וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החופשה הכי מיוחדת בישראל עם "צור בטבע"

בשיתוף "צור בטבע"

28.2.2021 / 16:10

חולמים על חופשה מיוחדת באמת בארץ? הכירו את "צור בטבע", עסק להשכרת קרוואנים נגררים לחופשה בתנועה

צור בטבע, השכרת קראוונים/אולפן הנבחרים

"צור בטבע" הוא עסק חדש יחסית שהוקם לפני כחצי שנה. מוריה צור ובעלה אנשי טבע, אוהבים נורא לטייל במקומות שונים וחיפשו קרוואן בתקופת הקורונה כדי לנצל את הזמן לטייל בארץ. כאשר ראו שאין מספיק היצע בתחום, החלו להתעניין בהקמת חברה להשכרת קרוואנים.

ביקשנו ממוריה צור, לספר לנו על החברה:

"הקרוואנים מעניקים אפשרות לחוות חופשה שונה ממה שהורגלנו - חופשה בתנועה, לעבור מיעד ליעד בקלות ולא להיות מוגבלים ליעד אחד".

לרשותם קרוואנים חדשים בסטנדרטים אירופאים עם דגמים ייחודיים, מעוצבים בטוב טעם.

מוריה ממשיכה ומספרת:

"מדובר בקרוואן נגרר שמתלבש על הרכב ונוסעים איתו בכל רחבי הארץ וכך ניתן ליהנות מחופשה בתנועה. ההזמנה מתבצעת דרך הטלפון כולל צפייה בקטלוג הקרוואנים -ניתן להזמין לפי מספר לילות".

דגמי הקרוואנים כוללים: שלושה דגמים אירופאים - אחד של שבעה מקומות ואחד של ארבעה מקומות, ודגם אחד ישראלי שניתן לגרור על רכב קטן. בנוסף לעיצוב הסטנדרטי של הקרוואן, הם מפנקים את הלקוחות בצלייה שמותאמת לקרוואן, כיסאות קמפינג, שולחן קמפינג ואפילו גז לבישול.

כיצד הגעתם לרעיון לפתוח חברה להשכרת קראוונים?

"ענף הקרוואנים פורח כיום - ישנם המון מקומות תיירותיים עם חניונים מסודרים. ניתן להשכיר דרכינו גם גנרטור וכך לא תלויים בחניונים מסודרים. "צור בטבע" מציעים מחירים אטרקטיביים מאוד במטרה להנגיש את עולם הקרוואנים לציבור הרחב, לא רק לאנשים שיש ברשותם המון כסף אלא לכל מי שמעוניין בחופשה שונה".

אז אם גם לכם מתחשק טיול לא שגרתי, ואתם רוצים לוותר על מלון או צימר וליהנות מחוויה אותנטית, זה הזמן להשכיר קרוואן מ"צור בטבע" ולהכיר מקרוב את הנופים המרהיבים של ישראל.

0548321046

אתר

בשיתוף "צור בטבע"
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully