וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונים או מוכרים נכס יוקרתי? בואו להרגיש בבית

בשיתוף קבוצת מ.מ.מ נדל"ן

28.2.2021 / 14:53

נכסי יוקרה הם נכסים יוצאי דופן בשוק הנדל"ן הישראלי, וכך גם אופן הטיפול בהם, המחייב ניסיון, מקצועיות והיכרות עמוקה עם האזור הרלוונטי, האוכלוסייה, תוכניות הבנייה, התב"ע המקומית ועוד. ענת ותמיר מינץ, שהקימו לפני 25 שנים את "קבוצת מ.מ.מ נדל"ן", מספרים על כך

ענת נדלן 1. עמית סופר,
יותר ממשרד תווך נדל"ן סטנדרטי. ענת ותמיר מינץ/עמית סופר

שוק הנדל"ן בישראל הוא שוק רחב ודינמי, כאשר בהתאם לסוג הנכס משתנה מאוד גם אופיים של השיווק והתיווך המתאימים לו. בתוך השוק הזה, נכסי היוקרה הם נכסים יוצאי דופן, המחייבים גם תהליך שונה לחלוטין הדורש התמחות ומקצועיות ייחודית, לצד הרבה מאוד עבודת שטח והיכרות עם האזור המדובר והאוכלוסייה המתגוררת בו.

מי שמתמחים בדיוק בנכסים יוקרתיים כאלה הם בני הזוג ענת ותמיר מינץ, בעלי "מ.מ.מ. נדל"ן", חברה הממוקמת בכפר שמריהו. השניים, "זוג בחיים ובעבודה שסופר משלימים אחד את השנייה", עוסקים בתחום תיווך הנדל"ן באזור כפר שמריהו, רשפון, הרצליה פיתוח, המרינה, נוף ים, הרצליה ב' וארסוף. אנחנו מאוד ממוקדים באזור הזה, כדי להיות הכי מקצועיים שאפשר.

"הצוות מונה סה"כ 10 סוכנים, כולם כמובן עברו הכשרות מקצועיות, כשכל אחד מטפל, מתמחה ומתמקצע באזור אחר בתוך הרדיוס הכללי שלנו. אנחנו יודעים לייצר מצב שבו כל סוכן יודע בדיוק מה קורה באזור שלו מבחינת הנכסים שנמכרו, או למה היה לנכס מסוים מחיר כזה או אחר ועוד. הסוכנים, וגם אנחנו כמובן, מכירים את הניואנסים הכי קטנים של כל עסקה באזור, מצויים בתב"עות המקומיות ושולטים היטב במידע הרלוונטי.

קבוצת "מ.מ.מ נדל"ן קיימת כבר 25 שנים, משנת 1995. מספרת ענת, "בשבע השנים האחרונות, שבהן גם אני שותפה מלאה בהכל, התמקמנו גם כמשפחה וגם המשרד בכפר שמריהו והתמקדנו בעיקר בתחום תיווך הנדל"ן".

"המשרד שלנו ממוקם בצומת אסטרטגית, ברחוב החורש 1 פינת רחוב המעפילים כפר שמריהו, המיקום יוצר חשיפה רחבה לקהל לקוחות פוטנציאליים מהאזורים הסמוכים ומצב שבו גם לקוחות פשוט נכנסים למשרד, וכמובן זוכים ליחס VIP כמו כל לקוח שלנו. בנוסף, יש לנו שלט לד מעל המשרד אשר בו ניתן לראות את הנכסים הרלוונטיים".

בהתאם לאופי האזור שבו הם מתמחים, סוגי הנכסים שבהם מטפלים "מ.מ.מ נדל"ן" הם בעיקר נכסי יוקרה, בתים פרטיים, קרקעות ונחלות. "יש לנו הרבה מאוד נכסים שאנחנו מטפלים בהם בבלעדיות, אומרים ענת ותמיר, "וכשאנחנו מטפלים בנכס בלעדיות אנחנו מתחייבים להשקעה עצומה, כולל בכוח אדם ובמשאבים רבים לשיווק הנכס, בכדי לעשות הכל ולהצליח למוכרו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ענת נדלן 2. עמית גירון,
נכסים בבלעדיות והיכרות עמוקה עם האזור. בית פרטי בהרצליה פיתוח בבלעדיות של קבוצת "מ.מ.מ נדל"ן"/עמית גירון

לנוכח ההיכרות העמוקה של בני הזוג מינץ ואנשי המשרד עם האזור, פונים אליהם מטבע הדברים גם בעלי הבתים שרוצים למכור וגם לקוחות המעוניינים בקניית נכס. "כאשר מדובר בנכסי יוקרה, בדרך כלל הלקוחות מבינים שתיווך הוא לא משהו שאפשר בלעדיו", מסבירה ענת, "זו לא דירת קבלן של שלושה חדרים שמיועדת להשכרה. יש כאן המון דברים שצריך לדעת מעבר וצריך להיות מקצוענים אמתיים ולהכיר לעומק את השטח, את זכויות הבנייה ואת התב"ע, שגם הן משתנות מחלקה לחלקה. "מי שמחפש נכס יוקרה ירצה גם שירות כמו שלנו ולא ינסה לחסוך בזה, אנחנו מביאים את המקצוענות והידע בכל מה שקשור לנדל"ן באזור. אנחנו מטפלים גם במכירה וגם בקנייה ולרוב סוגרים עסקאות כאשר אנחנו מייצגים את שני הצדדים, אבל בהחלט פתוחים לשיתופי פעולה עם קולגות ומשרדים נוספים".

"כמובן שאנחנו גם סופר דיסקרטיים. העסקאות כאן הן עסקאות יקרות מאוד, אנשים מעוניינים בדיסקרטיות מלאה ואנחנו יודעים לעשות את זה הכי טוב שאפשר. השירות אצלנו הוא מעל הכל, ואפשר לדבר איתנו כל הזמן, סביב השעון".

"אנחנו תופסים את עצמנו קצת יותר ממשרד תיווך סטנדרטי. יזמי נדל"ן. שאנחנו מדברים על עסקאות אנחנו יודעים לרדת לרזולוציות מאוד ממוקדות. שיחות משמאים המתייעצים עמנו לגבי הערכת שווי של נכסים באזור שלנו, הנו עניין שגרתי".

מעבר ליתרון הגלום בעובדה שענת ותמיר "חיים, אוכלים ונושמים" את הנדל"ן באזור, הם מספקים גם ליווי צמוד בכל שלבי המשא ומתן עד לרכישת הנכס. "ניהול הליך מכירה בכלל, והליך המשא ומתן בפרט, דורשים מומחיות בפני עצמה. מאות עסקאות שנוהלו בהצלחה, סייעו לנו לפתח ולחדד יכולות גם בתחומים אלה", הם אומרים, "וכך גם בתהליך שקורה אחרי שהמשא ומתן הסתיים והצדדים הסכימו ולחצו ידיים, אז מתחילה סאגה גדולה ומשמעותית בין עורכי דין, שגם אותה אנחנו יודעים לעזור ללקוחות שלנו לצלוח.

"שלב עורכי הדין קורה אחרי שהמשא ומתן הצליח ויש הסכמה על המחיר ועל התנאים מסחריים. אז צריך להתחיל לטפל בביורוקרטיות שונות, בבעיות שצצות וכולי, ולסגור את כל הפרטים, גדולים וקטנים. אנחנו כמובן שם עבור הלקוחות שלנו, כדי לטפל בכל דבר ולספק את המידע הדרוש לכל הצדדים כדי להגיע לפתרונות הטובים ביותר".

ענת נדלן 3. בן אזולאי,
ליווי צמוד עד לרכישת הנכס. אחוזה למכירה בכפר שמריהו בשיווק בלעדי של "מ.מ.מ נדל"ן/בן אזולאי

עוד ערך מוסף שמביאה החברה ללקוחותיה הוא מקצועה של ענת - מעצבת פנים. "הרבה פעמים זה מאוד נדרש ועוזר, כי אני יודעת להראות ללקוחות את הפוטנציאל הגלום בנכס מסוים, ואיך כדאי להם להשביח אותו מבחינה עיצובית ולהתאים אותו לצרכיהם החדשים", היא מסבירה, "כמובן שאנחנו עוזרים גם בתהליכי שיפור ושיפוץ בתים, והרבה פעמים אנשים קונים רק את הקרקע ומתחילים תהליך בנייה, ואז אנחנו יודעים לחבר אותם לאנשי מקצוע כמו אדריכלים, מפקחים, קבלנים ועוד".

לסיכום, מדובר במשרד מנוסה שחושב מחוץ לקופסא ומוצא פתרונות יצירתיים המשדרגים את ערך הנכס ומאמין ביצירת הזדמנויות, ולא בהמתנה שיקרו מעצמן.


052-222-2188

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף קבוצת מ.מ.מ נדל"ן
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully