וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארזי השפע של Goldi luxury: המתנה שכל אחד היה רוצה לקבל

בשיתוף Goldi luxury

2.3.2021 / 10:46

מחפשים את העיצוב הייחודי שישנה לכם את כל האירוע? רוצים להפתיע את האהובים שלכם במתנה מקורית? לפעמים הדברים הקטנים הם שמשנים את כל התמונה הגדולה, ובמיוחד בתקופה הזו, כשהאירועים מצומצמים והתקציבים לא בשמיים כלל. הכירו את Goldi luxury - מארזי קונספט ייחודיים

זהבית בן חמו 1. אלמוג בן חמו,
מארזי השפע של Goldi luxury/אלמוג בן חמו

צמחה מתוך המשבר

לפני שנה, טרם עידן הקורונה, זהבית בן חמו, היוצרת של Goldi luxury, הייתה מפיקת אירועים עסוקה מאוד - הפקות, נסיעות, פגישות עם חליפות ועקבים. החל מחודש מרץ האירועים בוטלו מרגע לרגע, וזהבית הבינה שהיא צריכה לשחרר שליטה, להתחבר לעצמה ולצאת לדרך חדשה, יצירתית ואותנטית. זהבית החלה ללמוד שזירת פרחים, ליצור אירועי קונספט קטנים ולייצר מתנות אישיות בדמות מארז ייחודי ומקורי, לפי בקשת הלקוח. "המשבר הזה לימד אותי להיות מי שאני באמת - זה סוד ההצלחה", משתפת זהבית, "מאירועים המוניים של אלפי אנשים, גיליתי עולם של אירועים קטנים, מצומצמים, שהחוגג במרכז העניינים וזה פשוט מדהים. הקורונה לימדה אותי לעבוד בשיתופי פעולה, לפרגן לספקים, לשבת בנחת בבית עם הטרנינג ולעבוד עם הפרחים - בלי מניירות ובלי מסכות".

"אני קונה רק את הפנינים המיוחדות, ובינגו - יש מארז"

מארזי הקונספט של Goldi luxury נבנים במיוחד לפי צרכי הלקוח, וכוללים מתנות מיוחדות, מושקעות וממותגות עבור החוגג, לצד פרחים אותם זהבית שוזרת במיוחד. בשלב ההכנה, זהבית מתחקרת פרטים לגבי החוגג - מה הוא אוהב, מה מתאים לו, מה ישמח אותו ובונה בראש קונספט ייחודי למארז. בשלב הבא, זהבית מכתתת רגליים ומלקטת במיוחד את הכלים והפריטים המרשימים והמדויקים ביותר לקונספט, כך היא יוצרת מארזים שהם וואן פיס - ייחודים ללקוח ולא חוזרים על עצמם. היא כבר הכינה מארזים יפהפיים כמתנות עבור ימי הולדת, בריתות, סידורים מדהימים ליום האהבה ועוד. "אני כל הזמן אומרת לעצמי - מה אני הייתי רוצה לקבל?", מספרת זהבית, "אני מתייעצת עם הלקוח, שולחת תמונות ואז בונה את המארז. אני נותנת תשומת לב גם לאריזה מאד יפה - נותנת בלי חשבון ולא מתפשרת על האיכות".

זהבית בן חמו 2. נופר חן,
זהבית בן חמו/נופר חן

מארזי קונספט וואן פיס - יצירות אומנות

הקו המנחה את זהבית ביצירת המארזים הוא לשמור על מקוריות ללא פשרה על איכות. הפריטים הנבחרים למארז, עוברים סינון קפדני הן מבחינת החיבור לקונספט והן מבחינת האיכות. חלק מהפריטים במארז הם עבודת ידה של זהבית, כמו ענפים מיוחדים שהיא מעבירה אותם תהליך ייבוש טבעי ולא מייבאת מסין.

זהבית מתעקשת לא לחזור על אותם מארזים שכבר בנתה, ותמיד שואפת לשדרג את הרעיונות הקיימים ולהוסיף להם את טביעת האצבע הייחודית שלה. "ביום האהבה, מישהי רצתה אינסטה בוקס", אומרת זהבית, "אמרתי לה - נעשה משהו מיוחד יותר. יצרתי אותיות מעץ צבועות בלקה, שמתי תמונה של הזוג עם העץ באמצע, הוספתי בקבוק שמפנייה ממותג יחד עם כוסות, פרחים, תותים - כל דבר מיוחד שיוסיף לאווירה הרומנטית. המארזים לא מוגבלים לשום דבר, השמיים הם הגבול. למשל, פעם הכנתי מארז מתנה לבחור שמנגן על גיטרה - קניתי גיטרה ובתוכה שזרתי פרחים. חשוב לי שהלקוח ירגיש מחובר, ירגיש שהוא קיבל מתנה מושלמת עבורו".

זהבית בן חמו 3. אלמוג בן חמו,
מארזי השפע של Goldi luxury/אלמוג בן חמו

מביאה את כל הלב והנשמה

מארזי הקונספט של Goldi luxury מתאימים לכל קשת האוכלוסייה - גברים ונשים מכל הגילאים. ניתן להזמין מארזים פשוטים בהתראה קצרה, ומארזים מותאמים אישית לפחות שלושה ימים מראש. זהבית מחזיקה מערך משלוחים החולש על כל הארץ, ובמקרה שהיא נמצאת באזור של הלקוח, היא דואגת לחסוך עלויות ולעזור עם המשלוח. "אם אפשר לעזור אני שם, זה מקום של ערבות הדדית", מסבירה זהבית, "אני יודעת שהמצב הכלכלי לא מזהיר, לכן אני מנסה מאוד לעזור ולהבין את הצרכים של הלקוח. עבורי זה השכר הכי גדול - לקבל משמעות, ולעשות משהו למען מישהו. מעבר לזה, אני פשוט מתה על מה שאני עושה, נהנית מאד לשמח אנשים, התגובות והשבחים שאני מקבלת הם המתנה האמיתית".

052-4684684

אינסטגרם

בשיתוף Goldi luxury
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully