפשרות שלו".

איזה שירותים אתה מעניק ללקוחות שלך?

"השירותים שהחברה נותנת מתחילים בהכנת דוחות לחברות, ייעוץ משכנתאות, החזרי מס שבח, החזר מס הכנסה, ייעוץ פיננסי, ייעוץ כלכלי וייעוץ לכלכלת המשפחה".

מדוע עלי להיעזר בשירות של יועץ משכנתא פרטי ולא להסתמך על היועץ בבנק?

"יועץ המשכנתאות של הבנק כפוף לבנק כי ממנו הוא מקבל משכורת, הוא רואה את טובתו של הבנק בלבד. לעומת זאת היועץ הפרטי חוסך ללקוח הרבה מאוד כסף, אני מלווה את הלקוח לאורך התהליך, מסביר לו מא' עד ת' איזו משכנתא כדאית לו יותר. גם חוסך לו זמן של שיטוט בין הבנקים השונים. אני בונה ללקוח תוכנית ארוכת טווח בהתאם ליכולת החזר החודשי שלו ובהתאם לאירועים עתידיים כמו לידת ילדים או שחרור קרן השתלמות וכו'. אני בונה תמהיל לכל לקוח בהתאם לצרכים שלו. ניתן להגיע לחסכון של מאות אלפי שקלים".

אז אם אתם צריכים ייעוץ פיננסי או לפני לקיחת משכנתא, כדאי לכם לפנות לדני בן הרוש, מקצוען אמיתי בעל ניסיון יוצא מן הכלל.

0506849625

אתר

בשיתוף דני בן הרוש
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully