וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדרום אמריקה לעסק מצליח: הכירו את מיסטר בסט ביי - מוצרים לבית ולגינה

בשיתוף מיסטר בסט ביי

3.3.2021 / 10:00

מה אתם הייתם עושים אם הייתם נאלצים לחזור לארץ תוך כדי הטיול הגדול לחו"ל? שקד ומאור, צעירים בני 23-24 וחברי ילדות מושבעים, החליטו שאם כבר חוזרים לארץ, אז מגשימים את חלום העצמאות, ופותחים עסק למוצרים מעולים ובמחירים שפויים באמת

מיסטר בסט ביי. רביד לוי,
מיסטר בסט ביי/רביד לוי

"להתחיל את החיים ברצינות"

ניתן לדבר רבות על תקופת הקורונה והשפעותיה על החיים האישים. עבור שקד חדד ומאור זהבי, התקופה אפשרה להם להתחיל את העסק עליו תמיד חלמו: "אני ומאור חברי ילדות, ולפני תקופת הקורונה היינו בכלל בטיול בדרום אמריקה. הקורונה החזירה אותנו, כמו רבים אחרים" מספר שקד.

"חזרנו למצב לא טוב בארץ", משלים מאור, "הרגשנו תחושת פספוס, 'באסה' שהלך הטיול, אבל אחרי שלושה חודשים מצאנו את עצמנו מקימים עסק ופותחים משהו גדול מבחינתנו. מצאנו את עצמנו פותחים עסק, בונים מאפס עסק לחיים, בגיל צעיר ממה שתכננו". "חשבנו בעצם, אם כבר חוזרים לארץ, אז עדיף להתחיל את החיים ברצינות" מסכם שקד.

עשר ביחסי אנוש

שקד ומאור מספרים כי מה שמשך אותם לתחום היה בכלל היחסים עם הלקוחות, והאפשרות לסייע ללקוח שמוצא את המוצר שחיפש במחיר טוב: "תמיד שנינו אהבנו לדבר עם אנשים. אנחנו אוהבים להמליץ, להביא דברים משלנו, מעבר לעובדה שתמיד ידענו שאנחנו רוצים להיות עצמאיים", מספר שקד. "אפשר להגיד שנשאבנו אל התחום המשלב בין כל אלה. התחלנו בעסקאות בודדות, וראינו תוצאות. כשהלקוח מרוצה, זה מאוד מספק עבורנו כמוכרים, בייחוד כשאני יודע שאני מספק מוצרים איכותיים במחיר טוב והלקוח בסופו של יום מבסוט. זו סיטואציית win-win, גם אני מרוויח כשלקוח יוצא מרוצה ויחזור בעתיד, או ימליץ עלינו".

מאור מוסיף: "בייחוד ברגע שנכנסנו לעולם הייבוא, ראינו את המחירים האמיתיים של מוצרים שמוצעים ללקוח במחירים מופקעים בארץ. זה הפריע לי ומפריע לי עד עכשיו גם כלקוח, כשאני מעוניין במוצר שפשוט יקר לי מדי בארץ, כשאני יודע בדיוק כמה הוא עולה למוכר, ועוד לא דיברנו על מחירי המשלוח שהופכים את העסקה ללא כדאית. לכן בין היתר, החלטנו לייבא בעצמנו".

"אנחנו רואים מקרים כאלה ממש כגניבה לאור יום" מסביר שקד. "אנחנו כמובן מעוניינים גם להרוויח, אבל זה לא אומר שלא ניתן לתת ללקוח מחיר שפוי. אנחנו מתעסקים גם בסיטונאות וגם מוכרים ליחידים, ובכל מקרה משתדלים לתת את המחיר הטוב ביותר ללקוח".

מיסטר בסט ביי. רביד לוי,
מיסטר בסט ביי/רביד לוי

הכי כיף להתחדש

"אנחנו מייבאים מלב הסיטונאות כסאות לבית, מנורות לילה, פינות ישיבה, ואפילו מטריות. אנחנו יודעים שגם בתקופת הקורונה הלא פשוטה, הכי כיף זה להתחדש. כיסא מעוצב הביתה שיכניס קצת צבע, פינת ישיבה שתמיד חלמת עליה או מנורת לילה חמודה לילדים היא משהו שיכול ממש יכול להעלות את מצב הרוח" מסביר שקד.

מיסטר בסט ביי. רביד לוי,
מיסטר בסט ביי/רביד לוי

"בעצם זה התפקיד של היבואן. עצם המקצוע, הוא לחיות את השוק, לא דווקא בתחום אחד. לזהות את הצורך בארץ ולהעניק ללקוח את מה שהוא מחפש. המטרה שלנו, היא לאפשר ללקוח למצוא אצלנו מוצרים מגוונים, משום שגם הצרכים שלנו כקונים משתנים ומאוד דינאמיים" מספר מאור.

תמיד קשובים ללקוחות

שקד מספר: "היו לקוחות שנפגעו באמת בגלל הקורונה, ואני מתאים את המחיר לתקופה. כאמור, אנחנו באמת משתדלים לתת מחיר שפוי ולהתחשב בלקוחות. אנחנו יכולים להוריד מחיר לפעמים רק בשביל החיוך של הבן אדם" מסביר שקד.

מאור משלים: "וגם אם בן אדם לא אהב משהו לאחר הרכישה, הכל בסדר. עסקים בסופו של דבר, עושים בין אנשים, בני אדם, גם דרך האתר ובכלל בעסק שלנו".

Mister best buy

טלפון: שקד - 072-3942684 | מאור - 072-3942683

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף מיסטר בסט ביי
  • עוד באותו נושא:
  • ייבוא
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully