וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

S Diamond - כך בוחרים כיום תכשיטים בישראל

בשיתוף S Diamond

28.2.2021 / 12:58

מאז ומתמיד עולם התכשיטים והיהלומים היה ענף שלעולם לא עומד במקום, כאשר הוא מייצר טרנדים חדשים כל כמה שנים

S Diamond. יח"צ,
S Diamond - סהר רחום/יח"צ

האחרון שבטרנדים שיצר ענף היהלומים, הוא סגנון הקנייה של לקוחות אשר מעוניינים להתחדש או לרכוש ליקיריהם תכשיטים שונים, טבעות, שרשראות, עגילים, צמידים ועוד, אם מכסף או זהב, משובצים ביהלומים או אבני חן. אם בעבר הלקוחות השונים היו נוהגים לשוטט בין חנויות התכשיטים על מנת לבחור את המתנה החדשה שלהם, כיום החיפוש מתחלק בין שתי אפשרויות נוחות בהרבה.

האפשרות הראשונה היא על ידי גלישה באינטרנט וכניסה אל חנויות אונליין, כאשר באלו ניתן לקבל את כל המידע הדרוש על הסגנונות השונים, צבעים, ומחירים של התכשיטים, אז להרכיב את הכל בהתאמה אישית, ולהזמין. האפשרות השנייה, פופולארית גם כן, היא יצירת קשר עם איש מקצוע, יהלומן או גמולוג, העברת המידע המדויק לגבי התכשיט הנחשק שאתם מבקשים לעצמכם. איש המקצוע יעשה את כל עבודת השטח עבורכם, עד קבלת התכשיט האיכותי ביותר עד לדלת ביתכם.

ביקשנו לגלות יותר על סגנון רכישת התכשיטים ויהלומים בימים אלו. לשם כך, מפיק מדור "הנבחרים" יצר קשר עם אחד השמות העולם בתחום זה, סהר רחום, יהלומן, גמולוג והבעלים של החנות האינטרנטית לתכשיטים "S Diamond", על מנת לשמוע יותר על היתרונות הרבים בכל הנוגע לרכישת תכשיטים בדרך החדשה.

סהר רחום - נעים להכיר

סהר רחום, בן 25 הוא גמולוג במקצועו. אל עולם התכשיטים ויהלומים נכנס לפני כשנה, ובזמן הזה הספיק לייצר לעצמו קשרי עבודה וקשרים אישיים, עם היהלומנים הבכירים ביותר בארץ, וכיום, את הידע וקשרים שצבר, הוא מביא לידי ביטוי עבור קהל הלקוחות שלו, כאשר מייצר עבורם את החלומות, דרך התאמה אישית של תכשיטים.

S Diamond. יח"צ,
S Diamond/יח"צ

תהליך הבחירה של תכשיט

שאלתי את סהר, מה השלבים שאותם בודק ביחד עם מי שמבקשים לייצר דרכו תכשיט בהתאמה אישית, הוא פירט: "כאשר לקוחות מבקשים את השירות שלי, אם דרך שיחת טלפון או פגישה אישית, אני עובר איתם על מספר סעיפים, כדי שנוכל לבנות את התכשיט המתאים.

תקציב - קודם כל חשוב להגדיר את התקציב אותו רוצים להשקיע בתכשיט. היתרון בעבודה מול איש מקצוע כמוני, זו העובדה שאני חוסך עבור הלקוחות שלי את פערי התיווך. מאחר ואני לא פועל כמו חנות רגילה, אלא חוקר ומשיג את היהלומים לדוגמא, היישר מהיהלומנים עצמם, יש באפשרות הלקוחות לקבל תמורה איכותית יותר על כספם.

גודל יהלום - כאשר אנשים מבקשים להוסיף יהלום לטבעת, שרשרת, צמיד או עגילים, תמיד יש את ההתלבטות, באיזה גודל לבחור. לי אישית פחות משנה הגודל, אלא האיכות של היהלום. אני כמובן נותן את עצתי, אולם בסופו של דבר כל אחד וטעמו האישי.

צבע היהלום - צבע היהלום מתאר את רמת השקיפות שלו. כדאי לדעת, ככל שיהלום שקוף יותר כך הערך שלו עולה.

ניקיון היהלום - קיימים יהלומים ברמות ניקיון שונות, במסע החיפושים שלי אני דואג להגיע ליהלומים עם הצבע ועם הניקיון האיכותיים ביותר.

צבע המתכות - קיימים שלושה צבעים של מתכת, צהוב, לבן, אדום, גם כאן זה עניין של מחיר וטעם".

למדתי, כי לאחר התהליך הראשוני מול סהר, הלקוחות מקבלים סקיצה וסרטון הדמייה, דרכו יכולים לראות כיצד התכשיט יראה בשלב הסופי. כך שכל השינויים יכולים להיעשות עוד קודם לתחילת העבודה עצמה, בהקשר של גודל, צבע, מספר היהלומים אשר משובצים בתכשיט ועוד.

על מנת לאמת את כל הפרמטרים שסהר רחום מציע, בסיומה של הרכישה ועם קבלת התכשיט, הוא מעניק גם תעודה גמולוגית שמציינת ומאשרת את כל הפרמטרים השונים של איכות התכשיט ויהלומים.

S Diamond. יח"צ,
S Diamond/יח"צ

לקוחות מספרים

ביקשתי לשמוע את חוות הדעת של לקוחות של סהר רחום באופן אישי, ויצרתי מולם קשר טלפוני, שני כהנא סולימני העידה: "אני קונה המון תכשיטים ויהלומים, אבל לאחר רכשתי אצל סהר טבעת בעיצוב אישי, אני יכולה להגיד בפה מלא כי אין עוד שירות כזה בארץ, יחס אישי שאין שני לו. סהר הגיע עד אליי הביתה, על מנת לעצב איתי ביחד, לקחת מידה מדוייקת של האצבע עבור הטבעת, פשוט מעולם לא נתקלתי בשירות כזה. ולגבי איכות היהלומים שבסופו של דבר הם הכי חשובים, מדובר באיכות הכי גבוהה שאני נתקלתי בה".

ארז ש. העיד גם הוא: "אני יכול להגיד שזה היחס הכי טוב שקיבלתי עד היום בכל הנוגע לרכישה של תכשיטים. רציתי לעצב לעצמי צמיד, והיה לי עיצוב מסוים בראש אותו ביקשתי להביא לידי ביטוי. עברתי במספר חנויות תכשיטים קודם לכן, וכולם ניסו למכור לי משהו שהוא מוכן. סהר היה היחיד שהסכים להיכנס לראש שלי, על מנת לייצר עבורי בדיוק את הצמיד שרציתי בדיוק, ולכן מעתה והלאה הוא איש המקצוע היחיד שאליו אני אפנה בעתיד".

סהר רחום - שיתופי פעולה

ביקשתי מסהר רחום לפרט לי קצת יותר על הפעילות שלו, שבזכותה הוא מהווה תחליף יעיל, זול ונוח יותר, מאשר חנות תכשיטים רגילה: "ברור שהדבר הכי פשוט הוא לגשת לחנות תכשיטים רגילה, לבחור טבעת, שרשרת, צמיד או עגילים ממה שרואים על המדפים, לשלם ולקחת בו במקום את התכשיט הנבחר. אבל, אני יכול להגיד כי מתוך ההיכרות שלי עם השוק, בחנויות לא מוצאים את האיכות הגבוהה ביותר של יהלומים, למשל, והמחיר תמיד יהיה יקר יותר, לעיתים בצורה משמעותית.

"כאשר לקוח מבקש ממני תכשיט בהתאמה אישית, אני עושה מעל ומעבר על מנת למצוא עבורו את האבנים ברמה, בניקיון ובצבע הכי גבוהים, ואני עובד רק עם יהלומים טבעיים, שום דבר אחר לא. בין היתר אני עובד בשיתוף פעולה צמוד עם יהלומן שיש לו ותק של 4 דורות בתחום, אליהו זיקרי, ועובד גם עם אחרים, ושיתופי הפעולה הללו בסופו של דבר באים לטובת הלקוח הסופי, מבחינת נוחות, מחיר ואיכות".


S Diamond - יצירת קשר

טלפון: 054-4816569

אינסטגרם

בשיתוף S Diamond
  • עוד באותו נושא:
  • יהלומים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully