וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא צריך להוציא המון כסף בשביל להכניס אמנות הביתה"

בשיתוף ארטישוק

28.2.2021 / 11:41

הכירו את האמנים מברזיל שעשו עליה ופתחו גלריה טרנדית המנגישה יצירות אמנות לכל הישראלים. "ארטישוק" היא גלריית און ליין המציעה יצירות ייחודיות במהדורה מוגבלת ובמחירים לכל כיס, היישר מהאמן ועד לבית הלקוח

סטודיו ארטישוק. יח"צ,
ארטישוק/יח"צ

המשפט "ביתי הוא מבצרי" קיבל משמעות כפולה ומכופלת בשנה האחרונה, כשמשבר הקורונה לימד והזכיר לכולנו עד כמה הבית שלנו הוא עמוד תווך בחיינו, ואיך הוא משמש אותנו הרבה מעבר לתחנת מעבר בין משימות החיים.

הימים הארוכים שנאלצנו להעביר בבית, עוררו אצל כולנו את הצורך והרצון להשקיע בעיצוב ובנראות של הבית, ובחיפוש אחר פתרונות מקוריים, הגענו לגלריית "ארטישוק".

ארטישוק הוא סטודיו וגלריה דיגיטלית לאמנות, המציגה יצירות מכל העולם ומנגישה אותן לכל בית. על העסק מנצחים זוג החברים (האפלטוני) דדה שטראוס ודניס מלץ בין, חברי ילדות שעלו לארץ מברזיל. שוחחנו איתם כדי להבין בדיוק מה אפשר למצוא בסטודיו שלהם.

אמנות להמונים

גלריית ארטישוק הוקמה לפני כ-3 שנים על ידי דדה, ציירת במקצועה, בוגרת תואר שני באמנות מאוניברסיטת תל אביב, ודניס, אמן, מעצב תעשייתי ומעצב מכוניות. הרעיון שעומד מאחורי ארטישוק, למעשה משרת גם את האמנים שמציגים בגלריה, ושמקבלים תשלום בכל פעם שיצירה שלהם נמכרת, וגם את הלקוחות, שנהנים מאמנות במחירים שפויים.

דדה מספרת לנו עוד: "החזון שלנו הוא לתת את האמצעים לאנשים שרוצים לעצב את הבית ולהשקיע בו. לא צריך להוציא הון כדי שהבית יהיה יפה. אנחנו מציעים יצירות אמנות יפות וייחודיות במחירים סבירים לכולם, אנחנו רוצים להנגיש אמנות לכל הקהלים, אמנות לא שייכת רק לאנשים עשירים".

לאחר שהגו את הרעיון, התחילו דניס ודדה לאסוף אמנים שיציגו את היצירות שלהם בגלריה, כשהשפה המובילה אותם היא שפה צעירה, עכשווית וטרנדית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סטודיו ארטישוק. יח"צ,
ארטישוק/יח"צ

אמנות ייחודית במהדורה מוגבלת

ארטישוק עובדת עם ציירים, צלמים ואמנים דיגיטליים מכל העולם, והאוצרות של העבודות היא אחת מהנקודות החשובות בתהליך העבודה. דדה ודניס מדפיסים עד 150 העתקים בלבד מכל יצירה על פי הזמנת הלקוח - כך האמנים שומרים על היצירה המקורית והלקוחות נהנים מיצירה במהדורה מוגבלת, שככל הנראה לא ימצאו בחלל או בבית אחר.

לאחר שהלקוח בוחר מהגלריה הדיגיטלית את היצירה בה הוא מעוניין ואת הגודל, הסטודיו מדפיס את היצירה באחת משלוש צורות הדפסה איכותיות: נייר פוטו, נייר פיין ארט או קנבס. הסטודיו גם מציע שירותי מסגור ברמה גבוהה, המתכתבים עם הליין, השפה והיצירה של האמן אותו בחר הלקוח.

מתנועת הנוער בברזיל לגלריה בתל אביב

דדה, בת ה-41 ודניס בן ה-34, לא נחים לרגע ומעבירים את ימיהם בסטודיו בו הם מציירים, מייצרים, מדפיסים, ממסגרים, ודואגים לשלח את היצירות לכל לקוח עד הבית. "אנחנו מכירים מאז שהיינו ילדים, נפגשנו בתנועת הנוער בברזיל", מספרת דדה. "אני עליתי לארץ לפני 14 שנים ועשיתי פה תואר שני באמנות. דניס הוא אח של חבר טוב שלי והוא הגיע לפה לפני 4 שנים, ב-2017".

דניס מספר שלפני שעלה לארץ, גר כמה שנים באיטליה ולמד שם לתואר שני באוניברסיטה בטורינו: "גרתי באיטליה ולמדתי עיצוב מכוניות, לימודים מאוד יצירתיים ומעניינים. החלטתי לעלות לארץ כדי להתחיל מחדש פה. דדה ואני חשבנו על הדברים, התחברנו ליכולות שלנו, לרצון שלנו לחיות מאמנות וככה עלה הרעיון של הגלריה".

לצידם של זוג החברים הטובים, עובדות בסטודיו עוד שתי נשים חרוצות ומוכשרות, גם הן עולות חדשות: מיה הנקוק שעלתה מדרום אפריקה ויסמין רופא מארגנטינה.

סטודיו ארטישוק. יח"צ,
ארטישוק/יח"צ

לקוחות שהם חברים

דדה ודניס לא מתפשרים על השירות שהם מעניקים, במיוחד בתור עולים "חדשים-ישנים": "לדניס ולי יש ביקורת על השירות פה בארץ", מספרת דדה. "השירות צריך להיות יותר קפדני וסבלני, לכן מאוד מאוד חשוב לנו לתת שירות שהוא מעל לכל. ללקוחות שלנו יש הרבה שאלות על היצירות, המסגרות, ההבדלים בגימור ועוד. יש לנו המון סבלנות ונכונות להסביר הכול לכולם. מי שרוצה לבוא ולראות במו עיניו איך הסטודיו מתנהל, מוזמן בשמחה לבוא אלינו ולראות איך הדברים עובדים".

דדה ודניס לא רק מעניקים שירות טוב, אלא ממש מתחברים ברמה החברית ללקוחות שלהם. אחד השירותים השווים ביותר שארטישוק מציע הן הדמיות ממוחשבות של החלל עם היצירות. "אנחנו עושים הדמיה אישית", מספר דניס, "אם אנשים לא מצליחים להבין או לדמיין כיצד יראו היצירות אצלם בבית, הם מוזמנים לשלוח לנו תמונה של החלל ואנחנו 'מלבישים' את הקירות שלהם ביצירות על ידי סימולציה. בצורה זו, הלקוחות יכולים לראות בדיוק כיצד יראו היצירות אצלם בסלון או בחדר הילדים, להתלבט לגבי גדלים, או כיצד למקם מספר יצירות יחדיו. דדה מרחיבה: "אנחנו מזמינים לקוחות לבוא אלינו לסטודיו לקפה, לספר לנו מה הם אוהבים, איזה סגנון וצבעים הם היו רוצים, וכו'. יש לנו קשר מאוד אישי עם הלקוחות - לפעמים אנחנו אלה שבסופו של דבר עושים את המשלוחים ומביאים את היצירות אליהם הביתה, וכבר קרה שגם תלינו אותן".

סטודיו ארטישוק. יח"צ,
ארטישוק/יח"צ

אמנים ישראלים נא להתפקד!

גלריית "ארטישוק" מציגה יצירות של אמנים מכל העולם, ודדה ודניס מחפשים תמיד את האמנים הבאים והיצירות המודרניות החדשות: "יש לנו קשר אישי עם כל אחד ואחת מהאמנים. אנחנו נותנים מקום של כבוד לכל אמן ואמנית, ואנחנו רוצים שהקהל יכיר אותם וידע מאיזה מקום הם יוצרים. התפקיד שלנו הוא לספר את הסיפור של האמן. אנחנו בוחרים אישית כל אמן ויצירה אצלנו ורוצים לדעת עליהם הכול".

למרות שהגלריה מציגה יצירות מכל העולם, השניים מתוודים שהם רוצים לעבוד עם כמה שיותר יוצרים ישראלים: "היום 35 אחוזים מהאמנים שלנו הם ישראלים והשאר הם מחו"ל, ללא ספק נשמח לעבוד עם יותר ישראלים".

סטודיו ארטישוק. ועיצוב חגית יסעור פרץ,
ארטישוק/ועיצוב חגית יסעור פרץ

בסופו של יום, המבחר בגלריית ארטישוק עצום. העסק, שהתחיל עם שמונה אמנים, עובד היום עם כ-70 אמנים ומציע יותר מ-3,500 יצירות. כל יצירה יכולה להיות מודפסת במגוון גדלים, גימורים שונים, עם מסגרת או בלי. כך אפשר להתאים את היצירות לבתים, לבתי עסק ולמשרדים.
אין שום ספק שבשיטוט קצר באתר, תוכלו למצוא המון יצירות מדליקות שבטוח תרצו על הקיר שלכם.

הבעיה האמיתית? לבחור.

אתר אינטרנט

פייסבוק

אינסטגרם

כתובת: ארלוזורוב 68, קומה קרקע, תל אביב.

בשיתוף ארטישוק
  • עוד באותו נושא:
  • אמנות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully