וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מור לביא - לא תשכחו את האירוע לעולם

בשיתוף מור לביא

2.3.2021 / 15:11

הישראלים ידועים בתור חובבי אוכל משובח ומסעדות יוקרתיות, דבר שהפך להיות מורכב יותר בתקופת הקורונה. לנוכח המצב, אנשים רבים החלו להזמין שירותי שף פרטי. הכירו את מור לביא, האיש שלקח את אירועי השף כמה צעדים קדימה והציב סטנדרט חדש בתחום

מור לביא, שף פרטי לאירועים/אולפן הנבחרים

מור לביא, הוא לא עוד שף פרטי. הוא לקח את התחום כמה צעדים קדימה והציב רף גבוה בתחום. שאלנו אותו מספר שאלות על אהבתו לאוכל לאירועים ועוד.

איך אתה בוחר את השפים שלך לאירועים?

"כל שף עובר אצל השף הראשי שלי הכשרה, עובד איתנו כעשרה אירועים, אנחנו בודקים את הרזומה שלו, ובמידה והוא עובר את האירועים האלו בהצלחה הוא מתחיל לעבוד איתנו, תחת מנהלי האירועים שלנו, יש לי כמובן גם צוות של מלצרים וכו'".

מה הייחודיות של החברה שלך?

"אנחנו נותנים דגש מיוחד על השירות. כמובן גם על הטעמים המיוחדים. התפריטים שלנו מגוונים, ובנוסף לכל אנחנו עוזרים ללקוחות, למצוא מקום לאירוע ללא תוספת תשלום. ולא נשכח כמובן את הנתחי פרימיום שלנו שלא ניתן להשיג בכל מקום".

מה כולל השירות שאתם מעניקים באירועים?

"אנחנו מגיעים כשעה וחצי לפני פתיחת האירוע ואנחנו דואגים לכל חומרי הגלם. לבעל האירוע יש שקט מהבחינה הזאת. בסוף האירוע אנחנו כמובן מנקים אחרינו. שירות מקיף מא' עד ת'".

אם גם אתם רוצים שהאירוע שלכם יהפוך לחגיגה אמיתית ויחקק בזכרונם של האורחים שלכם שנים קדימה - מור לביא הוא הכתובת עבורכם. שיהיה בתאבון!

0523425251

בשיתוף מור לביא
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully