וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

JOHN BOY TATTOO המגה סטאר של עולם הקעקועים

בשיתוף JOHN BOY TATTOO

2.3.2021 / 12:36

דני גינזבורג מעיד על עצמו שתמיד אהב לצייר גרפיטי, בכל מקום. יום אחד הוא החליט להפוך את התחביב הזה לעסק של ממש וכיום, הוא ושותפו יונתן בונן, הם הבעלים של סטודיו מצליח לקעקועים בשם ג'ון בוי טאטו בתל אביב

JOHN BOY TATTOO/אולפן הנבחרים

כבר כשהיה ילד קטן דני גינזבורג, אהב לצייר. הוא היה עושה גרפיטי כמעט בכל מקום והתפרנס מעבודות גרפיטי פרטיות. כשהשתחרר מהצבא חיפש מקצוע שמשלב בין האהבה שלו לאומנות לבין הפרנסה, ניסה להתקבל להמון מכוני מקעקעים אך קיבל המון תשובות שליליות כיוון שלא האמינו בו. עד שהתחיל ללמוד בסטודיו קטן בתחנה המרכזית בתל אביב ולאט לאט הלך והתפתח ופתח סניפים משלו ביחד עם שותפו יונתן בונן.

דני, מתמחה בכל הסגנונות של הקעקועים, אך התפרסם ועלה לכותרות בעיקר בשל סגנון הריאליזם שחור לבן והריאליזם הצבעוני - סגנון קעקועים בתלת מימד. נוסף על כך הוא מבצע הדרכות למתלמדים באמצעות קורסים למקרקעים מתחילים. הקורס מתאים גם לכאלו שאין להם ניסיון כלל.

מה הייחוד שלכם?

"הגישה שלנו והיחס ללקוחות: מבחינתנו הלקוחות זה הדבר הכי חשוב שיש. אנחנו נותנים מיליון אחוז בכל קעקוע והקשר העמוק שנוצר ביננו לבין הלקוחות הופך לקשר חברי עם הזמן. למרות ההצלחה הגדולה משתדלים תמיד להיות עם רגליים על הקרקע.

ספרו לנו על העיצוב בסטודיו החדש בדיזינגוף

"עיצוב משוגע, השקענו קרוב ל-2,000,000 שקל רק על עיצוב הסטודיו. הסטודיו מעוצב ברמה הגבוהה ביותר בעולם".

הגוף שלנו הוא מקדש וכל קעקוע חייבים לעשות אצל הטובים ביותר, אז אם מתחשק לכם להתחדש, פנו לג'ון בוי טאטו ותהיו בטוחים שדני ויונתן ידאגו לכם בצורה מושלמת.

0544439119

אינסטגרם

בשיתוף JOHN BOY TATTOO
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully