וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוסמטיקאית שמשקמת את עור הפנים במסירות נפש

בשיתוף טל אור לוגסי

2.3.2021 / 10:10

המחלות הקשות איתן התמודדה יצרה תחושת שליחות לשקם אנשים מבחינה חיצונית ופנימית. טל אור לוגסי, קוסמטיקאית ומאפרת, לוקחת את הטיפולים הקוסמטיים צעד אחד קדימה במטרה להעצים את המטופלים באמצעות טיפול כפול - קוסמטי ומנטלי

טל אור לוגסי. יח"צ,
טל אור לוגסי/יח"צ

הכירו את טל אור לוגסי, קוסמטיקאית בת 25 שתגרום לכם לאהוב את עצמכם מחדש באמצעות טיפולי הקוסמטיקה שהיא מעניקה, אבל בעיקר בזכות האמונה שלה בנפש האדם. עם סיפור חיים יוצא דופן, טל אור מאמינה שזה הזמן של תעשיית הקוסמטיקה לצעוד אל עבר אופק חדש ועוצמתי יותר. טל אור מעניקה בקליניקה שלה מגוון רחב של טיפולים קוסמטיים כמו טיפולי פנים באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם, איפור קבוע בגבות ובשפתיים, לק ג'ל, איפור ערב, איפורי בטן הריון ועוד.

כל משבר הוא הזדמנות

מגיל צעיר אהבה טל אור לעסוק בעולם הטיפוח והקוסמטיקה. היא התחילה את דרכה בתחום כמאפרת, אך האתגרים לא איחרו לבוא. "חזרתי מטיול במזרח כשאני חולה וסובלת מכאבי בטן. הייתי במצב גרוע, ביקרתי אצל לא מעט רופאים, לקחתי המון כדורים וזה השפיע על מצבי הנפשי. בנוסף לכך, קרובת משפחה שלי חלתה בסרטן.

"מתוך רצון לצאת מהתחושות הקשות ולעודד את עצמי, החלטתי ללמוד תחום נוסף בעולם היופי - לק ג'ל בשיטה רפואית שמיועדת לאנשים עם אלרגיה וחולי סרטן, כך שהצלחתי לעזור (ולו במעט) גם לקרובת משפחתי, אבל יותר מכל עזרתי לעצמי. מכיוון שעסקתי בדברים שאני אוהבת, הנפש שלי הבריאה עם הזמן, וכך גם הגוף. מאותו רגע, החלטתי להשקיע את כל כולי בעולם הקוסמטיקה ולמדתי תחומי התמחות שונים. עבדתי מאוד קשה כדי להגיע לתוצאות לא פחות ממושלמות ובעיקר כדי לצבור ניסיון", סיפרה טל אור.

"אני מאמינה שכל משבר בחיים הוא הזדמנות לצמיחה, והגעתי לתובנה זו בעקבות חוויות קשות ומאתגרות שעברתי בחיי. למרבה השמחה, ידעתי לנצל כל קושי ולמנף אותו לכדי הזדמנות. כל אחד מהמשברים שחוויתי הרימו אותי והביאו אותו למקום שאני נמצאת בו היום", סיפרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
טל אור לוגסי. יח"צ,
סידור גבות. טל אור לוגסי/יח"צ

"זכיתי להתקבל לקורס קוסמטיקה במתנה. האמונה החזקה שמשהו מכוון אליי מלמעלה גרם לי ללכת על זה, והבנתי שאם קיבלתי את ההזדמנות הזו, אני לוקחת אותה בשתי ידיים ועושה איתה את הכי טוב שאפשר. לצערי, במהלך לימודי הקוסמטיקה חליתי במחלת עור נדירה וקשה בשם אימפיטיגו (Impetigo), שבאה לידי ביטוי בשלפוחיות ופצעים שהתפשטו על פניי.

"מבחורה שמחה עם פנים חלקות, הפכתי לאדם עצבני ולא נעים. סבלתי מכאבים קשים, התמודדתי עם קשיים אדירים וביקרתי אצל המון רופאים שלא הצליחו לסייע לי. למרות הכל, לא ויתרתי על עצמי והתחלתי להשתמש בכלים שלמדתי בלימודי קוסמטיקה. נעזרתי בצוות המדהים של קובי ברוך, מומחה לקוסמטיקה רפואית ומפתח תכשירי KB Pure, והצלחתי להשתלט על המחלה במו ידיי", סיפרה טל אור בגאווה.

טל אור לוגסי. יח"צ,
טל אור לוגסי/יח"צ

הקשר בין הגוף והנפש

טל אור מבינה שההתמודדות עם הקשיים והאתגרים שהמחלה הציבה בפניה, הביאו אותה לפסגה שהיא נמצאת בה היום. "אני רוצה לטפל באנשים ולעזור להם להתגבר על חוויות קשות דרך הקוסמטיקה. בזכות העובדה שהצלחתי לטפל במחלת העור הקשה שלי ובשילוב הכלים המקצועיים שרכשתי, אני יודעת שאוכל לסייע ולטפל בכל בן אדם עם בעיית עור קשה, בין אם זה אקנה או מחלת עור. מעבר לידע ולהבנה המקצועית, אני יכולה להזדהות עם התחושות הקשות והתסכול שעוברים על מטופלים ולהבין מה עומד מאחורי זה, וזה חלק מהותי בטיפול הקוסמטי. אני מבינה מה הם עלולים לחוות ולהרגיש, בין אם זה דיכאון או חוסר ביטחון, כי גם אני הייתי שם.

"באופן כללי, אנשים רבים תופסים את הקוסמטיקאית כ"פסיכולוגית" שאצלה אפשר לפתוח כל מה שיושב על הלב, ולכן אני מאמינה שזה הולך ביחד. אני מדברת עם כל מטופל ומבינה מה עובר עליו - חשוב לי להבין מי הוא, מה הוא, מה מצבו הנפשי ומה הכי מפריע לו. אני חייבת לדעת מי האדם שעומד מולי כדי שאעניק לו את הטיפול הטוב ביותר".

לשמח את הלב בעזרת הטיפולים הטובים ביותר

בימים אלה, טל אור מעניקה אפשרות מיוחדת לקחת חלק באחד מהטרנדים המובילים ביותר בקרב נשים בהריון. היא מציעה לכל אותן נשים איפור בטן כיף ומיוחד, שבו היא מציירת ציורים בצבעי גוף על הבטן ההריונית.

טל אור לוגסי. יח"צ,
ציורי הריון. טל אור לוגסי/יח"צ

בנוסף, טל אור עובדת בשיטה ייחודית של עיצוב גבות טבעיות ואיפור קבוע בשיטת השערה. "עם סידור נכון, גם גבה דלילה משיערות יכולה להיראות מלאה. מכיוון שיש לי ידע מקצועי בעור הפנים, אני יודעת איך לטפל בגבות ולגרום להן להשתקם". שינוי מדויק בצורת הגבה יכול לשנות את הבעת הפנים, לפקוח את מראה העיניים ולתת אשליית "ליפטינג" (הרמה). שתגרום לכן להיראות צעירות בכמה שנים.

טל אור מתמחה גם בטיפולי פנים בשיטה טכנולוגית מתקדמת באמצעות שימוש במכשור מתקדם וכן במכשיר "אדל" שמעניק פתרונות לכל סוגי העור.

כתובת: צרת 5, תלפיות, ירושלים

טלפון: 050-857-0018

מייל: tallugasi12@gmail.com

פייסבוק

אינסטגרם

סרטון: https://youtu.be/

בשיתוף טל אור לוגסי
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully