וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת שיודעת - משי קוסמטיקס ממליצה בעולם הביוטי

בשיתוף משי קוסמטיקס

2.3.2021 / 10:09

משי בן חמו, מקרית אתא נחלה לא מעט אכזבות ממעצבות גבות. היא החליטה לקחת את הפינצטה לידיים, חקרה ולמדה לעומק כיצד לעצב גבות בעצמה, והשאר היסטוריה; כיום, היא מעצבת גבות במגוון שיטות ומציעה כמה מטיפולי היופי החדשניים ביותר בתחום

משי קוסמטיקס 5. יח"צ,
משי קוסמטיקס/יח"צ

לא פעם אנשים מספרים על עצמם שהמקצוע שלהם "בחר בהם". לפעמים מדובר במשיכה לתחום מסוים כנגד כל נסיבות בחיים, ולפעמים הבחירה להתמקצע במשהו ולהקדיש לו את חייך נובעת מרצון לחוויה מתקנת, לסגור מעגל. משי בן חמו הייתה ילדה עם גבות עבות ובשרניות, שחיברו אותה לתחום הזה מגיל צעיר. היא חיכתה בקוצר רוח לרגע בו היא תתחיל ללכת לקוסמטיקאית שתנקה את השיער המיותר ותעדן להן מעט את הצורה.

בפועל, כך היא מספרת, זה לא מה שקרה: "הגבות העבות שלי כנראה נתנו לקוסמטיקאיות תחושה מוטעית שיש הרבה מה להוריד. בפעם הראשונה יצאתי מאוכזבת עם גבות דקות מדי. ניסיתי ללכת לקוסמטיקאיות אחרות, אבל לא היה לי מזל; אחת עשתה לי חורים באמצע הגבה, אחרת יצרה חוסר סימטריה בין שתי הגבות, זה היה ממש טראומטי, הסתכלתי על זה והזדעזעתי. מאותו רגע הבנתי שאני לא רוצה לתת לאף אחת להתקרב לגבות שלי". כשהיא מצוידת בשמן קיק לעידוד צמיחת השערה, היא החלה לשקם לעצמה את הגבות. זה היה הרגע שבו היא הבינה מה היא הולכת לעשות בחיים, והחלה להתמקצע בעיצוב ושיקום הגבה הטבעית. ככל שעבר הזמן, היא נחשפה לעוד ועוד פתרונות קוסמטיים, ואת הטובים ביותר היא מציעה בקליניקה שלה - "משי קוסמטיקס".

מיקרובליידינג

"אחרי שאת ההתנסות האמתית חוויתי על עצמי, התחלתי מלשקם ולעצב גבות טבעיות. לא מעט בנות מגיעות אלי עם צורך בשיקום, לצערי מריטת יתר כמו שהייתה לי, זה עניין די נפוץ. לעיתים נדרש אפקט קצת יותר מאסיבי ממה ששיקום טבעי נותן לנו, וכמי שרוצה לתת ללקוחות שלי פתרון מלא, החלטתי שאני רוצה ללמוד את שיטת השערה - מיקרובליידינג. כשנחשפתי אליה, אני לא האמנתי לאפקט שיש לציור הזה על הפנים. הגבות הן חלק מאוד בולט ומהותי בפנים שלנו, לכן כל שינוי בהן ממש משנה את הלוק.

מיקרובליידינג זה למעשה קעקוע זמני עדין, שחודר רק שכבה אחת של העור. הוא אטרקטיבי לכל מי שזקוקה למילוי או עיבוי הגבות, אך רוצה להימנע מהמראה הבלוקי של איפור קבוע. מטרת השיטה לייצר הדמיית שיער באמצעות מחט דקה, בעזרתה מציירים את השערות, אחת-אחת, זאת מלאכה עדינה ואומנות של ממש. המיקרובליידינג נמחק אחרי כחצי שנה עד שנה וחצי, ולכן מאפשר לנו להיות טרנדיות ולעשות בעצם עיצוב חדש לגבות תוך כדי התאמה למבנה הפנים, והכי חשוב - הצבע לא משתנה כמו באיפור קבוע, אלא שומר על הפיגמנט הראשוני שלו".

משי קוסמטיקס 2. יח"צ,
משי קוסמטיקס/יח"צ

הרמת גבות

"טרנד חדש שנכנס לשוק בשנה האחרונה וכבש את עולם הקוסמטיקה. הרמת גבות נותנת מראה מוברש ומסורק כלפי מעלה. מי שאוהבת מראה מסודר או אפילו פראי - זה הטיפול בשבילה. בנוסף, זה פתרון מעולה עבור מי שרוצה לעבות את הגבה, משום שההברשה כלפי מעלה מספקת בדיוק את האפקט העבה. הרמת גבות מחליפה את סבון הגבות או ג'ל הגבות, ומספקת תחליף קל למוצרים האלה, שכרוכים בשימוש יומיומי שמזיק לשיער הגבה. לאחר הטיפול, אין צורך בשימוש בחומרים, הברשת הגבות כלפי מעלה מספיקה כדי שהן פשוט יישארו בצורת ההברשה ללא שימוש בתכשיר. מדובר במין החלקה לשיער, ובאופן דומה להחלקה בשיער הראש, היא מחזיקה עד שצומח שורש. קצב צמיחת שיער הגבות של כל אחת הוא אחר, אבל ככלל הטיפול מחזיק בערך חודש - עד שהגבה מתחדשת".

משי קוסמטיקס 3. יח"צ,
משי קוסמטיקס/יח"צ

הרמת ריסים

"עוד בתור נערה התחלתי למרוח מסקרה על בסיס יומיומי. בשנים האחרונות הומצא טיפול חדשני שנותן את האפקט של המסקרה - מראה ארוך, מעוגל, מופרד ומודגש, בצורה ממש טבעית לעין. זה משהו שאני מתחברת אליו כי אני אוהבת את המראה הטבעי, בניגוד להלחמה שבעיניי נותן מראה קצת מצועצע. מעבר לזה, זה נותן לכל אחת אפשרות פשוט לקום בבוקר ולהיות מאורגנת ומסודרת ליציאה. זה חוסך זמן התארגנות, ושם סוף ללכלוך שהמסקרה משאירה על העפעפיים ומתחת לעין, זה פתרון ממש מושלם. התוצאה מחזיקה בין חודשיים לשלושה, ומשתנה מאחת לאחרת, בהתאם למחזור חידוש הריסים שלה".

משי קוסמטיקס 1. יח"צ,
משי קוסמטיקס/יח"צ
משי קוסמטיקס 4. יח"צ,
משי קוסמטיקס/יח"צ

פיגמנט לשפתיים

"טכניקה חדשנית שתפסה תאוצה חסרת תקדים. מדובר בטיפול שנותן פיגמנט טבעי לשפתיים. פתרון מעולה עבור בנות עם צבע שפתיים חיוור, שרוצות לקום בבוקר עם גוון קצת יותר חיוני. זה לא תחליף לאודם, כי אודם הוא בולט ובוהק.. כאן אנחנו מתעסקות בצבעים טבעיים יותר, החל מאפרסקי, ועד אדמדם או ורדרד. בתחילת הטיפול מחליטים על צבע, אבל בסופו של דבר הפיגמנט תופס בצורה שונה על שפתיים של כל אחת. הטיפול מחזיק בין שנה וחצי לשלוש, משום שגם במקרה הזה בדומה לשאר הטיפולים, קצב חידוש העור של כל אחת הוא אחר. מעבר לאפשרות לקום בבוקר עם אודם עדין, אני נעזרת בפיגמנט על מנת לתקן אי-סימטריה בשפתיים, או לתת איזשהו נפח ומראה שהוא הרבה יותר גדול, ולהדגיש את קווי המתאר בשפתיים".

הטרנדים החדשים בתחום הביוטי מצביעים על מגמה של מראה טבעי, במטרה למקסם את פוטנציאל היופי הגלום בכל אחת, ולמזער את זמן ההשקעה הנדרש לכך. חשוב לזכור, שהאפקט הטבעי לא תלוי רק בשיטת הטיפול, אלא גם בטכניקה של בעלת המקצוע. משי, שנכוותה בעצמה מטיפולים שלא עשו עמה חסד, שמה לה למטרה להביא לתוצאות עדינות, רכות שמוציאות את הטוב מהנתונים הטבעיים, ולא מנסות להפוך אותך ולמשהו שאת לא. אין ספק - אין חכם כבעל ניסיון.


לקביעת פגישת ייעוץ עם משי וואטסאפ או במספר 0548187955

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף משי קוסמטיקס
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully