וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הנוצץ זהב: התכשיטים המעוצבים של ליאת גלעד

בשיתוף ליאת גלעד

4.3.2021 / 9:15

מעצבת תכשיטי היוקרה ליאת גלעד, מספרת את הסיפור האישי של כל אחד מאיתנו באמצעות זהב, אבני חן והמון אנרגיה ומשמעות. ויש לה גם טיפים מעולים על מה שיקרה בעוד 40 שנה

ליאת גלעד, מעצבת תכשיטים/אולפן הנבחרים

העיניים של מעצבת התכשיטים ליאת גלעד, נוצצות כשהיא מדברת על זהב. מבחינתה, ליטרלי, כל הנוצץ זהב "זה חומר גלם על-זמני, שתמיד יהיה באופנה. הוא לא מושפע מטרנדים ולא מושפע ממגמות. חומר גלם מופלא. מטאפורית, אני מוציאה גרגרים מהאדמה וזה הופך לתכשיט יוקרתי ומרשים. מבחינתי זה פשוט וואו". כבר כמה שנים שהעיצובים של גלעד הפכו לשם דבר. היא מפלרטטת בין טרנדי לקלאסי, מנסה להעביר את הווייב המיוחד שלה לתכשיטים ובעיקר יוצקת סיפור ומשמעות לכל דבר שיוצא לה מהידיים. מבחינתה, התכשיט שאת קונה היום מספר סיפור והוא אמור להיות רלוונטי ומתאים יום אחד גם לנכדה שלך.

בגיל 22, היא חזרה מטיול גדול ובמהרה מצאה את עצמה בצורפות והתאהבה. את האהבה החדשה לקחה ללימודים בשנקר וכבר חמש שנים שהיא מעצבת תכשיטי זהב. "אחד הדברים שמלווים אותי ביצירה זה הרעיון שאני אעצב תכשיט שתענדי היום והנכדה שלך תענוד עוד 40 שנה", היא מסבירה את הקונספט העיקרי שמוביל אותה. "אני מחפשת עיצובים שתמיד יהיו באופנה ולא מושפעת מטרנדים. עיצובים קלאסיים עם טוויסטים שלי, השילוב בין עיצוב קלאסי ועל זמני למקוריות יוצר את השיק הקלאסי עליו אני מדברת הרבה. מבחינתי, תכשיט הוא סימבולי, הוא מלא ברגש והוא זיכרון, זה מה שתשאירי אחרייך. כשאני יוצרת תכשיט אני חושבת על האנרגיה של מי שתענוד אותו , תכשיט חייב להיות מלא באנרגיות משובחות וטובות גם של היוצר".

תכשיטים של ליאת גלעד. אורי לבני צילום תכשיטים,
תכשיטים של ליאת גלעד/אורי לבני צילום תכשיטים

עיצובים קלאסיים עם טוויסט? תסבירי

"לדוגמא פנינה ויהלומים על שרשרת שנקראת גם קלאסיק פוראבר. עיצוב קלאסי בהשפעת ג'קי קנדי שהיא אייקון אופנה מטורף ונתתי לו גושפנקות משלי. אני מחפשת להשתמש באלמנטים מעניינים. למשל, אוהבת מאוד אבני חן וצורות גאומטריות רכות. כבר מימי קדם דיברו על האנרגיות המשובחות והמעצימות של האבנים שמגיעות מהטבע. אני מעצבת תכשיטים עם אבני לידה, שמותאמים לפי המזל האסטרולוגי או התאריך הלועזי. בגדול, כל דבר שיש מאחוריו ערך ומשמעות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
תכשיטים של ליאת גלעד. אורי לבני צילום תכשיטים,
תכשיטים של ליאת גלעד/אורי לבני צילום תכשיטים

בעולם מהיר של טרנדים מידיים, יש מי שעוד מחפש משמעות?

"יכול להיות שאנשים פחות עוצרים לשים לב, אבל תחשוב על זה - תכשיטי זהב לא קונים כל יום ויש לזו ערך. הסלוגן שלי הוא 'תכשיטים לרגעים המרגשים בחיים'. אני עוברת עם הלקוחות אירוסין, נישואים, לידה ראשונה, לידה שנייה וגם סיפורים עצובים. אני חלק מהחיים שלהם. מגיעות אליי בנות עם תכשיט של סבתא שבור ומפורק ואני שומרת על האבנים ויחד אנחנו מעצבות משהו חדש לגמרי. מי שמתחבר לתכנים שלי. גם רוכש מהמקום הזה של משהו להעביר הלאה לדור הבא. כילדה הייתי מפשפשת בתיבה של סבתא לחפש אוצרות ומדיינת מה אקבל יום אחד. התכשיטים שלנו מספרים את סיפור חיינו והם יישארו כאן דורות שלמים אחרינו".

תכשיטים של ליאת גלעד. אורי לבני צילום תכשיטים,
תכשיטים של ליאת גלעד/אורי לבני צילום תכשיטים

המותג שלה לא זול. תכשיטי זהב ויהלומים, הכל מיוצר לפי הזמנה. "אני לא מפעל שמייצר בכמויות", היא אומרת. "לתכשיטים שלי יש צביון מיוחד. מלבד היותי מעצבת אני גמולוגית מוסמכת, אני בוחרת יהלום-יהלום, אבן-אבן, כל הזמן מתחדשת, מוסיפה עוד קולקציות ומרגישה שהלקוחות מתחברים לווייב ולסגנון". אפשר לתאם איתה פגישה אישית ולהגיע לסטודיו במושב יציץ לטובת עיצוב תכשיט מאפס, שיפוץ תכשיטים קיימים (עם אפשרות להזדכות על הזהב) או סתם להתרשם ולהתייעץ. חשוב להדגיש שליאת עושה משלוחים לכל הארץ והעולם ניתן להכנסת לאתר ולהתרשם.

הקורונה, היא מספרת, לא עצרה את עולם התכשיטים. להפך. החיים לא נעצרו, רק היכולת לחגוג את האירועים המיוחדים שלנו. "כשאי אפשר לטוס ואי אפשר לעשות הפקות, אנשים מרגישים צורך להנציח את האירוע על ידי תכשיט. אולי במובן מסוים זה מפצה על העובדה שאי אפשר להיפגש ולחגוג. בגלל הקורונה, פתאום קיבלתי בקשות לעיצובים אישיים לגברים. התחלתי לייצר תכשיטי גברים".

עם כל הכבוד לכם, גברים, לליאת גלעד יש מסר חזק של העצמה נשית. בשנה שעברה עיצבה תליון מיוחד ליום האישה הבינלאומי - מצפן מזהב ומסביב טקסטורה שיוצרת את כיתוב WW- wonder woman. התליון הפך ללהיט במיוחד בקרב הקהל האמריקאי. "בכל אישה יש וונדרוומן ואם תתחברי למצפן הפנימי, תגיעי רחוק", היא טוענת. לקראת יום האישה הבינלאומי שיחול בקרוב, היא עיצבה פריטים נוספים לקולקציה עם מסרי העצמה.

"לא משנה מה את לובשת, משנה מה את עונדת", היא ממשיכה. "גם אם את לובשת שמלה קטנה שחורה קלאסית - LBD - ושמה את התכשיט הנכון, זהו! את הכי בולטת ונוצצת בעולם. מספיק לדעת איך לתכשט וזה עושה אפקט וואו. למשל, כמה שכבות של שרשראות. השילובים הללו, שמחליפים את הגורמט המסיבי, הם הדבר הכי חם עכשיו. כבר לא רואים בנות עם שרשרת אחת, אלא שלוש עד שש באורכים שונים. זה מגניב ושיקי ועדיין שומר על הקלאסיות. אני תמיד מחפשת את השילוב בין השיק לקלאסי".

תכשיטים של ליאת גלעד. אורי לבני צילום תכשיטים,
תכשיטים של ליאת גלעד/אורי לבני צילום תכשיטים

איך עושים את החיבור הזה?

"זה קשה, אבל מרגש. צריך להיות עם יד על הדופק. אני פשניסטה בעצמי, מנויה למגזיני אופנה, צופה בתערוכות ועוקבת אחרי מה שהולך. עיצובים קלאסיים עם טוויסטים בשילוב אלמנטים עכשוויים נותנים יחד בולטות ונוכחות. למשל, יש עכשיו טרנד מטורף של עיניים. עיצבתי חמשיה סוגים שונים של תליונים שאני משוכנעת שיישארו אופנתיים גם בעוד 40 שנה".

תכשיטים של ליאת גלעד. אורי לבני צילום תכשיטים,
תכשיטים של ליאת גלעד/אורי לבני צילום תכשיטים

מה מייחד אותך?

"הרבה דברים ובראשם האמונה שיש שפע בעולם ושהכל מתחיל ונגמר בסטייט אוף מיינד שלנו. האמונה שהכל אפשרי אם תתחברי לעצמך ותאמיני. זה מלווה אותי כל הזמן בבניית המותג שלי ובשאיפה קדימה. מבחינת היצירה עצמה החיבור לאנרגיות טבעיות, שימוש באבנים ובחומרים טבעיים בלבד שמלאים באנרגיית הבריאה.

"כשאני יוצרת תכשיט, אני חושבת על האנרגיה שהוא מעביר למי שתענוד אותו, החיבור בין הגוף לנפש, בין החומר לרוח וזה השילוש הקדוש בעיניי. כשליוצר יש אנרגיות טובות, אתה כלקוח מקבל פיס מהמם. אני מחוברת לאדמה, אוהבת מה שיש בטבע ומכניסה את כל האלמנטים הללו ליצירות שלי. החיבור של חומרי הגלם הממלאים באנרגיות טבעיות את הגוף ואת הנפש היא עצומה וכשהכל מתחבר יחד זאת יצירה מושלמת".

ויש לה גם מסר שחשוב שתחשבו עליו בפעם הבאה שאתן או אתם הולכים לקנות תכשיט: "תכשיטים באים לספר סיפור. הם מלאים רגש. הם זיכרון משמח. הם מה שנשאיר אחרינו לאנשים שאוהבים אותנו. הם מספרים את הסיפור האישי של כל אחד מאיתנו והם יישארו כאן הרבה אחרינו".

אפשר למצוא את ליאת ב- 0522333618 או במייל info@liatgilad.co.il

הזמנות, פרטים וקביעת פגישה באתר

עיצובים מהממים של ליאת בעמוד האינסטגרם שלה

חפשו את ליאת גלעד גם בפייסבוק

בשיתוף ליאת גלעד
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully