וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי שישב על הגדר ישלם יותר"

בשיתוף א.א. נדל''ן

28.2.2021 / 16:31

למרות משבר הקורונה, שוק הנדל"ן בעלייה ואם תהיו עקביים תגלו שהוא טומן בחובו הזדמנויות מפתיעות בהחלט, הזדמנויות שצריך לקחת עם משרד תיווך מקצועי - הכירו את א.א. נדל''ן

אילן טבצ'ניק. שרון אלדר,
אילן טבצ'ניק/שרון אלדר

אזור המרכז, בעיקר תל אביב, רמת גן וגבעתיים, הפך בשנים האחרונות למוקד משיכה עבור משקיעי נדל"ן רבים. המחירים האטרקטיביים, הפיתוח של האזור כולו, ולא רק של תל אביב עצמה, הופכים את האזור ליעד נחשק, המתחרה ביעדים אחרים בארץ. כך שעסקת נדל''ן כזאת טומנת בחובה אפשרויות שלא כדאי לפספס.

אנשי צוות הנבחרים שלנו בדקו לאחרונה את שוק הנדל''ן במרכז הארץ ומצאו כי מאז הקורונה או בגללה, אנשים שבאמת צריכים לקנות - קונים. כמובן שבמקרים מסוימים בלבד אנשים שיותר לחוצים מורידים מעט מחיר, אך לאחר מספר שיחות עם יזמים, משקיעים, בעלי דירות וסוכנים, הגענו למסקנה כי תהליך עם סוכן נדל''ן מנוסה עשוי להביא אתכם לתוצאות מידיות עם העסקה הבאה שלכם.

הכירו את א.א נדלן, משרד בוטיק שהוקם בשנת 2010 על ידי אילן טבצ'ניק. משרד התיווך שלו מתמחה בעסקאות קניה ומכירה של נכסים למגורים בערים תל אביב, רמת גן וגבעתיים. אחד היתרונות שמצאנו במשרדו של אילן טבצניק בא לידי ביטוי בכך שהוא נותן מענה לכלל הצרכים של העסקה, החל מעורך דין, שמאי, אדריכל, קבלן שיפוצים ,יועץ משכנתאות, צלם מקצועי של נכסים ועוד אנשי מקצועי שעובדים באופן קבוע עם המשרד - ONE STOP SHOP לכל דבר וענין.

פרט לכך, העובדה כי א.א נדלן מקפיד לטפל באופן בלעדי ומקצועי בקשת רחבה של נכסים העניקה לו נקודות זכות נוספות בבדיקה שלנו. בשיחה שערכנו עם הבעלים, אילן טבצניק הוא פרש בפנינו את משנתו: "המוטו של המשרד הוא להקשיב ללקוח, מאחר וכאשר עושים עסקאות שמשרתות את רצון הלקוח בצורה הכי אמינה, מקצועית, בשקיפות מלאה ועם הרבה סבלנות יש תוצאות".

אילן טבצ'ניק. שרון אלדר,
אילן טבצ'ניק/שרון אלדר

איך זה בא לידי ביטוי?

"ניקח לדוגמה לקוח שרוצה לרכוש נכס. המטרה שלי היא לא 'לטייל' איתו, אלא להוביל איתו לדירות שהפוטנציאל שהוא יקנה אותן גבוה. זה מתבטא בהכנה מראש מול הלקוח כאשר אני יורד איתו לפרטים הקטנים ועושה שילוב בין התקציב שלו לרצונות והצרכים שלו. כשאני עורך את כל הדברים הללו ביחד אני יודע לאיזה דירות לקחת את הלקוח אם סיכוי טוב שהוא ירכוש אחת מהן. אני מדגיש ללקוחות שאני חזק בלהגשים חלומות ולא פנטזיות''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ומה לגבי אלו שמוכרים?

"כשמוכר מסכם איתי לשווק את הנכס שלו בבלעדיות-שלב ראשון אני מחבר אותו לעו''ד שיבדוק עבורו את כל נושא המיסוי, בין אם זה היטל השבחה או מס שבח. במקביל אני עורך תעודת זהות לנכס - בודק את הנכנס מבחינה משפטית ותכנונית, בשיתוף עו''ד ושמאי. אלו הם שני פרמטרים עיקריים שמשפיעים על שווי הנכס כי בלי בדיקה שלהם זה כמו לירות באוויר - אם אתה לא עושה את זה לפני, אז אין אחרי ועסקאות לא נסגרות חשוב לציין כי להכין נכס למכירה זה אומר גם מבחינה ויזואלית לעשות שיפורים קטנים, שגורמים ללקוח יותר נוחות להסתובב בנכס. ככל שאני מכיר ויודע על הנכס השיווק יהיה יותר ממוקד - המטרה היא לא להביא 20 לקוחות שיטיילו בדירה אלא 5-7 לקוחות עם פוטנציאל גבוה לסגור עסקה. ברגע שיש גורם אחד שמעביר מידע בצורה שקופה ונכונה, ומצד שני בורר את הלקוחות, זה המתכון לעסקה מהירה ונכונה''.

בנוסף, בתחום הנדל''ן יש אמור הרבה מאד תופעות ואחת מהן היא מחשבוני השווי לדירות השונות. ביקשנו מאילן להתייחס לתופעה והוא השיב: "אני שואל את עצמי איך אפשר להעריך דירה אם לא ראית אותה או בדקת את הנושא המשפטי והתכנוני של הנכס? חשוב לי לומר כי שווי נכס לא אומדים לפי ממוצע או סטטיסטיקה אלא לפי השווי האמיתי והריאלי שלו, ולא רק מול עסקאות שנעשו באותו אזור".

אילן טבצ'ניק. שרון אלדר,
אילן טבצ'ניק/שרון אלדר

מוקד משיכה

בשנים האחרונות הפך אזור המרכז למוקד משיכה עבור משקיעי נדל"ן ואזרחים רבים אשר רוצים לשדרג את איכות החיים שלהם. אפשר למצוא בו לא מעט דירות למכירה, חלקן במסגרת פרויקטים בבנייה, התחדשות עירונית ועד דירות יד שנייה. אין ספק כי למרות משבר הקורונה, שוק הנדל"ן בעלייה. אמנם המשבר לא פסח עליו, אבל אם תהיו עקביים תגלו שהוא טומן בחובו הזדמנויות מפתיעות בהחלט.

ביקשנו מאילן טבצניק להתייחס לנושא המשבר והוא השיב: "חשבתי שייקח לאנשים חודשיים אחרי הסגר הראשון לחזור לשוק, אבל מתברר שלקח רק שבועיים. אנשים יצאו כמו מלוע של תותח. נסגרו לא מעט עסקאות בחצי השנה האחרונה. כמות הביקושים גבוהה מאוד, אף יותר מאשר התקופה שלפני הקורונה. המשקיעים חזרו בגדול - בעקבות הפחתת מס הרכישה על דירה שניה, לא מעט אנשים מעדיפים להשקיע בקירות ולא בבורסה ולהיות תלויים בנגיף כזה או אחר. זאת תקופה מומלצת לרכוש נכסים ומי שישב על הגדר ישלם יותר. בעלי הנכסים, אם אתם רוצים לעשות עסקה טובה ומהירה, רק דרך מתווך ובבלעדיות".

אז אם אתם עדין מתלבטים, זה הזמן להפסיק. א.א. נדל''ן תשיג עבורכם את המחיר הטוב ביותר במינימום זמן ומקסימום איכות.

לפרטים: 052-807-4141

מייל: ilan.tabchnik@gmail.com

פייסבוק

בשיתוף א.א. נדל''ן
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully