וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מד אופ, טכנולוגיה אסתטית מתקדמת בייצור כחול לבן

בשיתוף מד אופ

2.3.2021 / 11:04

בתקופה זו, בה עסקים רבים עוברים פגיעה כלכלית קשה, חשוב ומומלץ לקנות כחול לבן ואחת החברות המעניינות ביותר בסביבה היא "מד אופ אסתטיק טכנולוגיה", המפתחת טכנולוגיה ומכשור אסתטי מוביל בתחום האנטי אייג'ינג בישראל

מד אופ, טכנולוגיה כחול לבן/אולפן הנבחרים

נעים להכיר - "מד-אופ" חברה שמפתחת טכנולוגיה ומכשירי אסתטיקה תוצרת כחול לבן. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת ציוד ומכשור מקצועי לדרמטולוגים, קוסמטיקאיות ומכוני יופי וספא, המכשור האסתטי מעניק טיפולים חיצוניים בלבד בתחום האנטי אייג'ינג, ללא החדרת כימיקלים שונים, וללא הזרקות ורעלנים. צפו בראיון עם שרון שרון, סמנכ"לית החברה.

אילו מוצרים ניתן למצוא אצלכם בחברה?

בחברתנו ניתן למצוא מכשור לקוסמטיקאיות ומכוני יופי: החל מאפילציה, טכנולוגיה להסרת שיער בשיטת IPL, טכנולוגיית אנטי אייג'ינג, לייזר להסרת שיער, טכנולוגיה להצרת הקפים, טכנולוגיית גלי רדיו וטכנולוגיית אוטלראסאונד. בין הפיתוחים הבלעדיים שלנו ניתן למצוא אמצעי לעיבוי והתפחת שפתיים המשלב גלי רדיו (בעוצמות ייעודיות לכך) עם לייזר רך ואלמנט יניקה, כמו גם אמצעי לטיפול ספציפי לקמטים המשדר גלי רדיו בעוצמות ייעודיות, לטיפול נקודתי לקמט קמט ספציפי, ולהדגשת תיחום שפתיים. קיימת גם אפשרות לטיפול ייעודי באזור העפעפיים. טיפול המחזק את השרירים האחראים להרמת העפעף, לשם הרמת עפעפיים והכל כאמור ללא רעלנים וללא תופעות לוואי שונות הנגרמות בשיטות פולשניות ומעניק מראה טבעי.

מהו מכשיר הדגל שלכם?

בתחום הסרת השיער זהו הטיגריס. מדובר על מכשיר הסרת שיער איי פי אל IPL מקצועי שעובד בשיטת No Contact Pulse Light)) NCPL שאנחנו פיתחנו, הסרת שיער מהירה מאד, כ-11 דקות לגוף שלם. ללא שימוש בג'ל או ספריי וללא צורך לחזור על אותו אזור. פיתחנו ידיות עם פתחי טיפול הגדולים בעולם, דבר המעניק חסכון עצום בפולסים ובזמן.

בתחום של האנטי אייגינג פיתחנו את המכשיר טווין לייט US פוקוס - המשלב טכנולוגית גלי רדיו עם אולטרא סאונד לעידוד ייצור הקולוגן, השבחת האלסטין, חיזוק תאי שריר ותאי רקמה, הרמת הטונוס, מיצוק והידוק קו לסת וצואר, התפחת שפתיים והרמת עפעפיים. במכשיר מגוון ידיות גם לטיפולי גוף, הצרת היקפים, המסת שומנים רכים, הרמת ישבן, חיטוב ועוד.

האם המכשירים שלכם עומדים בתקנים?

בהחלט, המכשירים שלנו עומדים בכל התקנים המחמירים ממכון התקנים הישראלי, CE התקן האירופאי וכמובן ה FDA האמריקאי. גם המפעל עצמו, הממוקם כאמור בישראל, עומד בתקן האיזו המחמיר ביותר 13485.

האם ישנה אחריות על המכשירים שלכם?

כמובן! אנו מייצרים את המכשירים תחת הסטנדרטים הגבוהים ביותר, תחת ביקורת ואבטחת איכות, והכל משלב הרעיון, הפיתוח, והייצור. המכשירים לא מיוצרים בקו ייצור המוני כמו במזרח הרחוק למשל. כל שלב ושלב עובר בדיקות מחמירות. חברת מד-אופ אסתטיק בטוחה כל כך במוצריה וזוהי הסיבה בעטיה אנו היחידים בעולם המעניקים אחריות לכל החיים למכשירים שאנו מייצרים.

גם קוסמטיקאית בראשית דרכה יכולה לרכוש מכשיר תוצרת הארץ מחברתכם?

בוודאי! מנעד המכשירים והדגמים שאנו מייצרים מהווה פתרון למגוון בעיות אסתטיות, וכל מכון יכול להתאים את המכשור לפי צרכיו, לפי הביקוש של לקוחותיו וכמובן לפי התקציב. למשל, קוסמטיקאית שפותחת קליניקה ומחפשת מכשיר אנטי אייג'ינג מקצועי להתחלה תקבל מאיתנו את המכשיר הטוב ביותר ובתקציב מתאים. אנו החברה הראשונה שהתחילה להעניק פריסת תשלומים רחבה ללקוחותיה. הלקוחה רוכשת ישירות מהיצרן הישראלי, ללא פערי תיווך, ללא ריבית או הפתעות אחרות. כל העסקה מתחילתה ועד הסוף מתנהלת מול חברת מד-אופ.

איך הטכנולוגיה עוזרת לכם בייצור המכשור האסתטי?

"הטכנולוגיה החדשנית שלנו מאפשרת לייצר מכשירים שמעניקים טיפולים קצרים ויעילים מאוד, אשר חוסכים זמן יקר למטופלים המגיעים לרופאי העור, לקוסמטיקאיות ולמכוני היופי, וכמובן למטפלים עצמם. כך שניתן באמצע יום העבודה לצאת לטיפול קצר ולחזור לעבודה מבלי שמישהו ישים לב, ומבלי לפגוע בהמשך שגרת היום, ללא תופעות לוואי או מגבלות כלשהן העשויות לגרום לאי-נוחות. בנוסף לקדמת הטכנולוגיה אנו בחברת מד-אופ משקיעים משאבים רבים גם בחווית הטיפול הן למטופלת (ללא צורך בג'ל קר ודביק בהסרת שיער למשל) והן למטפלת עצמה. יחד עם זאת, בחברה לא שוקטים על השמרים וכל הזמן לומדים את התחום ואת הצרכים, ממשיכים לפתח, לייעל ולשפר ומתאימים את המכשירים והטכנולוגיות לפסגת הרפואה האסתטית. לא בכדי מכשירי מד-אופ ידועים באמינות שלהם ובטיב התוצאות הנפלאות המתקבלות באמצעותם.

אז אם גם אתם מרגישים שהגיע הזמן להצטייד במכשור הרציני והמקצועי ביותר בעולם הביוטי, מעכשיו יש לכם פתרון ישראלי מושלם. פנו ל"מד אופ" ותיהנו משירות ואיכות יוצאי דופן.

בשיתוף מד אופ
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully