וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם נשנוש מתוק וגם בריא? מצאנו את הפיתרון

בשיתוף Simple Foodies

2.3.2021 / 10:50

Simple Foodies מציגה: פירות מיובשים טבעיים, המתאימים לנשנוש בין לבין, לאנרגיה זמינה במהלך היום

Simple Foodies. דגנית זאב בן יחזקאל,
Simple Foodies/דגנית זאב בן יחזקאל

כבר שנים רבות שהמשולש אוכל, טעם ובריאות מעסיק את הציבור. תקופת הקורונה גרמה לאנשים רבים לחשוב מחדש על הבריאות שלהם ואיך הם צורכים את האוכל הבריא שלהם, אם בכלל. אל שולחן המערכת שלנו מגיעים עשרות מתכונים בריאים, מצרכי מזון שהומצאו רק כדי לשנות את הרגלי האכילה שלנו למשהו נכון יותר וכמובן גם פירות וירקות. מפה לשם, במהלך הבדיקות שערכנו מצאנו כי פירות מיובשים הם נשנוש כיפי, טעים וגם מזין ובריא.

Simple Foodies. דגנית זאב בן יחזקאל,
Simple Foodies/דגנית זאב בן יחזקאל

מהם פירות מיובשים ובמה הם שונים מפירות יבשים? אותם פירות עוברים בדרך כלל תהליך טבעי ששומר על צבעו וצורתו של הפרי, אך מוציא ממנו את הנוזלים. תהליך הייבוש מרכז את הטעמים והמתיקות ובנוסף מאפשר לו להחזיק מעמד זמן רב יותר. בנוסף, חשוב לדעת כי פירות מיובשים, ללא סוכר, עוברים תהליך ייבוש מבוקר שבו מתאפשר לנוזלים שנמצאים באופן טבעי בתוך הפרי להצטמצם, כך שכל המתיקות שכבר נמצאת בפרי היא אך ורק של הסוכרים שהיו בו לפני התהליך.

מי מכם שמקפיד על האיכות של המצרכים, מומלץ שיבחר בפירות מיובשים טבעיים. הפירות הללו עוברים תהליכים מבוקרים ומוקפדים יותר וניתן לרכוש אותם במקומות המתמחים בכך ולא ברשתות גדולות. התחלנו לחקור, לבדוק ולבחון את הנושא לעומק ומצאנו כי ב-Simple Foodies תיהנו מנשנושי בריאות לכל המשפחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
Simple Foodies. דגנית זאב בן יחזקאל,
Simple Foodies/דגנית זאב בן יחזקאל

הנשנושים שלהם כוללים פירות טריים ושטופים שנפרסו לפרוסות של 7 מ"מ ויובשו בן-לילה ב-55 מעלות בתהליך מיוחד, השומר על 97% מהערכים התזונתיים בפרי טרי. חשוב לציין כי התהליך, מתחילתו ועד סופו, נעשה בעבודת יד, כאשר בין נשנושי הפירות תוכלו למצוא מגוון פירות הדר (לימון, תפוז ומנדרינה), אננס, אפרסמון, בננה, נקטרינה, תפוח, תות, קיווי, מנגו, אגס ותפוח-קינמון.

כל המוצרים של Simple Foodies הם מאה אחוז טבעיים. בתהליך הייצור לוקחים את הפרי עצמו, שוטפים, חותכים ומכניסים למכונה מיוחדת בתהליך ייבוש עדין. אותה מכונה משאירה את הערכים התזונתיים בתוך הפרי עד שהמים מתאדים. יש לציין כי בתהליך הייצור לא מוסיפים שום דבר, לא חומרים משמרים ולא גלוטן או סוכר. באותו התהליך מייצרים בסימפל פודיז גם לדר, ממתק פירות שהוא בעצם פרי על בסיס תפוח אפוי שגורם ללדר להיות במרקם מושלם. הם מגלגלים אותו לסוג של טורטיה והוא משווק בשקית אישית עם ארבעה רולים ומארזי בריאות.

Simple Foodies. דגנית זאב בן יחזקאל,
Simple Foodies/דגנית זאב בן יחזקאל

חבר עומד לחגוג יום הולדת? חברה שלך ילדה ואת רוצה לפנק אותה? פעמים רבות אנחנו מחפשים את הפתרון המושקע שלא יצריך מאתנו לשבור את הראש, ובכל זאת הצד השני יעריך אותנו על הבחירה. אנחנו יודעים עד כמה בחירת המתנה המושלמת יכולה להיות קשה ובעייתית, אבל מצאנו עבורכם את המקום שמעניק מארז בריאותי: Simple Foodies מאפשרת לכם לבחור באתר מתנה בהרכבה אישית, כאשר המארזים מגיעים במשלוח לכל חלקי הארץ תוך 2-5 ימי עסקים.

העסק, שנפתח לפני כשנה, רגע לפני הקורונה, הוא בבעלותה של אינה באביץ' אשר נעזרת בטניה ורומן, בתה ובנה. מדובר במיזם משפחתי המשלב סיפור עליה מבלארוס. הילדים, טניה ורומן, עלו לישראל לבדם והביאו אחריהם את ההורים. תחילה יוצרו המארזים והמוצרים רק עבור חברים ובני משפחה, אך כאשר ראו את ההתלהבות החליטו לפתוח עסק וייצור המוני. עם גלי הקורונה והמעבר לקניות אונליין העסק זכה להצלחה גדולה ברשתות החברתיות אחרי שהמודעות לאוכל בריא במהלך הקורונה עלתה מאד ובקרוב תתחיל Simple Foodies לשווק את המארזים המוצרים בחנויות בריאות ברחבי הארץ.

Simple Foodies. דגנית זאב בן יחזקאל,
Simple Foodies/דגנית זאב בן יחזקאל

בשורה התחתונה, מדובר במוצר חדש טעים ואיכותי: פירות יבשים טבעיים, המתאימים לנשנוש בין לבין, לאנרגיה זמינה במהלך היום. אז אם אתם רוצים להוסיף לחיים שלכם ושל מי שאתם אוהבים קצת מתוק אבל בריא, Simple Foodies היא התשובה שלכם.

להזמנות: 58-520-4562 972+

מייל: simplefoodies19@gmail.com

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Simple Foodies
  • עוד באותו נושא:
  • פירות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully