וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנכו ניילס - כבשה את עולם הביוטי

בשיתוף לורן כהן

1.3.2021 / 16:17

במקום טיול אחרי צבא לורן כהן החליטה להמשיך ולהתפתח, כי למה לעצור כשאת בשיא הצלחתך, בגיל 22? לורנכו ניילס - lorenco nails מביאה לכם את שיטת הפוליג'ל המהפכנית והחדשנית, וגם מניקור, מיני פדיקור ועיצוב גבות

לורן כהן, פדיקור מניקור ועיצוב גבות/אולפן הנבחרים

היא אוטוטו בת 22, אבל לא עוצרת לרגע! לורן כהן כבר 6 שנים בתחום. את הכניסה לענף הטיפוח והיופי עשתה בגיל 15, בעודה בתיכון: "החלטתי לקחת את עולם הציפורניים ברצינות ולקבל לקוחות בגבעתיים, בבית של ההורים. אמא, שעוסקת בתחום מעל 25 שנה, לימדה אותי את הכל והשאר היסטוריה. פרסום קטן בקבוצת פייסבוק הוביל למבול של טלפונים. השמועה על השירותים שלי עברה גם מפה לאוזן והיומן התחיל להתמלא" היא נזכרת בחיוך. "בזמן הצבא שירתי קרוב לבית, דבר שאפשר לי להמשיך לעבוד. אחרי שהשתחררתי עברתי עם בן הזוג שלי לעיר הולדתו - חיפה. שכרנו דירה מהממת בה בניתי לי סטודיו. כיום אני עובדת במרכז ובצפון. למה או-או שאפשר גם וגם?".

לורן כהן 3. צילום מסך, באדיבות המצולמים
לורנכו ניילס/באדיבות המצולמים, צילום מסך
לורן כהן 1. צילום מסך, באדיבות המצולמים
לורנכו ניילס/באדיבות המצולמים, צילום מסך

אין ספק כי את הערכים של חתירה למצוינות, מוטיבציה להצלחה בגיל צעיר ואת המקצועיות הבלתי מתפשרת היא קיבלה בבית: " אני בת לאמא קוסמטיקאית עם ותק של 25 שנים בתחום (smadark_beauty באינסטגרם) ולאבא שהוא מעסה מספר אחד בארץ! את זה תוכלו לשאול כמעט כל כדורגלן מוכר בישראל, אין אחד שלא מכיר את ידי הזהב שלו. בעיקר שחקני מכבי ת"א בכדורסל! (תוכלו למצוא אותו באינסטגרם duducohen_spa ולהזמין עיסוי עד הבית)", היא מספרת בגאווה ומסבירה מדוע חשוב לה כל כך להיות עצמאית בשטח: "אני מאוד אוהבת העצמאות שלי, להיות הבוס של עצמי במקום להיות תלויה באנשים. לכן התחלתי לעבוד בגיל מוקדם, ומהר מאוד מצאתי את עצמי בצעדי ענק הולכת בעקבות אמא - לעבר עולם הקוסמטיקה".

איך בגיל כל כך צעיר ידעת בדיוק מה את רוצה?

"כי הבנתי שאני רוצה לסדר לעצמי את החיים מוקדם ככל האפשר. היה חשוב לי לחסוך כסף ולעשות משהו שאני באמת אוהבת. כשהשתחררתי העדפתי להמשיך בכל הכוח ולמנף את כל מה שבניתי מגיל 15, במקום לצאת לטיול של אחרי צבא, ולעשות 'סטופ' לכל ההישגים שהשגתי במהלך השנים".

מה הביא אותך לעולם הציפורניים והטיפוח?

"אמא שלי האלופה היא גם קוסמטיקאית, יש לומר מהראשונות בתחום, מהתקופה של הלקים ה'רגילים'. עוד לפני שנולדתי היא ואחיה פתחו סלון יופי, הוא בתחום עיצוב השיער והיא בתחום הקוסמטיקה. מאז שאני זוכרת את עצמי היא הייתה עובדת שעות על גביי שעות, כדי לפרנס את הבית ואני, פעוטה בעגלה - מצאתי את עצמי איתה מהבוקר ועד הלילה. אפשר להגיד שגדלתי לעולם הזה. הייתי מעסיקה את עצמי במריחת לקים לילדות שבאות עם האמא למניקור, אז אפשר לומר שמגיל 5 אני בתחום.

"לא אשקר ואומר שזה היה החלום שלי מילדות. היו לי חלומות קצת אחרים וגם אותם ניסיתי. בסופו של דבר, החלטתי ללכת בעקבות אמא. עם הזמן נשאבתי לסיפורים של הלקוחות המדהימות שלי, לשיחות הנפש, לתוצאות ולעבודה עצמה - לציפורניים. היום אפשר להגיד שממש התאהבתי במקצוע".

לורן כהן 2. צילום מסך, באדיבות המצולמים
לורנכו ניילס/באדיבות המצולמים, צילום מסך

אילו טיפולים אפשר למצוא אצלך?

"עיקר העסק שלי הוא מניקור ג'ל ובנייה. בחרתי להביא לסטודיו בנייה חדשנית ומהפכנית שמשגעת את העולם: 'שיטת הפוליג'ל'. מדובר בתהליך ששומר על הציפורניים הטבעיות ומשווה מראה טבעי, כך שאי אפשר לשים לב שמדובר בבנייה. ביחס לסוגים אחרים, היא גם סופר חזקה! את השימוש בדבק שעלול להרוס את הציפורן ובעל ריח מאוד חזק ולא נעים, מחליפה המדבקה, שגם מאפשרת יצירת תבנית לציפורן.

"בנוסף אני מטפלת גם בהשלמת ציפורן שנשברה, דבר שמבטל את הצורך לקצר את כל הציפורניים. אני עושה שימוש ביותר מ-200 גוונים ומציירת בעצמי על כל ציפורן ציורים מיוחדים ודוגמאות מיוחדות. שירות נוסף שאני מציעה הוא עיצוב גבות טבעיות הדבר החשוב ביותר עבורי הוא שמירה על עובי הגבה ואיך לא - שמירה על המראה הטבעי".


נראה כי המראה הטבעי הוא המוטו שלך...

"בהחלט! אצלי לא תראי ציפורניים מאוד ארוכות או את המראה המלאכותי המאולץ והצעקני. אני דוגלת במראה האסתטי והנקי ובקו אלגנטי וטבעי".

איפה את רואה את עצמך בעוד 5 שנים?

" החלום שלי הוא לעבוד בסטודיו גדול יחד עם האמא המדהימה שלי. זה משהו ששתינו שואפות אליו, מאז שהייתי קטנה, לפתוח סטודיו גדול בו כל אחת מאיתנו מציעה את שירותיה בהתאם לתחום ההתמחות שלה. אני מאמינה שנפתח שני מקומות, האחד בגבעתיים והשני בחיפה ושהשירותים שאנו מציעות יתרחבו ויכללו גם:
• קורסים והשתלמויות
• איפור קבוע (את זה אמא שלי כבר עושה)
• שזירת והרמת ריסים
• טיפולי פנים
ואת כל עולם הציפורניים

יש לך טיפ לצעירות שרוצות להקים עסק?

"תלמדי להעריך את עצמך ואל תתביישי, רק אז תוכלי לעשות הכי טוב את מה שאת עושה. נסי לבחור במקצוע שאת אוהבת, אחרת לא תוכלי להתמיד וליהנות. חשוב גם להיות בקיאה בתחום, כדי שאף אחד לא יוכל להתקיל אותך. ידע הוא כוח.

"גם בעיתות משבר חשוב להמשיך בכל הכוח. קחי לדוגמה את תקופת הקורונה שהשפיעה על כולנו. מהר מאוד דאגתי לשקם את הפגיעה ולהחזיר הכל לקדומות. תקופות הסגר גם דרבנו אותי להשקיע יותר באינסטגרם ולחשוב על פעילויות ועל הנחות, שיעלו ממש בקרוב.. כדאי לעקוב!".


ניתן לקבוע תורים בחיפה (נווה שאנן) ובגבעתיים (ליד הקניון) במספר 052-792-5388

וגם להתרשם מעבודותיה של לורן בעמוד האינסטגרם lorenco_nails

בשיתוף לורן כהן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully