וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוף חטוב ובטן שטוחה? רק עם מריוס אברמוב

בשיתוף מריוס אברמוב

1.3.2021 / 15:01

מריוס אברמוב עסק בספורט כמעט כל חייו, אולם כאשר נפצע בפעילות גופנית במהלך הצבא, הבין שעליו לשנות מסלול. הוא החל ללמוד קורס מדריכי כושר וכיום, הוא מאמן אישי וקבוצתי ויועץ תזונה

מריוס אברמוב, מאמן כושר אישי/אולפן הנבחרים

מריוס אברמוב, ספורטרפיסט המעניק אימוני כושר אישיים וקבוצתיים וייעוץ תזונה. במהלך שירותו הצבאי נפצע בפעילות ספורטיבית וחיפש דרך לבצע את האימונים עם מינימום פציעות ולכן למד קורס מדריכי כושר. לאט לאט התפתח בתחום, למד פיזיותרפיה והחל לעסוק בכך באופן מקצועי.

שאלנו אותו אילו שירותים הוא מעניק במסגרת היותו מאמן כושר:

"בין השירותים השונים שאני מעניק: אימוני כושר אישיים, אימוני כושר לקבוצות, ייעוץ תזונה וייעוץ ספורטרפיסטי".

מכשירי כושר. מריוס אברמוב,
מכשירי כושר/מריוס אברמוב

למי מיועד האימון האישי?

"האימון האישי מיועד להוביל את המתאמן להגשמת מטרותיו מתוך היכולות והכישורים הקיימים בו תוך התערבות ממוקדת וקצרת מועד המתמקדת בהקניית כלים וחיזוק תכונותיו של המתאמן. האימון מאפשר בחירה חופשית של סביבת האימון - בבית, בחיק הטבע או בחדר הכושר".

מהי הייחודיות שלך כמאמן כושר?

"הייחודיות שלי כמאמן כושר טמונה בעובדה שאני מתמחה בספורטרפיה, מה שמאפשר לי לגרום למתאמנים לבצע גם אימונים אינטנסיביים עם מינימום פציעות. בנוסף אני מבצע אימוני כושר לעובדים בחברות עסקיות: מגיע למקום העבודה של החברה ומוציא את העובדים לשעת אימון קבוצתית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מכשירי כושר. מריוס אברמוב,
תכנון חדר כושר/מריוס אברמוב

מהן התוכניות לעתיד?

"בימים אלו אני מפתח אפליקציה ייעודית לאימוני כושר מרחוק - תקופת הקורונה לימדה אותנו שצריך להתאים עצמינו למצב וכרגע במסגרת הריחוק החברתי אפשר לבצע אימונים מקצועיים בהדרכת מאמן גם מרחוק. פרויקט נוסף שאני מקים בימים אלו הוא ארוחות מזון בריא ממסופרות בקלוריות במשלוח עד לבית הלקוח: מדובר בארוחות שף המוכנות ומותאמות עבור המתאמן בהתאם לצרכי הקלוריות היומיות שלו".

הפרויקט האחרון של מריוס אברמוב הוא ייבוא של ציוד כושר באיכות גבוה והקמת חדרי כושר מאפס לבנייני מגורים, משרדים, חברות וארגונים.

כפי שראיתם, למריוס, יש הרבה ידע ואהבה למה שהוא עושה. אז אם אתם רוצים להצטרף לאימונים שלו, צרו קשר ותתחילו להכין את עצמכם לקיץ.

0525251297

פייסבוק

בשיתוף מריוס אברמוב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully