וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיית המחמד שלכם בידיים טובות עם ד"ר וואסים ג'ראיסי

בשיתוף ד"ר וואסים אג'איסי

25.2.2021 / 15:47

כבר מגיל צעיר אהב ד"ר וואסים ג'ראיסי (וואזה) בעלי חיים, לכן אין זה פלא שהפך במרוצת השנים לווטרינר. הצטרפו לראיון עמו על העסק המקסים שהוא מנהל

ד"ר וואסים ג'ראיסי, ווטרינר/אולפן הנבחרים

הכירו את וואסים ג'ראיסי שמכונה ד"ר וואזה, וטרינר במקצועו. אחרי שסיים את לימודי התיכון החל ללמוד את לימודי הווטרינריה באיטליה. מאוד מחובר לבעלי החיים ולכן זה הוביל אותו ללמוד את התחום. כשהוא למד באיטליה, הוא הקים את בנק הדם הראשון לכלבים וסוסים. את כל הרווחים מבנק הדם הוא הקדיש לריפוי ושיקום כלבים שהשתתפו בקרבות רחוב.

שאלנו את ד"ר ג'ראיסי, מהו ה"אני מאמין" שלו:

"אני דוגל במשולש הבריאות: בריאות בעל החיים, הבריאות שלנו ובריאות הסביבה. באמצעות המשולש הזה אנו יוצרים מצב של בריאות הציבור הסביבתי שלנו. אחריות של הבעלים לשמור על הסביבה ולכן לא משאירים את הצרכים של הכלב או בעל החיים ברחוב. כווטרינר אני תמיד דוגל בכך שעדיף לטפל במניעה ולא בטיפול".

מתי הווטרינר נכנס לתמונה בטיפול בבעל החיים?

"עוד לפני שמביאים בעל חיים הביתה חייבים להתייעץ עם וטרינר. לא כל משפחה מתאימה לאמץ בעלי חיים מסוימים בשל הדרישות. אני מספק ייעוץ מקצועי לכל משפחה שפונה אלי. לאחר שמקבלים את ההחלטה להביא את בעל החיים הבייתה, מגיעים אלי לשיעור טיפים מקצועיים כיצד לטפל בבעל החיים: למשל נשיכות, עשיית צרכים, מינון האוכל, היחס אליו וכו'. נוסף על כך, בגיל 45 יום מגיעים לווטרינר על מנת לפתוח כרטיס לבעל החיים. כל טיפול או חיסון ניתנים רק על ידי הווטרינר. בשום אופן לא לנסות טיפולי סבתא ולא כדורים של בני אדם שעלולים לעשות נזק אדיר".

לכזו מקצועיות ואהבה לבעלי חיים קשה להישאר אדישים. צריכים לפנות לווטרינר? גשו לד"ר ווואסים ג'ראיסי, ווטרינר ששמו הולך לפניו.

0528287544

בשיתוף ד"ר וואסים אג'איסי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully