וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגו פתרונות בניה: בנייה מקצועית ואיכותית

בשיתוף לגו פתרונות בניה

1.3.2021 / 15:00

הצלחה בפרויקט בנייה באה לידי ביטוי באספקת התוצר או המוצר, כאשר החשיבות של בחירת חברת בניה בעלת ניסיון היא קריטית. יצאנו לשטח לבדוק אצל מי תזכו לראש שקט מרגע חתימת החוזה ועד קבלת המפתח

לגו פתרונות בניה. יח"צ,
לגו פתרונות בניה/יח"צ

אנו סמוכים ובטוחים כי בניית בית חדש או לחלופין, משרד חדש, צריכה להיות חוויה מהנה וייחודית. פרויקט בנייה נכון בא לידי ביטוי בניהול של כלל הפעולות הנדרשות, במסגרת זמן מסוימת ובמסגרת תקציב עליו הוחלט מראש. חברה אשר פועלת בהתאם לחוק ולתקני הבנייה, כזאת שתנהל לכם את הפרויקט, חייבת להיות מנוסה, אמינה, מקצועית ומרשימה, זאת לאור העובדה שהדבר יעניק לכם הצלחה ובעיקר שקט נפשי.

צוות הנבחרים שלנו סקר לאחרונה את תחום הבנייה ונתקל במספר שגיאות בסיסיות שעולות בהרבה פרויקטים של מבני מגורים. קל מאוד להימנע מהטעויות הללו אם שמים אליהן לב כבר בשלב הראשון של התכנון האדריכלי. יש לציין כי במידה ומפספסים משהו בשלב התכנון הראשוני, עדיין ניתן לתקן בהמשך, אך במחיר של זמן עבודה יקר הן של האדריכל, הן של המתכננים וכמובן שלכם, הלקוחות.

בבואנו לבדוק את תחום ביצוע פרויקטים מצאנו כי לגו פתרונות בניה תעניק לכם את כל התשובות והפתרונות שחשבתם עליהם, וגם כאלה שלא. החברה, בבעלותו של המנכ''ל אלירן טייאר, החלה את דרכה בתחום בשנת 2012 ולאחרונה נכנסה גם לשוק המסחרי. בבדיקה שערכנו מצאנו כי לגו פתרונות בניה משלבת את כל התחומים תחת קורת גג אחת: מהשלב של הכנת השטח והתשתיות, תכנון, הכנת תכניות, תכנון תקציבי לפרויקט, תחילת וביצוע העבודה של כל הגורמים הרלוונטיים, גמר העבודה, קבלת טופס ארבע ולבסוף, מסירת המפתח.

בשיחה שערכנו עם אלירן טייאר, מנכ''ל החברה, הוא אמר: "הרגשנו שבתחום הזה ישנו חוסר אמון גדול מאד בין מה שקורה בשטח לבין מה שהובטח ללקוחות, לכן החלטנו לתת דגש לנושא האמינות - זה הערך המוסף שאנחנו מביאים בחברה שלנו. כמו כן, בשוק המסחרי כל אחד מנסה להציג ללקוח הרבה דברים שנראים לו מובנים מאליהם, אבל כשרוצים לבחור משרדים חשוב שבעל עסק ידע כי הוא צריך להתעסק עם הרבה מאד דברים מסביב ואנחנו, לגו פתרונות בניה, מעניקים את כל השירות הזה, משלב התכנון ועד מסירת המפתח''.

העובדה כי לגו פתרונות בניה מחזיקה מהנדסים, אדריכלים ואנשי ביצוע (אינסטלטורים, שיפוצניקים וכדומה) מהשורה הראשונה, על מנת לתת פתרון מושלם עבורכם, שמה אותם בטופ מבחינת כל מה שאתם צריכים כדי להיות בראש שקט. גם הליך הסגירה מול החברה הוא מאד נוח ולשם כך, אחד מחברי המערכת שלנו יצר קשר עם נציג לגו פתרונות בניה וביקש ממנו לקבל מידע אודות ההליך.

"בצד המסחרי לגו פתרונות נותנת פתרון מלא, משלב התכנון ועד האכלוס, כולל אישורי רגולציה כמו מכון תקנים, כיבוי אש, ביטוחים וכדומה. "המטרה היא לאגד הכל במקום אחד ובחברת לגו פתרונות בניה הלקוחות מקבלים את זה''. אמר אלירן וסיכם: "אנו שואפים להגדיל את העשייה שלנו בתחום המסחרי ולהגיע ליותר משרדים, קליניקות, סופרים, בתי מרקחת וכדומה - יש למה לצפות''.

התרשמנו כי החברה מתמחה בניהול ובקרת פרויקטים, תוך מענה מלא לכל היבט ניהולי בשטח. עבודה מול מהנדסים, אדריכלים וקבלנים משלב תכנון הפרויקט, אישור תכניות לביצוע בנייה ועד לפיקוח על הביצוע של הפרויקט, כלומר בקרה מלאה על כל בעלי מקצוע המעורבים בפרויקט וניהול לוחות זמנים בהתאם ליעדים ותוכנית ביצוע מקצועית.

אז אם אתם נמצאים לפני החלטה גורלית לגבי בניית העסק שלכם או בניית הבית החדש ואתם מחפשים חברה שתעניק לכם את השקט - אין כל ספק כי לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר, בעלויות הוגנות ותוך כדי מתן שירות איכותי ותוצאה סופית לשביעות רצונכם - ''לגו פתרונות בניה'' היא התשובה.

לפרטים: 053-888-3842

מייל: office@legoltd.co.il

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף לגו פתרונות בניה
  • עוד באותו נושא:
  • בנייה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully